Töiden jälkeen on neljä tuntia ja sitten menen taas nukkumaan. Eikös se ole aika vähän aikaa?
Kuinka paljon muilla on aikaa töiden jälkeen, kunnes menet taas nukkumaan? Tuntuu, että tuo 4h on liian vähän itselle ja senkin ajan olen usein väsynyt ja odotan, millon pääsee nukkumaan
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulen kotiin viideltä ja menen nukkumaan kahdeksalta. Ei siinä ehdi kuin laittaa ruuan, syödä, suihku ja nukkumaan. Ja kyllä, olen aivan super väsynyt koko senkin vähäisen vapaa-aikani.
Toivottavasti ei ole vakituinen työ
Valitettavasti on. Useampi uupumus takana ja seuraava jo tuloillaan. Pakko painaa vaan töitä ja maksaa asuntolainaa että perheellä on koti ja ruokaa.
Työvuoro päättyy yleensä 8.15, nukkumassa olen yleensä puoli kymmenen aikaan. Kotiin tullessa syön jotain ja sitten menen nukkumaan. Heräämisen jälkeen vaihtelevasti noin 2-4 tuntia aikaa olla takaisin töissä.
5-6h riippuen siitä olenko etänä vai toimistolla.
Kyllä. Sitä on tässä yritetty sanoa. Työtkin eri aloilla erilaisia ja palkkaus. Ulkoilu olisi hyvä hoitaa silloin kun on ollut virkeä, eikä unelias paleleva työn uuvuttama. Erilainen rytmikin ihmisillä luonnostaan.