Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Töiden jälkeen on neljä tuntia ja sitten menen taas nukkumaan. Eikös se ole aika vähän aikaa?

Vierailija
20.02.2026 |

Kuinka paljon muilla on aikaa töiden jälkeen, kunnes menet taas nukkumaan? Tuntuu, että tuo 4h on liian vähän itselle ja senkin ajan olen usein väsynyt ja odotan, millon pääsee nukkumaan

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Sitä on tässä yritetty sanoa. Työtkin eri aloilla erilaisia ja palkkaus. Ulkoilu olisi hyvä hoitaa silloin kun on ollut virkeä, eikä unelias paleleva työn uuvuttama. Erilainen rytmikin ihmisillä luonnostaan.

Vierailija
22/26 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

👴🏻👴🏻👴🏻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulen kotiin viideltä ja menen nukkumaan kahdeksalta. Ei siinä ehdi kuin laittaa ruuan, syödä, suihku ja nukkumaan. Ja kyllä, olen aivan super väsynyt koko senkin vähäisen vapaa-aikani. 

Toivottavasti ei ole vakituinen työ

Valitettavasti on. Useampi uupumus takana ja seuraava jo tuloillaan. Pakko painaa vaan töitä ja maksaa asuntolainaa että perheellä on koti ja ruokaa. 

Vierailija
24/26 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvuoro päättyy yleensä 8.15, nukkumassa olen yleensä puoli kymmenen aikaan. Kotiin tullessa syön jotain ja sitten menen nukkumaan. Heräämisen jälkeen vaihtelevasti noin 2-4 tuntia aikaa olla takaisin töissä.

Vierailija
25/26 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se todella vähän. 

Vierailija
26/26 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-6h  riippuen siitä olenko etänä vai toimistolla.