VINKKJEÄ: Mitä ylioppilaslahjaksi " tiedostavalle" nuorelle naiselle?
Siskoni siis kirjoitti ylioppilaaksi ja kylläpä on vaikea keksiä lahjaa! Hän on nyt siinä iässä, että on " tiedostava" ja " pohtii maailmaa" eikä tosiaan halua mitään kalevala-korua tai lautasia tms... Tiedän että ottaisi mielellään rahaa matkustamiseen, mutta sitä meillä ei juurikaan ole :/
Mieluummin antaisin jotakin joka säilyy. Itsekin myöhemmin niitä lahjoja arvostan, vaikka yo-lahjaksi rahaa halusinkin. Olin siis itse rasittavan samanlainen kuin siskoni 18-vuotiaana! Voi että oikein hävettää. Katsoin nenänvartta pitkin tavallisia ihmisiä ja esim. lapsiperheitä ja " tiesin kaiken" . Mitä tuollaiselle voi antaa lahjaksi! Ääh. Parin vuoden päästä tiedän että on erilainen, itsekin muutuin, nyt kaksi lasta ja asuntolaina :) Ja sisko katsoo ihmeissään ja hiukan halveksuen.... Hih.
Vinkkejä siis?
Kommentit (26)
Oli kovassa käytössä ja harjaannutti hyvin luetun ymmärtämistä ja antoi vähän eri näkökulmia, kuin suomalaiset lehdet. Voi toki olla, että ne hipit repisi sen riekaleiksi ;) Mutta ehkä ulkolaisista löytyisi joku sopiva?
-keittokirja (13?)-
Miten olisi taulu tai joku " käsityöläisesine" ? Jos et halua kalevalakoruja ostaa, entä jotkut hieman yksilöllisemmät korut, esimerkiksi sellaiset vanhoista hopealusikoita tehdyt? Jos paikkakunnaltasi löytyy joku käsityöläiskauppa tai -koulu, käy ihmeessä siellä.
onkin vähän " tekotiedostava" (mielestäni), lue yllä, olikohan nro 17 missä selvensin asiaa...
ap
Vierailija:
Tiede-lehteä...Tilaa vaikka Vihreä lanka tai Tulva (se on feministinen lehti).
rakastaa Kiasman kauppaa, oikeesti.
Vierailija:
rakastaa Kiasman kauppaa, oikeesti.
Ehkäpä ostan hyvän keittokirjan ja lisukkeeksi kiasma-kamaa.
hyvä hyvä, kiitän.
ap
oli kiva idea. itse olen töissä museossa (!!) mutta eipä tullut mieleen.
liian lähellä kai, etsin jotakin " oudompaa" :)
kiitos.
ap