Helmi Loukasmäki täytti 23v!
Kommentit (16)
Alkaa pikkuhiljaa kuroa umpeen ikäeroa Dannyyn.
Ap. Miten heidän elämä sinuun vaikutta. Mäiskytä yksin.
Kyllä nuorempia olen alkanut jo katsella.
T.Danny
Maittaisi minullekin - ei käy kieltäminen. Danny on muokannut hänestä juuri sellaisen, joka puhuttelee: piikkikorot, joita ei tule riisua kammarissakaan, pantterin nahkaa matkiva tiukka toppi. Blondikiharat töröhuulet ja hame (taikka mekko) päällä. Jos on housut, niin sitten ne on shortsit.
Yksi feikeimmistä naisista mitä olen nähnyt. Kaikki tekemällä tehtyä. Hiukset, ripset, pituus, järkky shokkimeikki. Todella tunkkaista.
Danny pilaa nuoret naiset ja tekee heistä tunkkaisia ja ennen aikojaan vanhentuneita.
Jännää kun ajattelee Helmen ikää, sitä kuinka vanhaa spermaa hänen peppuunsa on laskettu, ja ynnää ne yhteen siitä tulee sata vuotta.
Olis hienoa nähdä video jossa hän ja miehensä rakastelevat intohimoisesti.
Danny on esikuvani. Haluan olla juuri niin kuin Danny, vielä vanhana ukkelina pyörittelemässä nuoria blondibimboja. <3 Tuoretta tussua elämän loppuun asti. <3
Vierailija kirjoitti:
Olis hienoa nähdä video jossa hän ja miehensä rakastelevat intohimoisesti.
Minulla on tuollaista matskua. Mutta hinta on kallis. Annanko tilinumeron, jotta voit lähettää?
Vierailija kirjoitti:
Danny pilaa nuoret naiset ja tekee heistä tunkkaisia ja ennen aikojaan vanhentuneita.
D ei todellakaan tunne vastuutaan. Karmeaa toimintaa Armista alkaen. Haluaa nauttia, vaikka samalla vaikuttaa muihin negatiivisesti. Armin kohtalo oli hirveä. Danny piti viisitoista vuotta pihdeissään ilmeisesti lupailemalla vakavaa suhdetta, jota ei koskaan tullut. Ja hieman voi syyttää myös Dannyn vaimoa. Hän olisi voinut tehdä kaksoiselämästä lopun niin halutessaan, mutta ajattelisin, että halusi tukea Dannyn uraa sallimalla Dannyn suhteen Armin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi feikeimmistä naisista mitä olen nähnyt. Kaikki tekemällä tehtyä. Hiukset, ripset, pituus, järkky shokkimeikki. Todella tunkkaista.
Tunkkainen, täysin oikea sana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunkkainen, täysin oikea sana!
Voin kuvitella vanhan hiuskiinteen ja vanhan dödön hajun, kun Helmi kävelee ohi.
Jep. On jo liian vanha Iso-D:lle.