Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä paljasti karmaisevan asian menneisyydestään

Vierailija
21.02.2026 |

Ollaan seurusteltu 5kk. Eilen oltiin illan istujaisissa naisen kaveriporukan kanssa. Muutaman viinilasin jälkeen yksi naisystävän kavereista lipsautti, että naisystäväni oli maannut usean miehen kanssa opiskeluaikoina. Aloin sitten kahden kesken, kun muut lähtivät röökille, tivaamaan että paljonko niitä miehiä oli oikeasti ollut. Naisystävä ei paljastanut tarkkaa numeroa, mutta yli kymmenen. En tiennyt miten reagoida, olen edelleen hieman shokissa. Pari päivää sitten kuvittelin että tämä nainen voisi se olla se kenen kanssa menen naimisiin, perustan perheen ja elän vanhaksi. Nyt kaikki on sirpaleina. En tiedä mitä ajatella. 

M28

Kommentit (464)

Vierailija
441/464 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei vielä ole paljoa elämäkokemusta näköjään

Jos nainen on ollut sinulle uskollinen, muulla ei merkitystä mitä aiemmin on ollut elämässä 

Vierailija
442/464 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tosiaankin joistakin miehistä miehille pahin mahdollinen kumppani antava ja iloluonteinen nainen?

Nämähän tuppaavat pariutumaan todella helposti.

Niin ja sitten ei ehkä tarviis olla vauvalla parinvuoden päästä itkemässä, että vaimo ei anna.

Ap:kin on vaan kaukaa viisas ja ottaa nyt ehdottomasti tuon naisen. Luultavasti tykkää seksistä ja jos ap nyt ei ihan paska ole sängyssä, niin tulee seksiä suhteessa riittämään.

Mutta toki jos ap on niitä kahden minuutin tuijotus seinään miehiä ja se on siinä, niin se kyllä tappaa innokkaammankin naisen halut.

Siinäs kuulitte mammat! Te olette aivan surkeita seksissä sanoo Kyläpyörät ry!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/464 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naisilla on tapana pimittää tai valehdella, tämäkään ei tule esiin kun vasta ylläreinä myöhemmin, mikä sekin tuottaa pettymystä. Arvot ei kohdannutkaan.

Sitten nämä arvoja vaalivat miehet itse paneskelee useita naisia heti kun tilaisuus vain tulee. Melkoista kaksinaismoralismia.

Tuon te naiset keksitte aina omasta päästänne. Silloin, kun mies etsii kunniallista naista sillä mielellä, että voisi perustaa perheen, ei mies paneksi ympäriinsä.

Ketjuun kirjoittaneet miehet kyllä paneksii vaikka kaverit on sanoneet, että jollain naisella on väljä värkki.

Kerronpa fysiologisesti faktan asian. Se " värkin väljyys" ei ole yhtään siitä kiinni monta kertaa on          paneksinut. 

Kuvitteletko että  30 v naimisisa olleella on väljä ? Ehei !

Vierailija
444/464 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naisilla on tapana pimittää tai valehdella, tämäkään ei tule esiin kun vasta ylläreinä myöhemmin, mikä sekin tuottaa pettymystä. Arvot ei kohdannutkaan.

Sitten nämä arvoja vaalivat miehet itse paneskelee useita naisia heti kun tilaisuus vain tulee. Melkoista kaksinaismoralismia.

Tuon te naiset keksitte aina omasta päästänne. Silloin, kun mies etsii kunniallista naista sillä mielellä, että voisi perustaa perheen, ei mies paneksi ympäriinsä.

Ketjuun kirjoittaneet miehet kyllä paneksii vaikka kaverit on sanoneet, että jollain naisella on väljä värkki.

Moniko mies tarkalleen?

Vierailija
445/464 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n pitäisi olla kiitollinen, että hänellä on naisystävä, joka voi pikemminkin opettaa ap:ta seksin saloihin.

Jos on ollut muutaman kanssa, on voinut tarttua jotain oppia esim. siitä, mitä kannattaa tehdä ja mitä ei.

Toinen juttu on, että montaa kokeilleena ei tule niin helposti "ruoho on vihreämpää aidan takana" - ajatusta

Valitettavan moni paljon kokemusta omaava nainen on oppinut aivan väärin mikä tuntuu mahdollisimman hyvältä. Osa naisistahan ei osaa edes itse hyväillä itselleen kunnon orgasmia ja usein seksissä orgasmittomuus vieritetään miehen syyksi.

Minä kun olen paljon kehuttu huippurakastaja, tiedän miten naisen saa hulluksi himosta ja lopulta tajuttomaksi nautinnosta.

Vierailija
446/464 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun luin tuon ap:n aloituksen luulin, että nainen on vähintään ta*ppanut entisen perheensä, mutta olikin vain harrastanut seksiä.

Sä olet ap jotenkin mt-ongelmainen ja vaaraksi varmaan kenelle tahansa naiselle, kun olet noin omistushaluinen. Tulee pahaa jälkeä myöhemmin, kun alat kuvitella vaikka mitä. Ja jos saat lapsen, pitää se testata 100 kertaa, että olet varma, että se on sun ja sitten liitto onkin jo entinen. Ei kukaan tuollaista vainohu*llua kestä. 

Siinä on vauva äkkiä heitetty kerrostalon rappuun, kun epäillään, ettei se ole oma, kun ei vaimoonsa luota, jos hänellä on ollut elämää ennen sinua.

Suosittelen sinulle poikamiehen elämää. Et ole henkisesti tarpeeksi tasapainoinen, että kannattaisi miettiä parisuhdetta tai perhettä. 

Ap itse on harrastanut seksiä vähintään 20:n naisen kanssa (ellei jopa enemmän, jossain komment

Tämä ei varmaan selviä koskaan, että onko se naisille ok, jos mieskin harrastaa seksiä useampien naisten kanssa. Tällä hetkellä se tuntuu olevan paheksuttavaa.

Vierailija
447/464 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Eikö nykyajan naiset tiedä, että miten ne lapset tulevat maailmaan? Tämä ketjuhan on paljastanut, että suurin osa naisista harrastaa kymmenien, osa jopa satojen miesten kanssa seksiä, osa pamahtaa paksuksi ja koska mieskin on ollut liikkeellä vain himojen tyydyttäminen mielessä, niin mikä ihmeen oletus teillä on, että mies tietoisesti perustaisi perheen kyläpyörän kanssa? " 

Tiedetään ja osataan käyttää ehkäisyä. Ilmeisesti mies ei tiedä tai ei välitä, jos kerran perustaa holtittomasti ja tiedostamattaan perheitä yhden illan juttujen kanssa. 

" Tosin en kyllä tiedä yhtäkään kuvittelemaasi miestä, mutta pari naista tiedän, joilla taitaa olla jo tätä nykyä 5 lasta ja kaikki eri miehille. Yksi tuli vielä mieleen, jolla on oikein useamman värisiäkin niissä lapsissa. "

Niitähän on julkisuuden henkilöissäkin vaikka kuinka paljon. Jotkut eivät edes perusta perhettä, siittävät vain sinne tänne kuten Elon Musk. 

Sä nyt et koko aihetta käsittele reilusti joten sun kanssa on turha edes keskustella. Puhut itsesi pussiin heti ensimmäisessä kappaleessa. 

Vierailija
448/464 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerronpa fysiologisesti faktan asian. Se " värkin väljyys" ei ole yhtään siitä kiinni monta kertaa on          paneksinut. 

Kuvitteletko että  30 v naimisisa olleella on väljä ? Ehei !

Väljyyteen on muutama syy. 

Osalla väljyys on ihan synnynnäistä.

Osalla synnytys voi väljistää.

Osalla voi olla väljistävä harrastus, kuten fistaus.

Vierailija
449/464 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sinä et ehtinyt menettää neitsyyttäsi hänelle, vaan olet pysynyt siveänä 😊

Vierailija
450/464 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei varmaan selviä koskaan, että onko se naisille ok, jos mieskin harrastaa seksiä useampien naisten kanssa. Tällä hetkellä se tuntuu olevan paheksuttavaa.

Enemmän tässä paheksutaan sitä kun ap olisi selvästi halunnut kokemattoman naisen mutta se oli niin kamalaa ja järkyttävää kun nainen olikin harrastanut seksiä noin kymmenen miehen kanssa ja ap itse noin kahdenkymmenen naisen kanssa. 

Vierailija
451/464 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Enemmän tässä paheksutaan sitä kun ap olisi selvästi halunnut kokemattoman naisen mutta se oli niin kamalaa ja järkyttävää kun nainen olikin harrastanut seksiä noin kymmenen miehen kanssa ja ap itse noin kahdenkymmenen naisen kanssa."

Miksi te paheksutte? Eikö se ole jokaisen oma asia, arvostaako kyläpyöriä, vai kunniallisia naisia, jotka ovat loistavaa vaimoainesta.

Vierailija
452/464 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jauha paskaa.

