Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä inhottavaa puolisostasi on paljastunut?

Vierailija
22.02.2026 |

Minun exäni sekosi ja sai jonkun psykoosin koronaan liittyvistä uutisista ja toimenpiteistä. Hänestä tuli VKK:n kannattaja ja putinisti, jonka päivät työttömänä kuluivat erilaisia salaliittoteorioita netistä seuratessa.  Valomiekka-Jaana, Tuomas Malinen ja muut vastaavat sekopäät olivat hänen idoleitaan. Ei suostunut psykiatriseen hoitoon, joten erohan siitä tuli.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sotkee ällöttävillä tavoilla, liiskaa finnien talia peiliin, räkää vessan seiniin, jättää ajellut naamakarvat lavuaariin ja leikatut varpaankynnet lattialle. Nämä siis selvisivät vasta yhteenmuuton jälkeen.

Vierailija
82/88 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta et edelleenkään kertonut, että miten se vaikuttaa? Meillä on miehellä lääkitys, taladafil 5 mg kerran päivässä, eikä miehenkään mukaan ole muita merkkejä kuin heikentynyt virtsasuihku. 

Meillä miehellä yök ...  sinäkö talutit kädestä pitäen lääkäriin. Kumpi sitä mieslääkettä syö teistä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa sanoi olevansa feministi. Mietin kotvan, että sanonko suoraan mietteeni siitä aatteesta vai kävelenkö vain ovesta ulos. Olin kurkkuani myöten täynnä yliopiston väkivallalla uhkailevia feministityttöjä, joiden mukaan maailma paranisi kun miehet lakkaisivat olemasta.

Sanoin mitä ajattelen. Onneksi en sanonut rumemmin kuin lopulta sanoin.

Hyvin nopeasti kävi selväksi, että hän suhtautuu reilusti ja asiallisesti kaikkiin ihmisiin sukupuolesta riippumatta. En tiedä hänen nykyistä sukupuolipoliittista ajatteluaan kovin syvällisesti, mutta hän kohtaa työssään paljon erilaisia ihmisiä, ja tuskin se onnistuisi, jos syyttäisi maailman pahuudesta kaikkia miehiä yhdessä ja erikseen.

Ja niin: minä en yliopistovuosieni jälkeen niele selityksiä siitä, etteikö feminismin taustalla luuraisi miesviha. Voihan sitä kirjoitella mitä vain, mutta liian monen tapaamani ihmisen puheet ja teot osoittavat toista.

Vierailija
84/88 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vithu haisoo pahalle

Vierailija
85/88 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virtsankarkailu. Salasi sen.

Salaatko itse eturauhasvaivasi?

Miten se eturauhasvaiva vaikuttaa parisuhteeseen? Mies joutuu käymään yöllä vessassa? Tai kuseminen kestää kauemmin kuin nuorena?

Enemmän vaikuttaa kuin pieni virtsankarkailu.  Ei sitä lorisemalla tule

Mutta et edelleenkään kertonut, että miten se vaikuttaa? Meillä on miehellä lääkitys, taladafil 5 mg kerran päivässä, eikä miehenkään mukaan ole muita merkkejä kuin heikentynyt virtsasuihku. 

Virtsankarkailuhan tarkoittaa sitä, että vaipat on oltava jatkuvasti

Jos miehesi sanoo ottavansa tafalafiilia virtsankarkailuun, sun on laihdutettava ,🤣🤣

Vierailija
86/88 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien pettäminen sekä valehtelu.

Täällä kirjoittelun laajuus.

Nettikiusaaminen.

Tässä muutama esimerkki, lisää luvassa ja tulossa.

Ei muuten tiedä että tiedän.

Vierailija
87/88 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen alussa vakuutti kovasti pitävänsä matkailusta ja muista aktiviteeteista. Sanoi lähtevänsä tanssitunneille ja vaeltamaan ym. Jaksoi feikata pari vuotta että saatiin lapset tehtyä. Sen jälkeen alkoi kertomaan ettei oikeasti haluakaan vaeltaa, matkustaa eikä viettää aktiivista elämää. Ihmettelin että mitä sitten tekee mun kanssa, kun alusta asti tiesi että minä haluan sellaisen elämän? Vastaus: hän kuulema luuli että minä muuttuisin ja rauhoittuisin. Erohan siitä ennenpitkää tuli. Ärsyttää kun tuli perustettua perhe ihan väärän tyypin kanssa ja tuhlattua nuoruus väärään ihmiseen. Olisin voinut löytää rinnalle jonkun samanlaisen kulkijan. 

Vierailija
88/88 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sumutti alusta lähtien, todennäköisesti hänen kaikki puheensa oli pskapuhetta. Lisäksi hän on moninkertainen rattijuoppo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi