Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrjö Puska tahtoo leikkiä sotaleikkejä....

Vierailija
02.05.2007 |

Hyvähän se on kun ei tarvitse itse mennä puolustamaan maataan... :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muu maa hyökkää itsenäisiin maihin, vaikkeivat nämä maat ole tehneet mitään näille hyökkäville maille?

Vierailija
2/6 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvallathan se on se ainoa, onko typerämpää kuultu. Mieti nyt itsekin tyhmyyttäsi! Et taida olla kovin järkevä. Etkö muista esim. mitä Argentiina on tehnyt tai Egypti tai Syyria? Ja on siellä Irakissakin muita kuin yhdysvaltalaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa joukot olisi vedetty pois lokakuuhun mennessä, mutta mitä tekee Bush... Käyttää veto-oikeuttaan ja jatkaa sotimista, niinkuin koko presidenttinäoloaikansa....

Vierailija
4/6 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että USA on suurin terroristi tässä maailmassa. On aiheuttanut hirvittävästi tuskaa ja kärsimystä " vapaan maailman" puolustamisessa.

Vierailija
5/6 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutkin maat rötöstelevät, mutta USA on tässä ehdottomasti " paras" . Työntää nokkansa joka asiaan, jos vaan jotenkin uhkaa oman maan kansallisia ja taloudellisia etuja. Ja nyt puhutaan miljoonista ihmishengistä puhumattakaan ympäristön kärsimyksistä.

Vierailija
6/6 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki, Kiina ja pari palestiinalaisjärjestöäkin on kunnostautunut omilla saroillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän