Mihin te lapsettomat sinkut ja pariskunnat käytätte sen kaiken vapaa-aikanne???
Mahtaa olla elämä melko huoletonta, kun ei tarvitse huolehtia muista kuin itsestään.
Kommentit (30)
Kyllä teillä perheellisillä on helppoa kun on monta tekijää ja joku jolle puhua murheensa.
Nukkuminen, elbaaminen, ryyppääminen, narkkaaminen & comfyily.
Mukavaa on!
Kyllä se on melko huoletonta. Käyn töissä, illat ja viikonloput on aina vapaat. Paljon harrastuksia, käymme ulkona erilaisissa tapahtumissa ja syömässä useita kertoja viikossa. Tapaamme perhettä ja ystäviä.
Silloin kun olin sinkkumies niin viikonloput meni lähinnä nettisurffailuun, deittisovelluksiin, urheiluun, leffoihin.
Mun mielestä sinkkuna elämä jää vajaavaiseksi.
Ei yksin tule lähdettyä oikein mihinkään tai tehtyä mitään erityistä.
Järjestelen kultakolikoitani ja kiillottelen kenkiäni.
Totta, tämä on todella huoletonta elämää. Olemme akateeminen vela-pariskunta erityisasiantuntijatehtävissä ja vapaa-aikamme käytämme mm. matkusteluun, ravintoloihin, korkeakulttuuriin sekä illanistujaisiin akateemisen ystäväporukan kanssa. Tietysti myös harrastamme liikuntaa. Käymme tennisklubilla sekä kesäisin golfaamassa.
Ennen muuta lukemiseen. Lapsuuden kirja per päivä -tahti hidstui nuoruudessa kaksi kirjaa viikossa -vauhtiin, mutta nyt vihdoin eläkeläisenä pääsen taas ahmimaan aamusta iltaan. Joka päivä vilkaisen tätä keskustelupalstaakin. (Ja kyllä, huoletonta elämää tämä on ollut.)
No mitäs se Sulle kuuluu? Itse olet päättänyt penikoida. Nauti nyt.
Muista emme tiedä, mutta me teemme "SITÄ" aina kun mielitekee. Ja monesti mieli tekeekin :D
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun olin sinkkumies niin viikonloput meni lähinnä nettisurffailuun, deittisovelluksiin, urheiluun, leffoihin.
Mun mielestä sinkkuna elämä jää vajaavaiseksi.
Ei yksin tule lähdettyä oikein mihinkään tai tehtyä mitään erityistä.
Kyllä! Näin on! Menee ihan hukkaan ihmisenä ja elämä myös. On tosi ankeeta kun vapaa- ajat menevät siihen että joudun netistä löytää ruoka seuraa, kahvi seuraa, matkaseuraa.
Mä en oo koskaan ymmärtänyt miksi suomalaiset niin rakastavat olla erakkoina. Itselläni tulee niin fyysinen pahoinvointi kun on vuosia ollut yksin. Ainut ihminen ketä näe on kaupan kassa.
Vierailija kirjoitti:
Muista emme tiedä, mutta me teemme "SITÄ" aina kun mielitekee. Ja monesti mieli tekeekin :D
mädännytään ruudun edessä? Mihin ees meet yksin?
miksei lapsettomalla voisi olla huolia? Esim terveyshuolia.
Mitä lapselliset tekee? eikö niil oo harrastuksia vai miksi kysyt
Meidän lapset on jo aikuisia. Aika usein talviarkipäiväni menee niin että teen töitä klo 16 saakka, sitten menen laittamaan tulet saunan pesään, käytän koirat kävelyllä, menen saunaan ja loppuillan vietän rennosti soitellen läheisten kanssa, lukien, virkaten tai tv:tä katsellen. Viikonloppuisin ei ole töitä, silloin saatan ulkoilla enemmän ja hoitaa viherkasveja jne.
Talvella harvemmin reissataan, kesällä kyllä.
Kyllä ne sinunkin lapsesi aikuiseksi kasvavat.
No kyllähän pariskuntana voi tehdä vaikka mitä ja yksinkin. Ja moni sinkku ja lapseton on myös töissä tai opiskeekin tai tekee jotain muuta?
Ei se välttämättä huoletonta ole. Voi olla monenlaisia vastoinkäymisiä.
Nenän kaivamiseen kun ei ole muutakaan täydellisempää. Olen yhteiskunnan looseri sinkku.
Mm. ryyppäämiseen.