Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VINKKJEÄ: Mitä ylioppilaslahjaksi " tiedostavalle" nuorelle naiselle?

Vierailija
02.05.2007 |

Siskoni siis kirjoitti ylioppilaaksi ja kylläpä on vaikea keksiä lahjaa! Hän on nyt siinä iässä, että on " tiedostava" ja " pohtii maailmaa" eikä tosiaan halua mitään kalevala-korua tai lautasia tms... Tiedän että ottaisi mielellään rahaa matkustamiseen, mutta sitä meillä ei juurikaan ole :/

Mieluummin antaisin jotakin joka säilyy. Itsekin myöhemmin niitä lahjoja arvostan, vaikka yo-lahjaksi rahaa halusinkin. Olin siis itse rasittavan samanlainen kuin siskoni 18-vuotiaana! Voi että oikein hävettää. Katsoin nenänvartta pitkin tavallisia ihmisiä ja esim. lapsiperheitä ja " tiesin kaiken" . Mitä tuollaiselle voi antaa lahjaksi! Ääh. Parin vuoden päästä tiedän että on erilainen, itsekin muutuin, nyt kaksi lasta ja asuntolaina :) Ja sisko katsoo ihmeissään ja hiukan halveksuen.... Hih.

Vinkkejä siis?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kiva idea. itse olen töissä museossa (!!) mutta eipä tullut mieleen.

liian lähellä kai, etsin jotakin " oudompaa" :)

kiitos.

ap

Vierailija
22/26 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kovassa käytössä ja harjaannutti hyvin luetun ymmärtämistä ja antoi vähän eri näkökulmia, kuin suomalaiset lehdet. Voi toki olla, että ne hipit repisi sen riekaleiksi ;) Mutta ehkä ulkolaisista löytyisi joku sopiva?

-keittokirja (13?)-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi taulu tai joku " käsityöläisesine" ? Jos et halua kalevalakoruja ostaa, entä jotkut hieman yksilöllisemmät korut, esimerkiksi sellaiset vanhoista hopealusikoita tehdyt? Jos paikkakunnaltasi löytyy joku käsityöläiskauppa tai -koulu, käy ihmeessä siellä.

Vierailija
24/26 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin vähän " tekotiedostava" (mielestäni), lue yllä, olikohan nro 17 missä selvensin asiaa...

ap

Vierailija:

Tiede-lehteä...

Tilaa vaikka Vihreä lanka tai Tulva (se on feministinen lehti).

Vierailija
25/26 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastaa Kiasman kauppaa, oikeesti.

Vierailija
26/26 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

rakastaa Kiasman kauppaa, oikeesti.

Ehkäpä ostan hyvän keittokirjan ja lisukkeeksi kiasma-kamaa.

hyvä hyvä, kiitän.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän