Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...laittaa siinä toivossa, että siihen pian pääsisi kirjoittamaan =D

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10117516&p=2&tmode=1&smod…

Vierailija
2/47 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olisi sit minun LA! Oishan tuo erikoista, jos ihan laskettuna päivänä syntyis :) En kyllä panis ollenkaan pahakseni!

Onko muita kellä viikot tänään pyöreät 40? 3+1, kun on jo aivan eri hommissa poikavauvansa kanssa...

Vappu meni rauhallisissa merkeissä ja tässä on meneillään paluu arkeen= mies lähdössä töihin, esikoinen kerhoon ja me neuvolaan nuoremman kanssa heti kahdeksaksi. Olin jo aika toiveikas, ettei enää " tarvitsisi" mennä, no jospa sieltä sais ajan jo yliaikaiskontrolliin PHKSään.

Onnea vielä kerran kaikille vauvan saaneille! Supistuksia niitä toivoville, jaksamista jostain ylimääräisestä vaivasta kärsiville ja pitkää pinnaa ihan vaikka kaikille =D

reemis 40 tasan ja tytöt 11/03 09/05

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein pää tässä mukanaa. Koko yhdeksän kuukautta odotettu ja välillä ihan kyllästyttänyt ja nyt kun se on näin näpeillä niin..ai synnyttämään vai..ei, ne varmaan vetää osastolla vaan vuorokausikäyrää sokeristä ja elämä jatkuu siellä samanlaisena kuin silloin pääsiäisen aikoihin...no ne taitaa kuitenkin nyt touhuta sen perässä, että synnyttäisin.

Eilen olin vesillä ja ah..noh sen verran oli ajatus kadoksista, että ymmärsin kyllä olevani kaipaamissani maisemissa mutta ..mietiskelin jotain ihan muuta. Nyt pitäisi pukea ja mennä...

Hei teille ja kiitos. En olisi tainnut jaksaa ilman tätä palstaa. Tulen kyllä ilmoittamaan miten homma etenee koska..minun tuurilla tätä käynnistetään viikko.

Sisutelkaa.

Murmeli ja Puolalainen kuulantyöntäjä jätti-tyttö rv 38

Vierailija
4/47 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka koko alku yö jomotti ihan tajusti alaselkää ja pissalla piti käydä n. 5 minuutin välein. NO sit alko vaivaa levottomat jalat ja menkka kivut loppu...

aamulla tuli taas täys tyhjennys ja sen päälle pienoisia suppareita, mut siihen se sit jäikin...plaah.

Tänään on neuvola iltapäivällä, katsotaan mitä siellä sanotaan. Liikkeet tuntuvat tosi vähäisiltä, jospa se ois kiinnittynyt tai jotain.

No nyt soi herätyskello..ja täytyy mennä herättelee meitin poikaa, hoitoon pitäis lähtee kohta puoleen.

Kirjoittelen uudestaan ku olen käynyt neuvolassa

RV39+5 ja poika 4-v

Vierailija
5/47 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin nukuttu yö takana, onneksi, sen eilisen jälkeen. Nyt tuntuis vähän paremmalta, kyllä pientä jomottelua on vieläkin. Mutta ei kuitenkaan synnyttämään tarvinnut yöllä lähteä.

Nyt mies töissä ja poika hoidossa, joten saa rauhassa huilailla tänään. Taidan hakea jonkun elokuvan.

Neuvola kymmeneltä. Otetaan joku kontrolliverinäyte kun esikoinen oli syntymänsä jälkeen keltainen ja valohoidossa.

Onnea Murmelille vauvanhakureissulle. Huomenna menen itse äippäpolille kuulemaan, miten isoksi sokerit on tämän meidän pikkuisen kasvattaneet. Jos siis en ole ennen huomista synnyttänyt. Tuntuu, että nyt voi olla lähtö milloin vain. Esikoinen syntyi 37+3.

Yöllä nukuin kyllä hyvin, mutta näin kyllä sekavia unia supistuksista ja synnyttämään lähtemisestä.

No nyt suihkuun, että pääsen joskus sinne neuvolaankin..

-supukka- 36+5

Vierailija
6/47 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MURMELI onnea matkaan! Odotan uutisia innolla!

REEMIS: Onnittelut LA:n johdosta! Nyt vaan toivotaan kovasti suppareita sinne suuntaan, jotta saat pian liittyä vauva-klubiin.

