7 vko:a ilman tupakkaa..Koska helpottaa?
Edelleen sinnittelen, mutta haluan käyttää tupakka rahat muuhun. Takana monta monta lopetusta. Välillä olin vuosiakin ilman.
Kommentit (45)
Olen suurin piirtein ollut nyt saman ajan ilman nuuskaa. Seinään lopetin. Aikamoisia oloja ollut, mutta kyllä tämä elämä alkaa pikkuhiljaa voittaa.
Tsemppiä. Muista, että olet tehnyt nyt elämäsi järkevimmän päätöksen, jota et taatusti tule katumaan.
Helpottaminen on varmaan yksilöllistä. Minä muutin uuteen taloon ja olin ymmärtänyt papereista, että talossa on tupakointikielto. Kävin alussa pari kertaa kadulla polttamassa, mutta se tuntui tosi tyhmältä, joten lopetin polttamisen kokonaan. Ihan vaan kovalla tahdolla. Kerran maistoin nikotiinipurkkaa ja sehän maistuu ihan tuhkikselle. ( siis märälle stumpille). Lopetin myös sen.
Röökaamisen lopetus on iso päätös ja siihen täytyy sitoutua. Ihanaa kun ei mene rahaa, ei haise ja iho, keuhkot, kädet ja hampaat kiittää. Meidän naapurin poika on yrittänyt kauan lopettaa, mutta ei näytä hänellä kantti kestävän, hissi haisee kun ravaa jatkuvasti röökillä.
Mikä sua vaivaa? Tekeekö mieli tupakkaa vai masentaako? Jos tekee mieli, suosittelen lukemaan Stumppaa tähän-kirjan.
Masennuksiin ja muihin oireisiin auttaa vain aika. Elimistösi on toiminut pitkään nikotiinin voimalla ja kyllä sillä hetki menee sopeutua uuteen. Sanotaan, että noin kolmen kuukauden jälkeen alkaa elämä taas maistua.