Mies loukkaantui kun en lähde hänen sukulaisille
Kerroin, että en aio lomallani lähteä mukaan hänen sukulaisille. Mies tiuski "niin harvoin tulee sukuani nähtyä". Sehän on ihan hänestä itsestään kiinni näkeekö vai ei. Mikä oletus se on, että minä tulen mukaan?
Kommentit (44)
Ei todellakaan ole pakko lähteä. Minulla on asiasta kokemusta vuosikymmenten takaa, minä lähdin, vaikka en olisi halunnut. Jokainen tarvii omaa aikaa ja jos tuntee, ettei ole edes hyväksytt, niin miksi mennä. Naisilla on jo oikeuksia ja pidä niistä kiinni.
Meillä ei ole ollut tuota ongelmaa. Minä olen tullut aina hyvin toimeen miehen suvun kanssa; anoppi on mukava, miehen mummo oli kuin oma mummo minulle, serkut hyviä tyyppejä. Mies on tullut toimeen minun sukuni kanssa ja oli aivan pois tolaltaan, kun isäni kuoli.
Joulukortit olen perinteisesti minä hoitanut molempiin suuntiin ja mies on taas ollut aktiivisempi joululahjojen suhteen kummallekin suvulle.
Mies ei itse välitä minun suvusta mutta velvoittaa minut tulemaan hänen sukunsa luokse
Omalla miehellä asuu suku lähellä meidän kesämökkiä. Joka ikinen reissu sukulointiin on varattava monta päivää. En lähde aina mukaan, koska mökillä kuluu aika muutenkin. Mies ei tätä aina ymmärrä, mutta minä en ole mikään kyläluuta