Kuinka usein syöt karkkia?
Ostin irtokarkkeja ja nyt on karmea olo kun tyhjään vatsaan niitä vedin. Hyi hitto. Jäin sitten miettimään, että olen jotenkin itsestään siinä noin kolmekymmentä täytettyäni (vuosia sitten) lakannut himoitsemasta karkkeja/suklaata, ja makeita muutenkin menee tosi harvoin. Nuorena saatoin syödä karkkia jopa päivittäin, tai ainakin mieleni teki. Nyt viime kerrasta on jotain kuusi viikkoa. Karkeista siis. Karkki ja suklaa menee tässä keskustelussa nyt samaan, mutta muuten niiden lähisukulaiset (munkit, keksit jne) ei kuulu kysymykseen. Vain aidot karkit ja suklaa. Kuinka usein tulee syötyä? Onko muilla itsestään lähtenyt loputon makeanhimo kokonaan pois?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kerran viikossa vedän suklaata ehkä 100-200g.
Ai kerrallaan levyn, mutta ei kuitenkaan useita kertoja viikkoon?
En syö enää kun hampaat on pilalla.
Syön päivittäin n. 100-200g, n. kilo viikossa, lähinnä salmiakkia ja suklaata.Vuosia jo syönyt näin, ja hampaat olleet ok, kunhan muistan xylitol-purkan ottaa aina välillä plus perushammaspesut. Sokerin orja olen, mutta en lihava, ihossa tuo lähinnä näkyykin.
Joka ilta otan n.3-6 turkinpippuria, mieluiten se kelt.pussi.
Yleensä otan joka päivä 1-10 konvehtia, mutta en koskaan vedä mitään putkeen. En kiellä itseltä mitään. Toisaalta liikun paljon käytännössä 7 päivänä viikossa 2-3 rankkaa urheilua, eli ensin kunnolla ruokaa ja jälkkärinä jotain hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kerrallaan levyn, mutta ei kuitenkaan useita kertoja viikkoon?
Niin yleensä se levy menee päivässä, yksi levy
Pari kertaa viikossa. Yleensä suklaapatukka tai joku pienehkö karkkipussi.
Lähes päivittäin :(
Välipäivinä pullaa, kakkua tms.
Tämä on lihavien tyttöjen oma ketju : )
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalipainoinen olen,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalipainoinen olen,
Et olet : )
Nykyisin aika harvoin. Lähinnä sukulaisten juhlissa tai kavereiden kanssa saatan syödä. Useampi viikko menee yleensä välissä milloin ei tule syötyä karkkeja.
Minulla se kuukautisista johtuva makeanhimo jäi samalla pois kuin kuukautisetkin. Sen jälkeen suunnilleen jouluna ja pääsiäisenä olen parina päivänä kahvilla jotain ottanut.
Joka toinen viikko syön 200 g irtokarkkeja, usein yhdeltä istumalta.