Mitä inhottavaa puolisostasi on paljastunut?
Minun exäni sekosi ja sai jonkun psykoosin koronaan liittyvistä uutisista ja toimenpiteistä. Hänestä tuli VKK:n kannattaja ja putinisti, jonka päivät työttömänä kuluivat erilaisia salaliittoteorioita netistä seuratessa. Valomiekka-Jaana, Tuomas Malinen ja muut vastaavat sekopäät olivat hänen idoleitaan. Ei suostunut psykiatriseen hoitoon, joten erohan siitä tuli.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävästä paljastui kokoomuksen äänestäjä.
Ensi treffeillä mies kertoi olevansa persu. Se oli sitten siinä. En halunnut tietää hänestä enää mitään. 😱🤢
Huh, ja ihan puun takaa. Tämä on todella paha.
Että naisen keho on lopulta vain miehen omaa tyydytystä varten
Ex- tyttöystävästä paljastui Jatkuva huonotuulisuus arjessa. Oli aina tosi ystävällinen, kiva ja normaali kun tutustuttiin.
Oli aamuäreä, valitti kaikesta ja näki asiat ja muut ihmiset huonossa valossa, jatkuva negatiivusuus. tsrvitsi( ja annoi ) yksinoloa paljon
Muutin pois vuoden jälkeen. Jälkeen päin ajattelin, että ehkä en ollut oikea tai hänelle sopii parhaiten yksin elämä. Oli raskasta olla jatkuvasti varpaillaan. Huh, vieläkin nousee synkät muistot pintaan.
On käynyt säännöllisesti huorissa.
Entinen miesystävä säilytti exien kanssa kuvattuja seksivideoita- ja kuvia puhelimessaan
Vierailija kirjoitti:
Ei usko ilmastonmuutokseen
Älykäs ihminen
Vierailija kirjoitti:
Mieheni lainailee alusvaatteitani. Eihän siinä mitään, mutta kun ne ovat liian pieniä hänelle!!!!
N34
Mäkin käytin ennen vaimon sukkahousuja, nykyään vaimo ostaa mulle omat
Vierailija kirjoitti:
On käynyt säännöllisesti huorissa.
ihan perusperheenisä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävästä paljastui kokoomuksen äänestäjä.
Ensi treffeillä mies kertoi olevansa persu. Se oli sitten siinä. En halunnut tietää hänestä enää mitään. 😱🤢
Miehellä oli tsäkää kun noin helpolla väisti luodin.
On käynyt panemassa harrastuskaveriaan, vaikka kotonakin on seksiä saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo oli salaa ostanut itselleen makuupussitakin.
Mitä se sinulle kuuluu ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sinulle kuuluu ?
Kuuluu se sen verran, että sen takin sisälle kadonneen puolison kanssa pitäisi kehdata kulkea ihmistenilmoilla. Kaiken kruunaa se ruma ylisuuri jättiläispipo ja uggit. En ole tuo alkuperäinen kommentoija, vaan puhun omasta vaimostani.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutti ja kertoi aluksi olevansa oikein rauhallinen ja perhe keskeinen kiltti mies, pikkuhiljaa alkoi tulemaan puheisiin väkivallan ihailua ja ensin pientä nälvimistä ja piikittelyä mm ulkonäöstä, sitten toisille naisille flirttailua suoraan minun nähden ja käytös alkoi muuttumaan kotona uhkaavaksi, koskaan ei mitään tehnyt mutta uskon että jos en olisi lähtenyt niin jotain olisi käynyt. Oli jotenkin outoa miten paljon joku voi suhteen alussa esittää.
Kuvasit juuri ex-aviomieheni ja lasteni isän. Ei ainoastaan flirttaillut vaan myös petti kunnolla Siedin liian kauan. Ja lopulta kyllä mies kävi käsiksi ja tuli pataan, aivan kuten arvelit että muuttuisi pahemmaksi. Aito narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Virtsankarkailu. Salasi sen.
Salaatko itse eturauhasvaivasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sinulle kuuluu ?
Kuuluu se sen verran, että sen takin sisälle kadonneen puolison kanssa pitäisi kehdata kulkea ihmistenilmoilla. Kaiken kruunaa se ruma ylisuuri jättiläispipo ja uggit. En ole tuo alkuperäinen kommentoija, vaan puhun omasta vaimostani.
Pakkasella joka neljäs vastaantulija oli pukeutunut niin😁
Kun hän oikein suuttuu tyyliin kerran vuodessa, niin tulee ihan kiinni naamaan ja saattaa estää mun lähdön jämähtäen ihan eteeni. Jos pyöräytän silmiäni ja tokaisen että nyt lopeta tollanen ja mene muualle meuhkaamaan niin kuulema pullikoin vastaan. Ei ole koskaan käynyt käsiksi, tuuppinut tms. Kymmenien vuosien aikana, mutta on sikahuono riitelemään tai käsittelemään asioita ja se taas saa minut napisemaan, koska itse taas haluan käsitellä asiat heti enkä jättää muhimaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun hän oikein suuttuu tyyliin kerran vuodessa, niin tulee ihan kiinni naamaan ja saattaa estää mun lähdön jämähtäen ihan eteeni. Jos pyöräytän silmiäni ja tokaisen että nyt lopeta tollanen ja mene muualle meuhkaamaan niin kuulema pullikoin vastaan. Ei ole koskaan käynyt käsiksi, tuuppinut tms. Kymmenien vuosien aikana, mutta on sikahuono riitelemään tai käsittelemään asioita ja se taas saa minut napisemaan, koska itse taas haluan käsitellä asiat heti enkä jättää muhimaan.
Miksi elät tuon kanssa? Maailmassa on naisia kunnioittavia miehiä.
Exäni oli juuri tuollainen uhittelija.
Nykyiselle miehelle sanoin heti suhteen alussa, että en siedä mitään perseilyä, uhittelua, vittuilua, pettämistä tai väkivaltaa. Ja että mulla on nykyään nollatoleranssi. Että sen mukaan seurustellaan ja tämä suhde loppuu heti jos alkaa huono käytös.
Meillä menee hyvin. Yhtään perseilyä ei ole ollut toistaiseksi. Iso osa miehistä jää henkisesti pikkulapsen tasolle ja niille pitää tehdä säännöt selviksi eli jos et käyttäydy, lennät pihalle. Älkää naiset ikinä olko miehistä taloudellisesti riippuvaisia niin voitte tarvittaessa lähteä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virtsankarkailu. Salasi sen.
Salaatko itse eturauhasvaivasi?
Miten se eturauhasvaiva vaikuttaa parisuhteeseen? Mies joutuu käymään yöllä vessassa? Tai kuseminen kestää kauemmin kuin nuorena?
Vasektomia ilman, että kertoi siitä minulle.
Vaikutti ja kertoi aluksi olevansa oikein rauhallinen ja perhe keskeinen kiltti mies, pikkuhiljaa alkoi tulemaan puheisiin väkivallan ihailua ja ensin pientä nälvimistä ja piikittelyä mm ulkonäöstä, sitten toisille naisille flirttailua suoraan minun nähden ja käytös alkoi muuttumaan kotona uhkaavaksi, koskaan ei mitään tehnyt mutta uskon että jos en olisi lähtenyt niin jotain olisi käynyt. Oli jotenkin outoa miten paljon joku voi suhteen alussa esittää.