Jos pidätte intialaisia tervetulleina, ette ole joutuneet asumaan vierusnaapurina
Toisessa keskustelussa joka hävisi, monet piti intialaisia tervetulleina koska eivät niin usein syyllisty rikokseen ja käyvät usein töissä.
Mutta itse jouduin muuttamaan pois edellisestä asunnosta kun vierusnaapuriksi tuli intialainen, aamusta iltaan joka päivä katseli sarjoja erittäin suurella äänenvoimakkuudella. Niin kovalla että heräsin unesta siihen ääneen. Ei kuunnellut valituksia ja taloyhtiö voimaton. Lopulta jouduin muuttamaan pois.
Hyvä esimerkki siitä miten ei vielä tiedä mitään haitoista ellei joutunut asumaan vierusnaapurina.
Kommentit (114)
Onko lätkää huudattava, kännissä örveltävä ja kansantanhuja tanhuava suomalainen sitten parempi?
Intialaisethan ovat maailmankuuluja bussiraiskauksistaan - onneksi eivät ole harrastaneet niitä Suomessa.
Tuollaista, siistiä ja kutsuvaa. Saman tänne muuttavat tuovat mukanaan.
Intialaiset joukkoraiskaa naisen ja sitten vielä polttaa sen elävältä.
En todellakaan halua sellaisia ihmisiä tänne.
On helppoa olla suvaitsevainen maahanmuuttajia kohtaan, jos asuu jossain Töölössä, Eirassa tai Lauttasaaressa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä maalaiset ovat hankalimpia siellä pk-seudulla, Vantaa, Espoo, Hki? Vai kaikki ok?
Ennakkoluuloiset ja rasistiset suomalaiset ovat hankalimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä maalaiset ovat hankalimpia siellä pk-seudulla, Vantaa, Espoo, Hki? Vai kaikki ok?
Ennakkoluuloiset ja rasistiset suomalaiset ovat hankalimpia.
Ei oo
Intialaiset ovat Venäjän puolella. Katsokaapa vaikka Hindustan Times youtube-videoita. Niissä dissataan Suomea ja ylistetään Putinia.
Miksi haluaisimme intialaisia Suomeen?
Sanna Marin hommasi kehitysmaalaiset intialaiset tänne opiskelemaan ja toivat perheensäkin mukanaan.
Onpa tosi kiva taas, kun väestö vaihtuu.
Pelkästäån Karelia Amk:n aasialaisista kaksi kolmasosaa katoaa ensimmäisen opiskeluvuoden jälkeen kertoo tämän päivän Karjalainen... Suomi hölmölä on vain pääsylippu Schengen alueelle, siitä voi yhden lukukausimaksun maksaa päästäkseen pois avoviemärimaasta...
Minulla ei ole mitään intialaisia vastaan, mutta tässä olen samaa mieltä. Samoin ei ole hyvä jos saman perheen ihmiset ostavat monta asuntoa samasta taloyhtiöstä, se ei ole enää tasapainoinen.