Osaatko sinä laittaa auton rrenkaaseen ilmaa huoltoasemalla?
Oletko laittanut?
Mun pitäs lähteä laittamaan mutta varmaan munaan senkin.
Kommentit (40)
Ei siinä nyt paljon muuta voi kusta kuin ne paineet. Älä räjäytä rengasta ja itseäsi.
Osaan. Opettelin YouTubesta eron jälkeen, ei ole vaikeaa ollenkaan.
Muutamia satoja kertoja olen laittanut, uskoisin osaavani
Osaan. Helppo homma, vaikka ensimmäisellä kerralla jännitti.
Nykyään niihin asetetaan haluttu paine ja sitten se ilmoittaa kun rengas on paineessaan. Renkaan paineen näkee sieltä kuljettajan ovesta tai sitten auton ohjekirjasta.
Mitä oleellista eroa siinä on polkupyörän renkaan täyttämiseen nähden?
Vierailija kirjoitti:
Nykyään niihin asetetaan haluttu paine ja sitten se ilmoittaa kun rengas on paineessaan. Renkaan paineen näkee sieltä kuljettajan ovesta tai sitten auton ohjekirjasta.
Paitsi meidän lähihuoltiksella pitää katsoa siitä letkun päästä mittarilla se paine, samalla kun suhauttaa sitä ilmaa sisään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi meidän lähihuoltiksella pitää katsoa siitä letkun päästä mittarilla se paine, samalla kun suhauttaa sitä ilmaa sisään
Ehkä jossain böndellä vielä tollattii.
Vierailija kirjoitti:
Mitä oleellista eroa siinä on polkupyörän renkaan täyttämiseen nähden?
Mulla joskus tyhjeni rengas. Se laite oli kai viallinen.
Ihan Helsingissäkin on vielä noita vanhoja mittarillisia letkuja. Mua pelottaa aina että tyhjennä renkaat siinä. :(
Miksi mennä huoltsikalle kun sen voi tehdä omassa pihassa? Eiköhän se ilmanpainemittari ja pumppu ole kaikilla auton takakontissa.
Se ilmanlaittokone on siinä huoltoaseman parkkipaikan vieressä niin sitten kaikki katsoo kun mokaan sen.ap
Osannut jo ennen ajokortin saantia tuon homman.
Ei ole ketään henkiseksi tueksi mulle.ap
Vierailija kirjoitti:
Se ilmanlaittokone on siinä huoltoaseman parkkipaikan vieressä niin sitten kaikki katsoo kun mokaan sen.ap
So? Ihan normaalia ettei eka kerralla osaa kaikkea täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Osaan. Helppo homma, vaikka ensimmäisellä kerralla jännitti.
Tosi jännää hommaa.
Osaan, mutta on tehty niin vaikeaksi kun mittariosa on nykyään huoltoaseman tiskillä erikseen pyydettävänä, näitä kai varastettiin vai mikä lie on syynä.
Vierailija kirjoitti:
Laitan nykyään omalla pihalla ilmat.
Sama, huoltiksilla ne on aina rikki.
Laitan nykyään omalla pihalla ilmat.