Mitä inhottavaa puolisostasi on paljastunut?
Minun exäni sekosi ja sai jonkun psykoosin koronaan liittyvistä uutisista ja toimenpiteistä. Hänestä tuli VKK:n kannattaja ja putinisti, jonka päivät työttömänä kuluivat erilaisia salaliittoteorioita netistä seuratessa. Valomiekka-Jaana, Tuomas Malinen ja muut vastaavat sekopäät olivat hänen idoleitaan. Ei suostunut psykiatriseen hoitoon, joten erohan siitä tuli.
Kommentit (88)
"Avopuoliso jakoi persettään ympäri kyliä, ja asiasta tiesivät ilmeisesti kaikki muut paitsi minä."
Hänelle taisi sitten tulle isona yllätyksenä sinun puritaaninen ja ruma suhtautuminen seksuaalisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vasektomia ilman, että kertoi siitä minulle.
Haaveilen vasektomian tehneestä miehestä, mutta ei ole vielä löytynyt.
Hyvänen aika, mulle kävi ihan sama! Nyt 5 v eron jälkeen on muuttunut vielä hullummaks, mutta ei suostu hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Ei se seksi tunnu yhtään erilaiselta. Ja 40 ikävuoden jälkeen raskauden mahdollisuus laskee kuin lehmän häntä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika, mulle kävi ihan sama! Nyt 5 v eron jälkeen on muuttunut vielä hullummaks, mutta ei suostu hoitoon.
Läheisestään voi tehdä myös huoli-ilmoituksen, jos tämä ei itse ymmärrä olevansa sairas ja hoidon tarpeessa.
T. psykiatrian sh
Hyväksikäyttävä narsku. Mädätti koko perheen sisältäpäin.
Paljastui että kirjoittelee usein vauva palstalla, aion hakea eroa
Vierailija kirjoitti:
Paljastui että kirjoittelee usein vauva palstalla, aion hakea eroa
Niin minäkin tein, kysyin mielipiteitä tilanteeseemme ja päädyin hakemaan eroa fiksujen kommenttien rohkaisemana. Sata tuhatta se minulle kustansi, mutta sain elämäni takaisin ja olen tavannut mahtavia naisia ja löytänyt uuden kumppanin.
Kertoi siskolleen ja äidilleen kaikki suhteen arkauonteiset ja henkilökohtaiset asiat. Siitä en päässyt yli.
Vierailija kirjoitti:
Olikin rikas nainen, ihanaa!
Miten hyödyt siitä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virtsankarkailu. Salasi sen.
Salaatko itse eturauhasvaivasi?
Miten se eturauhasvaiva vaikuttaa parisuhteeseen? Mies joutuu käymään yöllä vessassa? Tai kuseminen kestää kauemmin kuin nuorena?
Enemmän vaikuttaa kuin pieni virtsankarkailu. Ei sitä lorisemalla tule
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole eturauhasta. Miehellä oli virtsankarkailua. Tappoi seksihalut kun housuissa oli Tenaa, eikä pelkkä mulkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se eturauhasvaiva vaikuttaa parisuhteeseen? Mies joutuu käymään yöllä vessassa? Tai kuseminen kestää kauemmin kuin nuorena?
Enemmän vaikuttaa kuin pieni virtsankarkailu. Ei sitä lorisemalla tule
Mutta et edelleenkään kertonut, että miten se vaikuttaa? Meillä on miehellä lääkitys, taladafil 5 mg kerran päivässä, eikä miehenkään mukaan ole muita merkkejä kuin heikentynyt virtsasuihku.
Virtsankarkailuhan tarkoittaa sitä, että vaipat on oltava jatkuvasti tai sitten kaikki housut haisee kuselle. Tiedän kyllä mistä puhun, koska äitini kärsi siitä vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun hän oikein suuttuu tyyliin kerran vuodessa, niin tulee ihan kiinni naamaan ja saattaa estää mun lähdön jämähtäen ihan eteeni. Jos pyöräytän silmiäni ja tokaisen että nyt lopeta tollanen ja mene muualle meuhkaamaan niin kuulema pullikoin vastaan. Ei ole koskaan käynyt käsiksi, tuuppinut tms. Kymmenien vuosien aikana, mutta on sikahuono riitelemään tai käsittelemään asioita ja se taas saa minut napisemaan, koska itse taas haluan käsitellä asiat heti enkä jättää muhimaan.
Miksi elät tuon kanssa? Maailmassa on naisia kunnioittavia miehiä.
Exäni oli juuri tuollainen uhittelija.
Nykyiselle miehelle sanoin heti suhteen alussa, että en siedä mitään perseilyä, uhittelua, vittuilua, pettämistä tai väkivaltaa. Ja että mulla on nykyään nollatoleranssi. Että sen mukaan seurustellaan ja tämä suhde loppuu heti jos alkaa huono käytös.
Hän ei esim hauku, nälvi, vttuile, petä tms ja niitä raivostumisia on kuitenkin harvoin. Eikä uhkaile väkivallalla tms. Siksi sitä on kai yhdessä oltu 25 vuotta jo. Toki joskus mietin, että onko tuo harvoin tapahtuva blokkaaminen jonkin sortin väkivaltaa kuitenkin, mutta toisaalta on suurimman osam vuodesta hyväkäytöksinen, huomioi arjessa ja ihan tavallinen parisuhde meillä on eikä olla taloudellisesti toisistamme riippuvaisia, lisäksi ollut hyvä ja osallistuva isä lapsille..
Asuin vanhan äitini kanssa ja olin hänen omaishoitajansa. Sitten hänelle tuli säärihaava, jota tuli päivittäin hoitamaan pari viikkoa aiemmin aloittanut kotisairaanhoitaja. Jututin häntä ja pyysin treffeille. Siitä homma kehittyi vähitellen seurusteluksi ja menimme avioonkin. Hän oli hyvin ujo ja estyneen oloinen. Sitten hän oli kerran jättänyt terveystietojaan sisältävän paperinipun pöydälle. Selailin niitä ja löysin aika hämmentävän tiedon: Kaksi raskautta, jotka keskeytetty lääkkeellisesti 14 ja 16 vuotiaana.
Kaksi kertaa diagnosoitu ja hoidettu tippuri, 18 ja 19 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Asuin vanhan äitini kanssa ja olin hänen omaishoitajansa. Sitten hänelle tuli säärihaava, jota tuli päivittäin hoitamaan pari viikkoa aiemmin aloittanut kotisairaanhoitaja. Jututin häntä ja pyysin treffeille. Siitä homma kehittyi vähitellen seurusteluksi ja menimme avioonkin. Hän oli hyvin ujo ja estyneen oloinen. Sitten hän oli kerran jättänyt terveystietojaan sisältävän paperinipun pöydälle. Selailin niitä ja löysin aika hämmentävän tiedon: Kaksi raskautta, jotka keskeytetty lääkkeellisesti 14 ja 16 vuotiaana.
Kaksi kertaa diagnosoitu ja hoidettu tippuri, 18 ja 19 vuotiaana.
Ujot on pahimpiahuoria kun tilaisuuden saavat. Ihmiset tekee noista puhumattomista aina päätelmiä, että ne on jotenkin hyveellisiä kun eivät ole avoimia ja puhu-loogisesti ajateltuna asiahan on aivan päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta tulikin mieleen, kun aikoinaan veljen tapailukumppani ilmotti olevansa raskaana veljelleni, veli pamautti että ei voi saada lapsia kun putket on pistetty poikki. Joten, kumpi oli suurempi pahis....
Kävipä persulla tuuri ku pääsi pois