Väsyttää kovasti. Tuli hiukan kinattua miehen kanssa illalla ennen nukkumaan menoa, vähäuninen ja levoton yöhän siitä seurasi. Mieli on ihan maassa. Lihaksia särkee ja vauvakin on taas ihan hissukseen. Tästä ei taida tulla kovinkaan hyvä päivä..

Kuinkas OP voi? Missä luuraa ALMIS? Myös Emunaista ja Sussua yhä kaipailen..

Tulkaahan kaikki pian sankoin joukoin kertomaan iloisia uutisia ja hauskoja juttuja, että vähän olo paranisi!

masis-Jansku 38+4

Vierailija
7/47 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis sit oikeesti keskiviikko. Olen päivistä niin sekaisin, eilen elelin sunnuntaissa..

Eilinen meni ihan ketuille. Mies ilmoitti aamulla vievänsä mut aamupalalle Naantalin kylpylään. Olin niin iloinen, kun siltä tuli tollanen ylläri. Käytiin sen jälkeen vielä kääntymäs vapputorilla. Kotona sitten oksensinkin kaiken mitä olin aamupalaks vetänyt ja väsähdin totaalisesti. Päivä meni siis sängyssä torkkuen. Illemmalla alkoi supistaa ja tällä kertaa selkään sattui niin pirusti, tuntui kun sieltä lähtis sellanen puristava vanne, joka sit ulottu mahalle ja veti mahan ihan kovaks. Soittelin keskiyöllä synnärille, kun olo oli tuskainen ja väliä 7 min. Eipä ne oikeen mitään muuta osanneet sanoa kuin, että koita olla kotona niin kauan kuin pystyt, suihkut sun muut. Itse asiassa hassua oli, että juttelin ensin yhden hoitajan kanssa, joka kyseli että tuntuuko nää erilaiselta kuin ennen. Joo, tuntui, koska kestivät reilusti yli minuutin ja oikeesti sattui. Sitten puhelimeen tuli vanhempi täti, joka haastattelun jälkeen totes, ettet sinä vielä synnytä. OK. Sanoinkin miehelle, että se näköjään tehos jotenkin psykosomaattisesti, koska menin sen jälkeen taas kerran suihkuun, tällä kertaa olin nelinkontin suihkun lattialla, nojaten jakkaraan ja nappasin vielä 2xpanadolia ja kas, ei tarvinnu lähtee synnyttään!

Että täällä vielä yhdessä koossa:) Vessassa taas juostu ja aina sen jäljiltä pientä suppailua. Huomenna on kontrollia äippäpolilla, saa nähä mitä sieltä kuuluu.

Miragelle onnittelut tytöstä!! Ja kiitos kaikille kuvien laittajille, on ne vauvat niin somia:)

Tsemppiä murmelille (vaiks ootkin jo siellä), odotellaan kuulumisia!

Larulle pikaista paranemista flunssan kourista!!

Jaaha, tänään pitäs vauva-lehdenkin ilmestyä ja telsusta tulee Grey. Jäi kyllä niin jännään paikkaan, etten tiedä pystynkö kattoon. Mun hermoille varmaan Pikku Kakkonen kaikista parasta juuri nyt!

AE 37+4

Vierailija
8/47 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityin toukokuisiin silloin aikanaan, mutta hyvin vähän on tullut kirjoiteltua. Taustaillutkin olen ihan satunnaisesti.

Ei mitään merkkejä tulevasta synnytyksestä, mutta en niin niitä kovin vielä odotakkaan kun ovat nuo kaksi aiempaakin odotuttaneet itseään 4 ja 5 päivää yli lasketun.

Eilen kävin äitipolilla tarkastuksessa kun en ollut koko aamuna liikkeitä tuntenut. Kaikki kuitenkin ok. Vauveli vaan on alkanut vissiin valmistautumaan kovaan koitokseen.

Onnea kaikille toukovauvan jo saaneille ja supistuksia kaikille joilla viikot jo täydet!!

T: 2xx

Vierailija
9/47 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mä en muista, mihin se Grey jäi viimeks?? Voisko joku vähän valasta??

Ja sitten taas VALI VALIA!

Unihan taas ei sitten suostunut tulemaan. Vauva muljusi tosi paljon, selkää särki, menkka jomotusta ja muutama supparikin. Otin Panadoliakin jossain vaiheessa, mutta se ei tuntunu paljoa auttavan. Nukahin varmaan joskus neljän maissa.

Okei, nyt mun pitäs olla tyytyväinen kun jotain oloja on. Olenhan valittanu että kun ei supista. No, onko tämä joku kosto siihen että ne tulee yöllä?

Ja nyt heti aamusta huono olo, mahaa särkee ja etoo. Tää on niin omituista mulle, kun viimeks meni loppu eri tavalla.

Sit unet on just jotain tyyliin mies pettää, siinähän rentudut unissas!

Mä kun en ole mitenkään hyvällä tuulella koskaan, jos unet jää vähiin. Olen aina ollut kova nukkumaan ja vielä mieluiten aamusta pitkään.

" Mukava" kuiten kuulla että muillakin on tätä kehnoa oloa! Ettei ole ihan yksin! Musta tuntuu kans etten jaksa mitään tuon esikoisen kanssa, ja on TOSI huono omatunto.. Plaah..

Mies alkaa meilläki oleen malttamaton. Kyselee koko ajan että joko tänään, entä huomenna. Mulla vaan menee hermot. Sanoin että jos et kohta lakkaa kyselemästä niin huitasen! Voi miestä..

Sitten illalla alkoi kyselemään että mikä se tytölle laitetaan nimeks (jos on tyttö), ja ois halunnu siinä päättää. Mutta kun mikään ei oikein minusta tunnu sellaselta hyvältä. Paitsi yksi nimi, mutta täytyy se lapsi nähä ensin.

Jokohan taas ois tullu valitettua tarpeeks? En muista nyt kyllä, piti muuta kommentoida.. Varmasti piti, mutta nyt ei JAKSAAA...

miitu rv 39+3

Ai niin, no sitä että Murmelille onnea vauvanhakuun!

Vierailija
10/47 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva- sivuille vois perustaa uuden palstan viimeisillään odottaville: Jurottajat

Murmeli tais lähtee vauvaa hakemaan, onnea matkaan. Tulikohan yhtään vappuvauvaa?

Täällä ei mitään uutta. Paitsi sateista ettei ulos päästä aikaa kuluttamaan. Piipero katsoo siis Puuha Peteä. Yö oli sitä tavallista jomotusta ja kolotusta ja pissalla juoksua. Aamukin alkoi liian aikaisin eli ennen seitsemää. Josko tekis jotain pieniä kotihommia, nii ku ei isoihin pysty.

Mitäs kivaa keksittäs ajan kuluksi?

Tää lähtis nyt tylsäilemään muualle

rv 36+5

11/47 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan, kun huomenna on neuvola...

Mä jo mietin tässä oonko ihan väärässä paikassa, kun mulla ei oo mitään valitettavaa, vaikka meno alkaa olla taapertamista... Kun kaikilla tuntuu olevan jotain ja mulla ei siis kerrassaan mitään. Ei suppareita, ei liitoskipuja, ei närästyksiä, ei univaikeuksia... Ja enää 2 viikkoa jäljellä. Maanantaiksi 14.5. varataan aika äitipolille, ja luulen että jos sinne asti mennään (olis 40+1 sillon), suunnitellaan käynnistystä todennäköisesti keskiviikoksi, jos vauveli antaa siihen aihetta. Saas nähdä. :)

Mutta eipä tässä muuta, kun ei kerran ole mitään erikoista. Pitää keksiä jotain tekemistä, kun on niin ihana ilma taas.

Kunnon suppareita niitä tahtoville ja muille helpotusta tukalaan/kipeään oloon!

Äippä 38+3

Vierailija
12/47 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä teille kaikille joilla on " ärmätti" olo, eikös siitä joku kirjoittanut joskus, että on ihan normaalia loppuajasta, kun ne jotkut hormonisysteemit.. Että saa olla ihan luvan kanssa vähän pahalla päällä!

No, mulle kävi tossa aika hassu juttu.. tai en tiiä oliko se niin hauskaa, kun alkoi taas mietityttämään mahan koko. Jättäisivät jo rauhaan kommentteineen..

No kuitenkin, näin siviilissä kun olin mummoni kanssa kävelyllä, niin tätä samaa kätilöä, joka esitteli meille silloin sitä synnäriä, ja vaikuttikin ihan tosi mukavalta. Mummo sitten siinä jutteli hänen kanssaan (tunsi hänet), ja lopuksi tokaisi minuun viitaten että " Tässä on sulle sitten tuleva asiakas!" .. Tämä kätilö naurahti, ja sanoi että joo, niin minä vähän katsoinkin. Ja sitten se huippukommentti, kun kätilö sanoi vielä että " Niin, sitten kesällä joskus, eikös vaan?!" Voi että mulla oli kiehahtaa yli siinä vaiheessa.. minä en kyllä ajatellut mihinkään kesään tässä odotella, vaikka LA onkin silloin tämän kuun lopussa vasta. Mummollakin vähän nauratti, enkä minä saanut soperrettua sille kätilölle mitään, kun se oli jo menossa (oli pyörällä). Voisivat sentään nuo " alan ammattilaiset" jättää nuo kommenttinsa omaan suuhunsa, kun niitä tulee muiltakin ihan ja just tarpeeksi.

Että semmosta täällä päin..:) Eivät jätä minua ja masua rauhaan..

Mitäpä sitä muuta. Vappu meni mukavasti, grillattiin, vaikka olikin tosi kolea ilma illalla. Ei sitä muuta tehtykään, mies ei halunnut ottaa edes yhtä olutta.

Huomenna olisi neuvolalääkäri, sitä olenkin jo oottanut kovasti. Saas nähdä mitä alakerrassa on tapahtunut, vai onko mitään.. Kun on noita " puukoniskuja" tuolla, ja suppareitakin kipeitä päivittäin. Mut eihän se tietysti aina mitään tarkoita. Nyt täytyy tästä alkaa aamupalalle, tunti sitten vasta heräilin. Kivaa päivää kaikille ärmäteille ja vähemmän ärmäteille! :D

sämpylä 36+1

Ps. Eikö se Grey jäänyt siihen kun se Burke tuupahti sinne maahan, ja se Izzy teki sitä kohtalokasta juttuaan siellä huoneessa että se Denny sais sen siirtosydämen.. saas nähdä miten käy.

Vierailija
13/47 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut alusta asti mukana mutten ole paljon kirjotellut. 37 viikkoa tulee pian täyteen, joten en vielä kovasti haaveile tositoimiin pääsystä kun tuo esikoinenkin syntyi niin lähellä LA:ta 39+5. Mutta hengessä ollaan mukana ja on kiva seurata kun vauvoja on ruvennut tupsahtelemaan. Kaikille vauvansa jo saaneille PALJON ONNEA!

Oman mahan kuulumisista sen verran,että paksusti voidaan ja edelleen jo viikolta 20 alkaneen ummetuksen kanssa taistellaan. Onneksi pian helpottaa. Sama vaiva piinasi esikoisesta ja kun tyttö syntyi loppui myös ummetus kuin seinään.

Pikkuisen silloin tällöin supistelee mikä on ihan tervetullutta ja masuasukki liikkuu vielä hyvinkin vilkkaasti. Viimeisellä lääkäri käynnillä lääkäri totesi, että tulossa olisi iso vauva ja siitä syystä ei pääse laskeutumaan, joten nyt odottelen lähetettä synnytystapa-arviointiin. Nyt kun olen viikon tätä yllättävää uutista miettinyt, on herännyt paljon kysymyksiä koskien laskeutumista ja synnytyksen käynnistämistä, joten neuvolantäti joutuu kyllä huomenna aikamoisen tenttauksen kohteeksi. Onko kellään kokemuksia miten synnytys on sujunut jos vauva ei ole laskeunut?

Sokerit tulevat myös täällä läpi,joten sekin kasvattaa vauvaa.

Täytyy tässä loppurutuistuksen aikana koittaa käydä useammin kirjoittelemassa jos vaan tuolta 1,5 vuotiaalta taapeolta ehtii.

Mukavaa loppu odotusta kaikille,jotka laskevat päiviä, tunteja ja minuutteja. =)

Vierailija
14/47 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murmelille tsemppii!

Neuvola puol 2, joten illalla enempi juttua sit.

Ihan kamala ilma! Räntäälunta tulee taivaan täydeltä ja pekka pouta lupas lämmintä! Pyh :(

täytys kohta taas syödä kun otetaan se 1,5h paastosokeri.

Vasta puol 11 lopetettiin aamupala.

Mä liityn 3xäipän matkaan, kun ei mitään missään! Eilenkin päivä meni touhuten kaikkea ja ainut mitä teki oli et jalat oli turvonnu. Ei supistanu ei mitään. Lätkämatsiki nosti vaan verenpainetta ja vauva potki äidin huutojen ym säestämänä.

Tosiaan 14pvä itekkin makaa sairaalaan, enää 12pvää jälellä. Hommaan kohta aamukamman ja alan lähtölaskentaa :)

mut illalla kuulumisia neuvolasta!