En jauhakaan. Minä en ainakaan ole paneksinut, hyvä jos sormella olen iljennyt koittaa.

Vierailija
453/464 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Tämä ei varmaan selviä koskaan, että onko se naisille ok, jos mieskin harrastaa seksiä useampien naisten kanssa. Tällä hetkellä se tuntuu olevan paheksuttavaa. " 

Kyllä mä ainakin eilen vastasin että siitä vaan. Jokainen sinkku sukupuoleen katsomatta on vapaa harrastamaan seksiä toisten vapaiden ja suostuvaisten aikuisten kanssa. Sehän on yksityisasia. 

Susta " tuntuu " aina siltä mikä kulloinkin sopii sun naisvihamieliseen agendaan, totuudella ei ole siinä mitään sijaa. 

Jos joku kysyy multa entisten seksikumppanien määrää, kysyn, että oletko joku juntti joka laskee sellaisia ja oletatko todella, että minä lasken? 

Se on sen lorun loppu! 

Herrasmiehet ja ladyt eivät puhu yksityisasioistaan ja levittele sellaisia tietoja, että kenen ja monenko kanssa on oltu. Joka sellaista juoruamista toiselta vaatii, ja saadessaan tiedot niitä pahek

Lyhennettynä:

Suuri seksikumppanien määrä on nolo ja salassapidettävä juttu.

Vierailija
454/464 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Tämä ei varmaan selviä koskaan, että onko se naisille ok, jos mieskin harrastaa seksiä useampien naisten kanssa. Tällä hetkellä se tuntuu olevan paheksuttavaa. " 

Kyllä mä ainakin eilen vastasin että siitä vaan. Jokainen sinkku sukupuoleen katsomatta on vapaa harrastamaan seksiä toisten vapaiden ja suostuvaisten aikuisten kanssa. Sehän on yksityisasia. 

Susta " tuntuu " aina siltä mikä kulloinkin sopii sun naisvihamieliseen agendaan, totuudella ei ole siinä mitään sijaa. 

Jos joku kysyy multa entisten seksikumppanien määrää, kysyn, että oletko joku juntti joka laskee sellaisia ja oletatko todella, että minä lasken? 

Se on sen lorun loppu! 

Herrasmiehet ja ladyt eivät puhu yksityisasioistaan ja levittele sellaisia tietoja, että kenen ja monenko kanssa on oltu. Joka sellaista juoruamista toiselta vaatii, ja saadessaan tiedot niitä pahek

Jasperi Pääkkösen muikkelikin on naamioinut kuninkaallista valtikkaa, haittaako se kalsari tähteä mitenkään.

Vierailija
455/464 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että on selvinnyt naisen istuneen vankilassa exänsä taposta tai jotain muuta. Mutta että ihan seksiä on harrastanut.

Vierailija
456/464 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkä parisuhde eikä minulla ole tullut sen aikaan kertaakaan mieleen ruveta utelemaan mieheltä kuinka monen kanssa hänellä on ollut seksiä ennen minua.

Vierailija
457/464 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pitkä parisuhde eikä minulla ole tullut sen aikaan kertaakaan mieleen ruveta utelemaan mieheltä kuinka monen kanssa hänellä on ollut seksiä ennen minua.

Sama täällä, mutta olenkin vaimolleni ensimmäinen mies.

Vierailija
458/464 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhennettynä:

Suuri seksikumppanien määrä on nolo ja salassapidettävä juttu.

Ei se ole noloa vaan se on henkilökohtainen asia eikä entiset petikumppanit vaikuta nykyiseen parisuhteeseen. Ei mulla ainakaan ole tapana julkisesti kertoilla minkälaisesta seksistä pidän jne. Seksi on yksityisasia eikä menneet jutut kuulu nykyiseen tilanteeseen.

Minusta olisi kyllä huonoa, jos saisin tietää mieheni ennen suhteemme alkua käyttäneen naisia seksuaalisesti hyväkseen tai muuten käyttäytyneen härskisti ja esineellistäen. Menneisyyden seurustelut ja lyhyeksikin jääneet jutut, jossa toista kuitenkin kohdellaan ihmisiksi ja kehdataan tulla myöhemmin vastaan kadullakin, ovat taas ok.

Vierailija
459/464 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniko mies tarkalleen?

Kaikki miehet, tietenkin. Samat miehet, jotka kirjoittavat joka postaukseen, että "te naiset".

Vierailija
460/464 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin karmaisevaa, aavemaista ja hyytävää kuin joskus muinoin pimppiin sujahtanut pippeli. Jaan kauhusi ja tärisen peiton alla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme