Yrjö Puska tahtoo leikkiä sotaleikkejä....
Hyvähän se on kun ei tarvitse itse mennä puolustamaan maataan... :(
Kommentit (6)
Yhdysvallathan se on se ainoa, onko typerämpää kuultu. Mieti nyt itsekin tyhmyyttäsi! Et taida olla kovin järkevä. Etkö muista esim. mitä Argentiina on tehnyt tai Egypti tai Syyria? Ja on siellä Irakissakin muita kuin yhdysvaltalaisia.
jossa joukot olisi vedetty pois lokakuuhun mennessä, mutta mitä tekee Bush... Käyttää veto-oikeuttaan ja jatkaa sotimista, niinkuin koko presidenttinäoloaikansa....
että USA on suurin terroristi tässä maailmassa. On aiheuttanut hirvittävästi tuskaa ja kärsimystä " vapaan maailman" puolustamisessa.
Muutkin maat rötöstelevät, mutta USA on tässä ehdottomasti " paras" . Työntää nokkansa joka asiaan, jos vaan jotenkin uhkaa oman maan kansallisia ja taloudellisia etuja. Ja nyt puhutaan miljoonista ihmishengistä puhumattakaan ympäristön kärsimyksistä.
Turkki, Kiina ja pari palestiinalaisjärjestöäkin on kunnostautunut omilla saroillaan.
Mikä muu maa hyökkää itsenäisiin maihin, vaikkeivat nämä maat ole tehneet mitään näille hyökkäville maille?