Rv tasan 38

Vierailija
15/47 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jepjep.. Aamusta oli neuvola ja eipä tuolla mitään uutta tullut.

Tossa noita mittoja ym.

Rv 38+2

Pissa puhdas

paineet 118/60

paino +100g/3vk (yht. lähtöpainoon +8.1kg)

Fundus mitta 34.5

Sykkeet 145

Liikkeet ++

ei turvotuksia yms.

Hemppaa ei mitattu, mut raudansyönti saa jäädä kun viimeksi oli 128

Eli eipä tossa nyt mitään kummempia. Sama jatkuu ja ensi viikolla taas uusi käynti, ellei pikkutyyppi päätä syntyä sitä ennen (tosin epäilen kyllä).

3xäippä ja pikkutyyppi liityn kerhoon, jossa ei tapahtu/vaivaa mikään. Olo on mitä mainioin ja synnytys tuntuu olevan tooodella kaukana.:)

Onnea kaikille vauvansa saaneille! Kauniita vauvoja oli kuvissa!:)

Noh mut nyt lähen pienille päkyille ja lenkille ja uimaan. Tänään taloyhtiön pihatalkoot ja pitää kotonakin siivota vielä, kun huomenna tulee äiti kuukaudeks kylään. Tosin veljen kanssa ollaan sovittu, että äiti saa heilläkin olla välillä, niin miehen kanssa saadaan omaa aikaakin.:)

Vointeja kaikille ja hyvää alkanutta meijän kuukautta!:)

T: Daim ja pömppis rv 38+2

Vierailija
16/47 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiitos sämpyläinen!! Nyt mä muistan ja alko jännittään.. =)

marjis (olikohan?) tervetuloa!

Eipä nyt muuta.. =)

Mii

Vierailija
17/47 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt meni kyllä ajatukset sekaisin! meille sanottiin raskausviikolla 26 että kolmas tyttö tulee mutta tänään sanottiinkin että pojalta näyttää! HUH!! siis aivan sama kumpi tulee mutta olin niin VARMA tytöstä kerran se silloin niin varmana sanottiin! eli onpahan jännitystä viimeiseen asti....

painoarvioksi tuli 2800g ja mun kohdalla on sellanen tilanne että yli 3,5 kiloiseksi ei vauvaa päästetä. esikoinen oli 3740g ja se oli mulle liian iso vaikkakin alakautta se loppuenlopuksi ulos saatiin. joten vielä lasketunajan tienoilla katotaan vauvan painoa ja käynnistellään sitten jos koko siltä näyttää..

olo on ollu hyvä ja hyvin saan nukuttua ja ei mitään valittamista.

kop kop!

rv 36+1 ja tytöt 01 ja 05

Vierailija
18/47 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhea ilma...rakeita satelee ihan älyttömästi=( no eipä tartte ulkona olla et samapa tuo:)

Täälä alkaa olo jo pikkasen helpottamaan....oottelen tässä neuvolaan lähtöä!!ukko on vielä tämän päivän kotona:D ihana juttu saa olla ton pojann kans. mä kun tunnen olevani aivan paska äiti tän kauhean oloni kans....en jaska yhtään pojan kitinää tai nostella sitä!het meinaan räjähtää...kauheeta ja tulee niin paha mieli!! miten ihmees tässä jaksaa vielä lyllertää eteen päin?HUOH! Kiva huomata et muillakin on ällöä oloa ilmassa vaikkei se tosiaan mitään kivaa ole!!eikä tätä kellekkään toivois:( mulla onneks helpottaa etten oo oksentamaan joutunut ja pikkasen jo syödäkkin pystyn. maha kyllä kiristää ja on kipee...mikään ei tunnu olevan hyvin!! MIITULLA ainakin tais olla myös tällänen valivali olo....jaksuja sinne!sulla viikkoja on jo kivasti,sais jo vauva syntyä:) vaikka mä oon kans jo niin täynnä tätä raskaana olemista ja kaikki tää muu päälle et sais syntyä,en jaksa kauan!!!!!

onkos ONNIPAPUNEN sitte lähtenyt synnyttämään kun ei taida olla mitään kuulunut?vai oonkohan ohittanut jotain....viimeks muistan lukeneeni supisteluja ja lupaavia oireita OP:lta...:)

jahas jospa sitä lopettelis ja jäis taas oottelemaan uusia vauvauutisia:)

kaikille kovasti jaksamisia!!!!

valittaja mamma

Vierailija
19/47 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin sitten aamusella tyttöjen kanssa tuossa 6 kilsan päässä mäessä liukastelemassa kesärenkailla...huh huh. (Täällä nimittäin satoi aamusta saakka aivan älyttömästi lunta ja maa ihan valkea tällä hetkellä.) Ihan ok päästiin siihen asti, mutta sitten oli isompi mäki vastassa, yksi auto jäänyt jo kiinni mäkeen..päästiin puoleen väliin mäkeä niin rupes sutimaan. Takapakkia sitten vähän matkaa ja sit rupes auto kaartumaan kohti ojaa vasemmalle, takana oikealla se toinen jäänyt auto...kääk. Onneks pysähty ennen kun meni sinne ojaan. Siinä sitten odottelin tunnin verran, onneks sattu olemaan yksi tuttu mies lenkillä niin odotteli ja ihmetteli mun kanssa. Sitten soiteltuani hetken, tuli traktorikuski ja pyyhälsi lumet pois ja tämä tuttu mies kävi kääntämässä auton mäen yläpäässä ja päästiin jatkaan takas kotia. Oltiin siis viemässä isompaa päiväkotiin, mutta en lähtenyt sinne enää urheilemaan vaan ajettiin siitä suoraan kotia. Meneehän se tietty nuinkin tuo aamu..hah. Neuvolan peruin aamulla johon ois pitänyt lähteä ajamaan isolle tielle parikyt kilsaa päiväkotiin viennin jälkeen. Mies soitti aamulla ja sanoi että peruhan se aika, kun on kesärenkaat alla. Lähti itse toisella autolla aamulla jossa vielä talvirenkaat (silloin ei ollut vielä satanut yhtään lunta). Nyt sitten tulossa uunissa persikkapiirakka, aattelin että pitää jotenkin palkita itsensä tuosta selvittyäni. Kävi nimittäin sydän kurkussa kun rupesi oja lähestymään ja auto vaan menee eteenpäin...järkyttävää.

Marjis78 oli liittynyt joukkoon, tervetuloa. Ja joku muukin jolla oli tänään laskettu aika, onneksi olkoon, yksi virstanpylväs saavutettu. Nyt sit vois todellakin jo teillä jolla laskettu aika, rueta tapahtumaan ja pääsisi tosi toimiin. Itsellä ihan ok yö takana. Kuopus heräsi puolen yön maissa painajaiseen, mutta nukahti onneksi heti uudestaan. Mies lähti aamusella töihin, niin heräsin siihen ja valvoin sen tunnin mikä mulla on normaali aika, jos satun johonkin heräämään kesken unien. Mutta sen jälkeen nukuin taas ihan hyvin.

Murmelilla tänään sektiopäivä, tsemppiä sinne jos et vielä lähtenyt. Varjokkaalle vielä täältäkin onnittelut kun olet palannut sairaalasta kotia.

Voisin liittyä myös 3xäipän, pikkutyypin ja jonkun muunkin ryhmään. Ei ole nyt ollut minkäänlaisia vaivoja, onneksi.

Tytöt haluaa tulla koneelle värittämään my little poneja, joten pitää väistyä tieltä. Tulen vielä illalla katsomaan kuulumisianne.

Kunnon suppareita niitä haluaville, varsinkin lasketun ajan jo saavuttaneille.

Skedjk 37+5

Vierailija
20/47 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miragelle ja varjokkaalle vielä uudelleen onnittelut vauvoista!

Tölökki ja Mammuliini olivat laittaneet ihania kuvia!

Murmelille tsemppiä käynnsitykseen!

Reemis ja 2xx ovat sitten päässeet ensmmäisinä päässeet viikkoon 40. Muut ovatkin saaneet ennen La:ta, joten nyt sitten alkaa myös tämä listailu, jotka menee yli.

Vappu oli ja meni. eilen kyätiin vähän grillaamas makkaraa ja salaatit siihen kyytipojaksi. Ei siis mitään suuria juhlimisia. Vappuaattona mies istu koneella kouluhommien paris ja mä katoin elokuvaa.

Meillä tää vauva on 3-4päivää nyt vetäny sellastakin jumppaa mahas...Tuntuu ettei se nuku ollenkaa. Toisaalta elättelen toiveita, että se huomais tilan käyvän vähiin ja löytäs sen ulostuloaukon. Mun puolesta sais tulla jo, mutta ei taida auttaa vaikka tasajalkaa hyppisin...

Huuheli 37+4