Töiden jälkeen on neljä tuntia ja sitten menen taas nukkumaan. Eikös se ole aika vähän aikaa?
Kuinka paljon muilla on aikaa töiden jälkeen, kunnes menet taas nukkumaan? Tuntuu, että tuo 4h on liian vähän itselle ja senkin ajan olen usein väsynyt ja odotan, millon pääsee nukkumaan
Kommentit (26)
Tuntuu, että ihmiset yritetään pitää mahdollisimman kiireisinä, ettei olisi vapaa-aikaa ja jos jollain onkin sitä paljon, niin sitä pidetään huonona juttuna
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sentään nyt alkoi viikonloppu, niin on enemmän vapaa-aikaa
Ap
Ei ole tasapainossa, 5 pv töitä 2 pv vapaata.
Olisit työtön, niin olisi enemmän aikaa
Ap, sun ainoa tarkoitus on tuoda yritykselle voittoa ja valtiolle verotuloa. Sun vapaa-aika ei merkitse mitään. Lepää että jaksat olla tuottava. Se on sun tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Ap, sun ainoa tarkoitus on tuoda yritykselle voittoa ja valtiolle verotuloa. Sun vapaa-aika ei merkitse mitään. Lepää että jaksat olla tuottava. Se on sun tarkoitus.
Ei sellanen ole elämää, ettei ole kunnolla omaa elämää
Ap
Ja onneksi ei ole sentään valituinen työ, niin ei ole koko loppu elämä tätä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se on sun valinta
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että ihmiset yritetään pitää mahdollisimman kiireisinä, ettei olisi vapaa-aikaa ja jos jollain onkin sitä paljon, niin sitä pidetään huonona juttuna
Ap
Työkkärintädit ainakin on tätä mieltä
Rupea sooloilemaan tai tee jotain muuta rutiineista poikkeavaa sillä töissä niin saat vähän vaihtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se on sun valinta
No onhan se pakko ottaa työ vastaan, kun muuten tulisi karenssi. Onneksi ei ole töitä enää montaa kuukautta, niin ongelma katoaa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Rupea sooloilemaan tai tee jotain muuta rutiineista poikkeavaa sillä töissä niin saat vähän vaihtelua.
En kehtaa, kun hoidan lapsia, mutta ei ole enää onneksi montaa kuukautta
Ap
Tulen kotiin viideltä ja menen nukkumaan kahdeksalta. Ei siinä ehdi kuin laittaa ruuan, syödä, suihku ja nukkumaan. Ja kyllä, olen aivan super väsynyt koko senkin vähäisen vapaa-aikani.
Mulla on enimmäkseen ollut hyvin aikaa, mutta hoidankin työt vähän vasemmalla kädellä ja olen hyvä organisoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Tulen kotiin viideltä ja menen nukkumaan kahdeksalta. Ei siinä ehdi kuin laittaa ruuan, syödä, suihku ja nukkumaan. Ja kyllä, olen aivan super väsynyt koko senkin vähäisen vapaa-aikani.
Toivottavasti ei ole vakituinen työ
Aloitan seiskan aikaan aamulla, yleensä etänä. Lopetan kolmen aikaan ja menen nukkumaan kymmenen maissa. Seitsemän tunnin oma aika siinä välissä riittäisi vaikka toiseen työpaikkaan.
Työn kuormittavuus ratkaisee. Jos sinne on kiva mennä, riittää että kotona käy vain nukkumassa. Kuormittavassa työssä sanoisin että töistä tullessa pitäisi olla ainakin 6 tuntia aikaa ennen nukkumaanmenoa.
Onneksi sentään nyt alkoi viikonloppu, niin on enemmän vapaa-aikaa
Ap