Mies loukkaantui kun en lähde hänen sukulaisille
Kerroin, että en aio lomallani lähteä mukaan hänen sukulaisille. Mies tiuski "niin harvoin tulee sukuani nähtyä". Sehän on ihan hänestä itsestään kiinni näkeekö vai ei. Mikä oletus se on, että minä tulen mukaan?
Kommentit (40)
Ei sinun ole pakko lähteä, eikä miehesikään ole pakko lähteä tapaamaan sinun sukulaisiasi. Mutta kummanko sukulaisia teidän lapsenne ovat?
No annatko luvan jos mies on yökylässä vanhemmillaan tms. Ei kannata eronnutta ottaa jos on mustasukkanen hänen eksälleen
Kyllä miehen on pakko käydä ja tykätä vaimon suvusta ja vaimon edellisistä lapsista.
Mä olen vihdoin tajunnut ottaa työpäiviksi ne päivät kun puolison sukulaisilla olis juhlapäivää yms. Harmi etten pääse, olen töissä. Tosin menen pomon luokse, että varmistaa mulle työvuorot. 🤭 Tai sitä just, että en saanu lomaa samaan aikaan puolison kanssa. Voi harmi.
Vierailija kirjoitti:
Haarat kiinni kunnes mies pyytää kunnolla anteeksi.
Parempi että suoraan jättää. Aapee on selkeästi vain ottaja tossa suhteessa eikä anna mitään
Vierailija kirjoitti:
Voisiko miehellesi järjestää vara-naisen?
Seuralaispalvelusta lomille kun vaimo halua lomaakan samaan aikaan.
Joo ei tarvitse mennä kun on vastenmielistä. Mä oon sanonut puolisolle, että hän voi vapaasti nennä tapaamaan sukulaisiaan.
Mun huusholliin mun huolehdittaviksi ne ei tule täysihoitoon toistamiseen tyhjin käsin päiväkausiksi. Kerta riitti.
Sama koskee mun sukulaisia, jotka yksipuolisesti ovat olleet mun syötettävinä ja majoittamina.
Mieheni saa mennä sukulaisilleen. Mutta hän ei tunnu sinne menevän ilman minua, vaikka saa ihan vapaasti mennä. Muutenkin olen viime aikoina huomannut, että kaikki yhteydenpito tuntuu olevan minun vastuullani myös hänen sukuun päin. En jaksa kuluttaa voimavarojani enää siihen. Lähetin omille sukulaisilleni joulukortit niin hän alkoi kysymään missä hänen suvulle olisi. Sanoin, että sen kun postitat. Ei tehnyt sitäkään vähää.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni saa mennä sukulaisilleen. Mutta hän ei tunnu sinne menevän ilman minua, vaikka saa ihan vapaasti mennä. Muutenkin olen viime aikoina huomannut, että kaikki yhteydenpito tuntuu olevan minun vastuullani myös hänen sukuun päin. En jaksa kuluttaa voimavarojani enää siihen. Lähetin omille sukulaisilleni joulukortit niin hän alkoi kysymään missä hänen suvulle olisi. Sanoin, että sen kun postitat. Ei tehnyt sitäkään vähää.
Meillä sama. Ei mun puoliso lähetä mitään kortteja omille sukulaisilleen. Minä lopetin sen palvelun jo vuosia sitten, että lähetän hänen sukulaisille joulutervehdyksen.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei tarvitse mennä kun on vastenmielistä. Mä oon sanonut puolisolle, että hän voi vapaasti nennä tapaamaan sukulaisiaan.
Mun huusholliin mun huolehdittaviksi ne ei tule täysihoitoon toistamiseen tyhjin käsin päiväkausiksi. Kerta riitti.
Sama koskee mun sukulaisia, jotka yksipuolisesti ovat olleet mun syötettävinä ja majoittamina.
Kaikille kätevämpää kun majoittuu hotelliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille kätevämpää kun majoittuu hotelliin.
Just noin. Ja majoituspaikkoja on paljonkin lähitienoolla. Olenkin sen neuvonut näille, jotka vanhasta tottumuksesta vääntyisi mun nurkkiin makoilemaan.
Minä en ole koskaannmennyt. Minun sukulaiseni ovat minun sukua, miehen sukulaiset hänen sukuaan. Olemme erillisiä ihmisiä, ennkuulu hänen sukuunsa.
Onneksi en joudu mieheni sukulaisissa käymään koska miehellä ei juuri ole sukulaisia tai eivät ole pitäneet yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
No annatko luvan jos mies on yökylässä vanhemmillaan tms. Ei kannata eronnutta ottaa jos on mustasukkanen hänen eksälleen
Miten eksä liittyy omien vanhempien tapaamiseen?
Tässä ihan vain yksi esimerkki yhdestä sukulaisesta. Olin mieheni kanssa kylässä miehen sukulaiselle ja tämä sukulainen puhutteli minua miehen eksän nimellä