Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7 vko:a ilman tupakkaa..Koska helpottaa?

Vierailija
22.02.2026 |

Edelleen sinnittelen, mutta haluan käyttää tupakka rahat muuhun. Takana monta monta lopetusta. Välillä olin vuosiakin ilman. 

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau! Kyllä se helpottaa, mieti miten upeata kun et enää haise ja lompakko pullistuu

Vierailija
2/45 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se parin vuoden päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko aski maksaa?

Vierailija
4/45 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnin lopettaminen on helppoa. Olen tehnyt sen monta kertaa.

Vierailija
5/45 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa sitten kun menet kauppaan ja ostat punasta mallua sytytät sen ja vedät henkoset oihh ihanaahhhh. 

Vierailija
6/45 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kymmeniä kertoja lopettaneena sanoisin että mulla meni ehkä vuosi - mutta koko ajan helpommaksi muuttuen.

Yksilöiden yksilöllisyyden vuoksi en tiedä sinulla miten.

Vierailija
7/45 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni lähes 10 vuotta 

Vierailija
8/45 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kohta viisi kuukautta ilman tupakka ja näyttää siltä, ettei varmaan koskaan helpota mutta oppii paremmin sietämään tuskaa... Kestävyyskynnys vaan kasvaa, vaikka alkaisi tuntumaan olevan aika jo palkita malluaskilla itsensä hyvistä ajoista...

Vierailija
9/45 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 vuotta

Vierailija
10/45 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä se vuosi menee. Ja senkin jälkeen himo tulee mutta ei enää niin pahana. 

Vierailija
11/45 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
12/45 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakan himo helpotti viikossa. Ummetus ei edes vuodessa. Tupakkaa ei ekan viikon jälkeen tehnyt mieli mutta se vatsa umpi oli jotain aivan helvettiä. Lopulta sem takia aloin polttamaan uudelleen ja vatsa toimi siitä päivästä lähtien kellon tarkkuudella kuten ennenkin. Ennemmin tupakoin ja käyn kerran päivässä paskalla kun kärsin moisesta helvetistä. Ei voi edes sanoin kuvailla kuinka kamalaa se vatsan täydellinen lakko oli, ei auttanut mikään kikka. Vuoden jouduin vedellä ulostuslääkettä lääkärin määräyksellä kun kertaalleen piti käydä sairaalassakin hoidossa kun tuli tukos. Ennemmin vetelen röökiä. 

Vierailija
13/45 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on ollut pakkaspäiviä niiin vähän helpottanut kun ajattelee  että kädet jäätyy. 

Raha on kyllä yksi iso syy lopettamiselle sekä se, että monella tupakoijalla on keuhkoahtauma. 

Vierailija
14/45 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Käytätkö jotain nikotiini tuotteita avuksesi? Mutta sun kysymykseen vastaisin, että kovin on yksilöllistä milloin helpottaa. Jokaisella on oma tarinansa. Tsemppiä kaikille jotka yrittävät lopettaa.

Vierailija
15/45 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakan himo helpotti viikossa. Ummetus ei edes vuodessa. Tupakkaa ei ekan viikon jälkeen tehnyt mieli mutta se vatsa umpi oli jotain aivan helvettiä. Lopulta sem takia aloin polttamaan uudelleen ja vatsa toimi siitä päivästä lähtien kellon tarkkuudella kuten ennenkin. Ennemmin tupakoin ja käyn kerran päivässä paskalla kun kärsin moisesta helvetistä. Ei voi edes sanoin kuvailla kuinka kamalaa se vatsan täydellinen lakko oli, ei auttanut mikään kikka. Vuoden jouduin vedellä ulostuslääkettä lääkärin määräyksellä kun kertaalleen piti käydä sairaalassakin hoidossa kun tuli tukos. Ennemmin vetelen röökiä. 

Vai niin. 

Vierailija
16/45 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa se. Itselläni oli 3 kk sellainen raja, että sen jälkeen ajattelin, että voin selvitä tästä. 3 vuoden jälkeen en enää ajatellut tupakkaa koko ajan. Nykyään en voi kuvitella, että olen joskus polttanut. 20v polttamatta. 

Lopettaminen kannattaa. Lopettaminen on ollut yksi suurin elämääni parantava asia. 

17/45 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloittaja:

Kyllä se siitä siinä vaiheessa viimeistään helpottaa kun ymmärrät ostaa sähkötupakkaa ja nikotiini pusseja

Pentti Karvonen 36 vuotta ou jee

😜🍗🚀🍻🔪🇬🇷🍆🍺💓🇫🇮🍑

Tässä teille palkinto kas näin........

🐒💨 🐒💨 🐒💨 🐒💨 🐒💨

Vierailija
18/45 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut vuosiakin ilman, joten kai nyt jotakin kokemusta on, koska helpottaa. 

Vierailija
19/45 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin vuonna 2001 ja unissa usein tupakoin vieläkin.

Vierailija
20/45 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Haluatko että nämä kuluneet viikot tulee uudelleen? Siinä tapauksessa sorru polttamaan ja lopeta taas. Tai sitten puret hammasta kun kova tupakantuska tulee etkä anna periksi! Itse aloitin 17 vuotiaana ja lopetin 47 vuotiaana. Elämäni paras teko, jota harjoittelin usein. Tee kaikkesi, ettet älä uudestaan polttaa. Nuuhki tuhkakuppia. Nuuhki kaikkea ihanaa! Lähde pitkälle kävelylle metsään tai minne tahansa pois mahdollisuudesta tupakkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme