Jos pidätte intialaisia tervetulleina, ette ole joutuneet asumaan vierusnaapurina
Toisessa keskustelussa joka hävisi, monet piti intialaisia tervetulleina koska eivät niin usein syyllisty rikokseen ja käyvät usein töissä.
Mutta itse jouduin muuttamaan pois edellisestä asunnosta kun vierusnaapuriksi tuli intialainen, aamusta iltaan joka päivä katseli sarjoja erittäin suurella äänenvoimakkuudella. Niin kovalla että heräsin unesta siihen ääneen. Ei kuunnellut valituksia ja taloyhtiö voimaton. Lopulta jouduin muuttamaan pois.
Hyvä esimerkki siitä miten ei vielä tiedä mitään haitoista ellei joutunut asumaan vierusnaapurina.
Kommentit (131)
Ap varmaan hokee iltarukouksekseen "n*ekeri, n*ekeri, n*ekeriä", kun on ensin tilannut intialaista ruokaa kotiin ja katsonut telkkarista, kun romanien hevoset voittaa ravit.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on muuttanut yläkertaan jpku suomalainen, jonka koirat haukkuu ja ulisee ja se kusettaa ne pihaan. Eikä sillä ole yöllä mitään hiljaisuutta muutenkaan. Niin kannattaako olla suomalainen naapuri?
Niin edelleen on tuuripeliä millaiset naapurit saa, sama kuin pelais venäläistä rulettia se on joko tai.
Asuin aikoinaan Espoossa lähellä Nokian pääkonttoria (tai Nokia-Simens network), meidän rapussa asui 6 /12 asunnosta niitä koulutettuja Intialaisia insinöörejä jotka nosti nokian maailmankuuluksi. Todella kohteliaita, hyvätapaisia ja siistejä niin yksin tai kimppakämpässä asuvat miehet kuin perheellisetkin. Kaikki aina viimeisen päälle siististi puettuina, kravaatti kaulassa, suorat housut, hyvältä tuoksuvia (koko rappu tuoksui miedolle partavedelle kun niiden jälkeen aamulla lähdin duuniin). Jokainen tervehti iloisesti "gudd morgen" 😁, jos tulin kotiin läppärisalkku toisessa kädessä kauppakassi toisessa, käsilaukku olalla, niin heti joku riensi avaamaan oven vaikka olisi ollut vähän kauempanakin. Kun muutin pois, ja roudasin kellarista kamoja pois, eräs lapsensa kanssa ulkoilemassa oleva mies kysyi heti tarvitsenko apua ja auttoi pitämällä ovia auki, nosti tavaroita roskalavalle ym. Suomalaisista vastaantulleista kukaan ei korvaansa lotkauttanut vaikka naisihminen selkä vääränä raahaa jotain jakkaraa.
Ainoa asia mikä minua vähän ällötti oli se jeeran, kuminan ja erilaisten mausteöljyjen haju joka leijaili joskus alakerran kämpästä parvekkeen oven ollessa auki, en itse tykkää yhtään intialaisesta enkä muistakaan etnisistä mausteista saati siitä hajusta.
Miksei rasistinen aloitus poistu?
Kuule persuparka, ongelma on tässä varmaan se että asut kaltaistesi parissa siellä kaupungin vuokra-asunnossa. Et ole naapureitasi parempi mutta varmaan tuntuu siltä.
Terveisiä täältä mukavasta omistusasunnosta. Miten saataisiin sullekin sellainen? Ai niin:. "menkää töihin".
T. Dwmqriäänestäjä.
Joudun kohta muuttamaan pois nykyisestä asunnosta, koska suomalainen lapsiperhe pitää niin kauheaa meteliä. Stressitasot ihan tapissa, kun tuo jatkuva möykkääminen on jotain niin hirveää.
Hei hei hei, rasismille ei! Hei hei hei, rasismille ei!
Nyt kaikki laittakaa palautetta ylläpidolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän maahan muuttoa kannattaa hyvillä alueilla asuvat jotka ei itse joudu kokemaan haittoja.
Autopaikkojen oosalta myös ongelmallista, Intiassa taloyhtiön säännöillä ei niin väliä vaan voi hyvin jättää toisen paikalle.
Asun pk-seudulla hyvällä alueella, enkä halua enää yhtäkään mmuuttajaa suomeen, päinvastoin kaikki ulkomaalaiset saisi mun puolesta lähettää takaisin omiin maihinsa.
Minäkin asun pk-seudulla hyvällä alueella, eikä minulla ole mitään sitä vastaan, että maahanmuuttajia asuu naapurustossa. Ovat ihan kunnon väkeä.
Sama täällä. Aivan normaaleja työssä käyviä. Todennäköisesti maksavat paljon enemmän veroja kuin ap. Ongelmia on kaikissa etnisyyksissä.
Juuri ärsyttävä suomalainen mölisi naapurissa jääkiekon tahtiin. Paljon mieluummin ottaisin intialaisen naapurin kuin tämän persutyylisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän maahan muuttoa kannattaa hyvillä alueilla asuvat jotka ei itse joudu kokemaan haittoja.
Autopaikkojen oosalta myös ongelmallista, Intiassa taloyhtiön säännöillä ei niin väliä vaan voi hyvin jättää toisen paikalle.
Asun pk-seudulla hyvällä alueella, enkä halua enää yhtäkään mmuuttajaa suomeen, päinvastoin kaikki ulkomaalaiset saisi mun puolesta lähettää takaisin omiin maihinsa.
Minäkin asun pk-seudulla hyvällä alueella, eikä minulla ole mitään sitä vastaan, että maahanmuuttajia asuu naapurustossa. Ovat ihan kunnon väkeä.Sama täällä. Aivan normaaleja työssä käyviä. Todennäköisesti maksavat paljon enemmän veroja kuin ap. Ongelmia on kaikissa etnisyyksissä. <
No oletpa tyhmä.
Nokia-insinöörit eivät olleet 1990-luvulla intialaisia vaan suomalaisia; intialaisten johdolla Nokia tyrittiin.
Intialaiset ovat työttöminä ja sosiaalitukien varassa paljon enemmän kuin suomalaiset.
He levittävät tuberkuloosia ja muita kulkutauteja.
Woltti-kuski intialaiset ajelevat pitkin suojateitä ja jalkakäytäviä.
He jättävät kämpät karmeaan kuntoon.
Kaikki puhelinhuijarit USA:ssa on intialaisia.