Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin te lapsettomat sinkut ja pariskunnat käytätte sen kaiken vapaa-aikanne???

Vierailija
21.02.2026 |

Mahtaa olla elämä melko huoletonta, kun ei tarvitse huolehtia muista kuin itsestään. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun olin sinkkumies niin viikonloput meni lähinnä nettisurffailuun, deittisovelluksiin, urheiluun, leffoihin.

Mun mielestä sinkkuna elämä jää vajaavaiseksi.

Ei yksin tule lähdettyä oikein mihinkään tai tehtyä mitään erityistä.

Kyllä! Näin on! Menee ihan hukkaan ihmisenä ja elämä myös. On tosi ankeeta kun vapaa- ajat menevät siihen että joudun netistä löytää ruoka seuraa, kahvi seuraa, matkaseuraa.

Mä en oo koskaan ymmärtänyt miksi suomalaiset niin rakastavat olla erakkoina. Itselläni tulee niin fyysinen pahoinvointi kun on vuosia ollut yksin. Ainut ihminen ketä näe on kaupan kassa.

Ikisinkku 33v poikamies täällä, en kyllä yhtään samaistu noihin juttuihin. Olen pitäny sosiaalisista suhteista huolta ja hankkinut uusia kavereita matkan varrella. Aina löytyy seuraa reissuihin ja tapahtumiin ja olen myös totutellut jo nuorena tekemään paljon asioita myös itsekseni. Ei se ole parisuhdestatuksesta kiinni jämähtääkö sinne sohvan pohjalle. Minulla on vaikka kuinka monta parisuhteessa olevaa mieskaveria joita ei saa kirveelläkään minnekään sieltä sohvannurkasta, eivät lähde edes vaimojensa kanssa minnekään.

Vierailija
22/30 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilen koiran kanssa ja käyn vesijuoksussa sekä -jumpassa. Lisäksi rentoudun sohvalla koira kainalossa, katselen sarjoja ja surffailen netissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ainakaan hoida lasta. Kaikkea muuta teen

Vierailija
24/30 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma logiikkani mukaan normaalia työaikaa tekevillä sinkuilla, pariskunnilla ja lapsiperheillä on ihan yhtä paljon vapaa-aikaa. Lapsiperheelliset ovat vaan päättäneet käyttää tämän vapaa-ajan lapsien kanssa elämiseen siinä missä joku toinen jollain muulla elämiseen.

Vierailija
25/30 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun olin sinkkumies niin viikonloput meni lähinnä nettisurffailuun, deittisovelluksiin, urheiluun, leffoihin.

Mun mielestä sinkkuna elämä jää vajaavaiseksi.

Ei yksin tule lähdettyä oikein mihinkään tai tehtyä mitään erityistä.

Kyllä! Näin on! Menee ihan hukkaan ihmisenä ja elämä myös. On tosi ankeeta kun vapaa- ajat menevät siihen että joudun netistä löytää ruoka seuraa, kahvi seuraa, matkaseuraa.

Mä en oo koskaan ymmärtänyt miksi suomalaiset niin rakastavat olla erakkoina. Itselläni tulee niin fyysinen pahoinvointi kun on vuosia ollut yksin. Ainut ihminen ketä näe on kaupan kassa.

Häh? Miksi pitäisi löytää seuraa? Suurimmaksi osaksi lepäilen ja nautin yksinolosta ja hiljaisuudesta. Katson telkkarista mitä haluan ja teen usein hyvää ruokaa. Jos ei pärjää itsensä kanssa, ei mielestäni ole edes valmis mihinkään parisuhteeseen.

Vierailija
26/30 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No elämä ei ollut huoletonta ja helppoa. Ja moni ei saa tuloja.

Vierailija
27/30 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
28/30 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Normipoisto. 

Vierailija
29/30 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meenyvittuunkateellinenjakatkera

Vierailija
30/30 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä "omaa" aikaa on ollut ennen lapsiakin. Sain esikoisen 35-vuotiaana, joten aikuiselämää ilman lapsia on kyllä kertynyt. Naimisissa oltiin 3v ennen lapsia. 

Kävin (lähes) joka ilta lenkillä tai salilla, viikinloppuisin yhdessä. 

Katsoimme paljon sarjoja ja elokuvia. Opiskelin töiden ohessa. Käytiin viikonloppuisin syömässä, tehtiin pieniä reissuja autolla tai junalla ja sunnuntaisin usein syötiin noutoruokaa ja saunottiin. 

Lomilla reissattiin ja käytiin festareilla. Joskus mökkeiltiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi