Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumana naisena Tinderissä

Vierailija
20.02.2026 |

Mietin vain, että miten rehellinen siitä rumuudesta pitää olla? Onko huijausta, jos laitan profiiliin poikkeuksellisen hyvin onnistuneen kuvan? En käsittele kuviani. 

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet ruma koska monet rumat miehet haluaa sinut mutta olet nirso.

Vierailija
22/42 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olet ruma koska monet rumat miehet haluaa sinut mutta olet nirso.

Yleensä halun pitää olla molemminpuolista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on söpöjä , heh mulkku miehet jos teitä vit.............. olette raukkoja velttomulkkujaa muuhhaa .

Vierailija
24/42 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin ne miehetkään siellä mitään Jason Momoita on. Pistät tietysti kuvan mikä on mielestäsi paras tai laita vaikka pari kuvaa.

Vierailija
25/42 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. "rumilla" naisilla on aina joku juttu, joka herättää joidenkin miesten kiinnostuksen. 

Vierailija
26/42 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
27/42 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen. Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

karvainen perse ja mänbuubsit. Ne sulla on kovan makkaransyönnin ansiosta.

Vierailija
28/42 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelisin itse asiassa laittamaan omasta mielestä vähän ruman näköisen kuvan. Jos mies matchaa kanssasi niin livenä olet positiivinen yllätys :) toisin kuin yleensä filtterien sun muiden kanssa otetut kuvat

Tämä on hyvä idea, mutta valitettavasti olen myös melko arka ulkonäköni suhteen ja helposti itsesuojeluvaisto iskee päälle. En halua esim. aknearpien näkyvän kuvissa... 

- ap

Itselläni ei ole aknea ollut koskaan. Käytän The Ordinary -seerumisarjaa muuten ja siihen kuuluu lukuisia laadukkaita ja suht edullisia seerumeita. Jotkin seerumithan häivyttää aknearpia, tuossakin sarjassa joitakin sellaisia.

Olen kokeillut kaiken mahdollisen. Kuoppa-arpia ei saa kotikonstein häivytettyä millään, joten plastiikkakirurgi on kai seuraava osoite. 

- ap

Vierailija
29/42 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko ahnaasti pyllyyn?

Vierailija
30/42 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin harrastusten tai vapaaehtoistyön parissahan vaikka joissain järjestöissä voi tavata paljon ihmisiä ja pariutua tuollaista kautta rennommissa merkeissä vailla painetta jostain treffeistä tuntemattoman kanssa.

Vierailija
31/42 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole väliä. Saat silti satoja tykkäyksiä parissa päivässä ja tuhansia muutamassa viikossa.

Vierailija
32/42 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat manboobsit, karvainen peba, kaljapullohartiat, läski, pitkät rasvaiset vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö peba, narukädet, pötsi näkyy paidan alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta ryyppäämistä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä kaljatölkkejä viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi juonut vaan terveyden, kaljamaha tulee sivutuotteena.

Vierailija
33/42 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole väliä. Saat silti satoja tykkäyksiä parissa päivässä ja tuhansia muutamassa viikossa.

Minkäs minä sille voin, että miehillä ei ole standardeja? 

- ap

Vierailija
34/42 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin harrastusten tai vapaaehtoistyön parissahan vaikka joissain järjestöissä voi tavata paljon ihmisiä ja pariutua tuollaista kautta rennommissa merkeissä vailla painetta jostain treffeistä tuntemattoman kanssa.

Ai, eikö ruma nainen saisi olla Tinderissä?

Vierailija
35/42 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on niin ruma, ettei uskalla puhua miehille livenä? 

Vierailija
36/42 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, eikö ruma nainen saisi olla Tinderissä?

Relax. Ajattelin ap:n kannalta mikä olisi parempi hänelle tuollaisten kokemiensa paineiden osalta. 🌞

Vierailija
37/42 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Mitä sitten ylipäätään valitat?

Vierailija
38/42 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Mun mielestä sun pitäis alkaa arvostaa itseäs enemmän.

-sivusta

Vierailija
39/42 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Mun mielestä sun pitäis alkaa arvostaa itseäs enemmän.

-sivusta

Miten? Koko ikäni olen saanut kuulla olevani ruma. Joskus voin näyttää ok:lta, mutta ulkonäköni saattaa vaihdella rajustikin päivästä toiseen. Turvotus, väsymys, univaje jne. saavat minut näyttämään hirveältä. 

- ap

Vierailija
40/42 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on niin ruma, ettei uskalla puhua miehille livenä? 

No silloin pitää muuttaa suhtautumistaan miessukupuoleen siten, että ajattelee heitä ensisijaisesti ihmisinä eikä miehinä (tämähän pätee siis myös ujojen ihmisten näkökulmasta). Silloin kanssakäymiseen tulee rentoutta kun ei ajattele toista pariutumisen kannalta vaan tutustuu toiseen ihan vaan samalla lailla kuin tutustuisi oman sukupuolensa edustajiin. Siitä voi sitten kehkeytä jotain. 👏🏻