Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rumana naisena Tinderissä

Vierailija
20.02.2026 |

Mietin vain, että miten rehellinen siitä rumuudesta pitää olla? Onko huijausta, jos laitan profiiliin poikkeuksellisen hyvin onnistuneen kuvan? En käsittele kuviani. 

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
42/60 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole väliä. Saat silti satoja tykkäyksiä parissa päivässä ja tuhansia muutamassa viikossa.

Minkäs minä sille voin, että miehillä ei ole standardeja? 

- ap

Mun mielestä sun pitäis alkaa arvostaa itseäs enemmän.

-sivusta

Miten? Koko ikäni olen saanut kuulla olevani ruma. Joskus voin näyttää ok:lta, mutta ulkonäköni saattaa vaihdella rajustikin päivästä toiseen. Turvotus, väsymys, univaje jne. saavat minut näyttämään hirveältä. 

- ap

Kai sinä sentään voit olla kiva luonteeltasi ja ulkoisesti paras mahdollinen versio itsestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet epävarma kauneudestasi, toinenkin on.

Olin parikymppisenä kauniimpi, mutta silloin tosi epävarma.  Tykkäsin laittautua. Sain pakit lähes jokaiselta mieheltä.

Nykyään kolmikymppisenä en laittaudu edes treffeille, mutta melkein kaikki halusivat jatkaa tapailua. Menen treffeille perussiistit vaatteet päällä.

Vierailija
44/60 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin aidosti ruma kun tatuoitu teknoksen värikartta pitkine kynsineen.  Ankkahuulet kruunaa vielä kaiken että on varmasti vastenmielinen.  

Hyvä. Kannattaa mainita että on tauoinneista vapaa. Kauniskin nainen onnistuu rumentamaan itsensä tatuoinneilla. Mieluummin otan luomun tavallisen naisen kuin tatuoinneilla töhrityn.

Vierailija
45/60 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hoikka, niin kokovartalo catsuit kuva sivulta ja lärvin paremmlta puolen hiukset auki katse olan yli kameraan.

Kalua tulee saletisti.

N22

Vierailija
46/60 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tavannut rumaa naista, mistä niitä löytyy?

Et ole tavannut minua. Olen niin ruma, että oksettaa. 

Vierailija
47/60 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet hoikka, niin kokovartalo catsuit kuva sivulta ja lärvin paremmlta puolen hiukset auki katse olan yli kameraan.

Kalua tulee saletisti.

N22

Ketju oli vinkeistä tinderöintiin, ei onlyfans-tilin aloittamiseen

Vierailija
48/60 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys! En itse ole Tinderissä, mutta olen myös ruma nainen ja saanut usein ns. kavereilta kommentteja siitä, miten yritän somen profiilikuvissa olla kaunis, vaikka en sellainen ole.

Vierailija
49/60 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole väliä. Saat silti satoja tykkäyksiä parissa päivässä ja tuhansia muutamassa viikossa.

Minkäs minä sille voin, että miehillä ei ole standardeja? 

- ap

Mun mielestä sun pitäis alkaa arvostaa itseäs enemmän.

-sivusta

Miten? Koko ikäni olen saanut kuulla olevani ruma. Joskus voin näyttää ok:lta, mutta ulkonäköni saattaa vaihdella rajustikin päivästä toiseen. Turvotus, väsymys, univaje jne. saavat minut näyttämään hirveältä. 

- ap

Kai sinä sentään voit olla kiva luonteeltasi ja ulkoisesti paras mahdollinen versio itsestäsi.

Voin olla kiva, mutta tuo "ulkoisesti paras versio omasta itsestä" on vähän kyseenalainen. Että pitäisi siis laittautua viimeisen päälle, jotta tulisi ehdollisesti hyväksytyksi? 

- ap

Vierailija
50/60 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin aidosti ruma kun tatuoitu teknoksen värikartta pitkine kynsineen.  Ankkahuulet kruunaa vielä kaiken että on varmasti vastenmielinen.  

En ymmärrä, miksi sinun pitää tulla minun ketjuuni arvostelemaan tatuoituja ihmisiä. Kyse on omanlaisestaan estetiikasta, jolla on varmasti omat faninsa. Olettaisin, että tatuoitu mies pitää tatuoidusta naisesta. Heillä on yhteinen mielenkiinnon kohde. 

Olen ihan aidosti ruma. Miehet eivät kiinnostu. 

- ap

Vierailija
51/60 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumakin nainen saa 100 miestä helposti jos ottaa omantasoisen.

Vierailija
52/60 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet epävarma kauneudestasi, toinenkin on.

Olin parikymppisenä kauniimpi, mutta silloin tosi epävarma.  Tykkäsin laittautua. Sain pakit lähes jokaiselta mieheltä.

Nykyään kolmikymppisenä en laittaudu edes treffeille, mutta melkein kaikki halusivat jatkaa tapailua. Menen treffeille perussiistit vaatteet päällä.

Sinäpä kun et ole ruma, et ole koskaan ollutkaan. 

Pukeudun perussiististi, käyn säännöllisesti kampaajalla, meikkaan joskus mutta edelleen näytän kasvoista hirveältä. Mikään laittautuminen ei auta tähän naamaan. 

- ap

Vierailija
53/60 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä on livenä rumia.  Olen käynyt kymmenillä deiteillä, kukaan heistä ei ole ollut kuvansa näköinen. Tinderistä ei löydy oikeata suhdetta. Pelkkää paskaa koko sovellus.

Jep, miehet lyhyempiä mitä ovat profiilissaan ilmoittaneet. Joku ontuu, on kummallisia ruumiinrakenteita/mittasuhteita, ylipainoa, orastavaa kaljuutta jne. Nämä tietysti piilotettu kuvissa. Livenä sitten ihmettelevät, kun mä näytän kuviani paremmalta. Tekisi joskus mieli sanoa, että sä et senkin typerä kuvankäsittelijä.

Vierailija
54/60 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä on livenä rumia.  Olen käynyt kymmenillä deiteillä, kukaan heistä ei ole ollut kuvansa näköinen. Tinderistä ei löydy oikeata suhdetta. Pelkkää paskaa koko sovellus.

Sovellus on paskaa mutta suurin osa ihmisistä ei ole rumia.

Vierailija
55/60 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää jotain rumana niin on asenne ongelma.

Vierailija
56/60 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet treffit tyssäsi tatuointeihin. Kuvissa ei niitä näkynyt mut kahvit meinas kaatua kun neiti saapui paikalle. Ne oli ehkä lyhyimmät treffit jossa olen käynyt. 

Vierailija
57/60 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö esim. ihottumista, arvista olla avoin? 

Vierailija
58/60 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ruma nainen antaa pakkeja rumille miehille. Kyllä nainnen nyt miehen saa helposti parisuhteesee mutta olette valikoivia ja kun mies pyytää treffeille niin ajattelette että kyllä löydät vielä vähän paremmannäköisen niin annatte pakkeja miehille.

Vierailija
59/60 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää kun ihmiset laittaa aivan feikkikuvia itsestään. Sit livenä hyvä kun tunnistaa!

Vierailija
60/60 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ruma nainen antaa pakkeja rumille miehille. Kyllä nainnen nyt miehen saa helposti parisuhteesee mutta olette valikoivia ja kun mies pyytää treffeille niin ajattelette että kyllä löydät vielä vähän paremmannäköisen niin annatte pakkeja miehille.

Tämän tekstin perusteella arvioisin, että vika on persoonallisuudessasi.