Nainen joka pettää perheellisen kanssa on mieleltään sairas,kukaan tervejärkinen ei moiseen syyllisty
Usein itse toinen nainen puolustelee itseään sillä,ettei hän petä ketään seurustellessaan perheellisen/ varatun miehen kanssa.
Kyllä hän pettää.Hän pettää kaikista eniten,sillä hän pettää jopa itseään uskottelemalla,ettei hän osallistu pettämiseen millään lailla,ettei hänellä ole mitään osaa siihen.
Itseasiassa osallimattomuus pettämiseen toisena naisena on naurettava, lapsellinen ja mielipuolinen väite.
Tuo väite jo kertoo,ettei henkilöllä ole kaikki kunnossa.
Kaikki ulkopuoliset ihmiset huomaavat ja tietävät hänen osallisuutensa pettämiseen.En usko,että löytyy yhtäkään ainakaan järjissään olevaa ihmistä ,joka olisi sitä mieltä ,että toinen nainen on täysin syytön asiaan.Vain hän itse ei myönnä sitä itselleen, ehkä se on jokin itsesuojeluvaisto.
Kun oikein rehellisesti katsotaan asiaa,toinen nainen on myös syyllinen koko perheen pettämiseen,myös lasten.Hän on rikoskumppani pettämiseen ja toimii sen mahdollistajana.Hän on se,jonka kanssa pettäminen tapahtuu.
Usein syyttömyys perustellaan sillä,ettei toinen nainen ole se,joka on antanut mitään lupauksia vaimolle.Aika kaukaa haettu perustelu,joka ei millään tavalla auta lopputulokseen pettämistragediassa.
Toinen nainen on silti osasyyllinen , se toinen osapuoli tämän perheen tragedian aiheuttamiseen,lasten ja vaimon pettymiseen,suruun,vihaan,masennukseen.Perheen kuoliniskuun.Tätä on turha vähätellä.
Syyllinen mikä syyllinen. Ja se mitä tämä tragedia saa aikaan perheessä,perheenjäsenille on myös toinen nainen osavastuussa siitä kaikesta,joskus se vaatii jopa henkien menetystä.
Toinen nainen on itse omasta tahdostaan lähtenyt leikkiin mukaan,ja se joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.
Kantakoon siis vastuunsa koko perheelle aiheuttamastaan pahasta ja sen seurauksista.
Hän olisi voinut valita toisin.Jokainen voi valita mihin ryhtyy.
Ihmisen on hyvä miettiä mitä tekosi tekee omalle ja toisten mielenrauhalle ja elämälle.Tekeekö se hyvää vai pahaa.
Loppuhuomautus: En millään tavalla,missään tapauksessa vähättele miehen syyllisyyttä asiaan.Hän on tietysti pääsyyllinen perheensä pettämiseen,mutta tämä koski nyt toisen naisen roolia syyllisyyteen,jota yritetään joskus vähätellä tai kiistää kokonaan, suurin osin itse toisen naisen roolissa olevien taholta,ymmärrettävästi.
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos joku viettelee syntiin, hänelle olisi parempi, että hänen kaulaansa ripustettaisiin myllynkivi ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
Parempi versio Ilmestyskirjassa joka erottaa Jeesuksesta saa myllynkiven. Oikea versio . Älä erota ketään Jeesuksesta apina!
Tämä oli matteuksen evankeliumista. Mutta en pystynyt lainaamaan sitä kunnolla, sillä kommentti jonoutettiin, vaikka yritin 10 kertaa lähettää sen. Siksi joudun hiukan muokkaamaan lainausta.
Miksi olet mennyt miehen kanssa naimisiin, joka on kuin rääkkyvä herätyskello kunnes saa seksiä? En ymmärrä miten niinkuin elät sen kanssa.
Kylläpä irvailijoita näyttää riittävän! Taitaa olla, että se älähtää, johon kalikka kalahtaa! Huor*ajia tulvillaan koko palsta! Ja loput irvailivat sitten mielenvikaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä irvailijoita näyttää riittävän! Taitaa olla, että se älähtää, johon kalikka kalahtaa! Huor*ajia tulvillaan koko palsta! Ja loput irvailivat sitten mielenvikaisia.
Minä en kuule edes katsele mitään miehiä kaduilla tai ole niistä kiinnostunut. Ne keiden kanssa olen ollut ovat ihan itse tyrkyttäneet itseään minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kuule edes katsele mitään miehiä kaduilla tai ole niistä kiinnostunut. Ne keiden kanssa olen ollut ovat ihan itse tyrkyttäneet itseään minulle.
Ja sitten olet ottanut tuollaisen tyrkyn?
https://www.vauva.fi/keskustelu/6412652/elamani-aikana-62v-olen-tuhonnu…
Tätäkö te puolustaatte?
Elämäni aikana (62v) olen tuhonnut 3 avioliittoa.
Vierailija
20.02.2026 | 17:54
Eka oli pitkästyksissäni annettu muutaman kerran 20v vanhemmalle pomolle. Jäätiin kiinni, kun pomo ei pystynyt pysymään erossa minusta ja vaimo seurasi paikan päälle.
Toka oli, kun tapasin duunikaverin hotellissa muutaman kerran. Viimein vaimo ilmestyi parkkipaikalle, kun aamulla oltiin lähdössä.
Kolmas oli, kun työkaverin vaimo oli paksuna, ja me taas tehtiin sitä joka paikassa. Vaimo keksi hädissään valehdella, että hänellä oli tippuri - vain siksi, että yritti estää minua panemasta miestään työmatkalla Ruotsiin. No, ei onnistunut.
Minusta elämä on tehty elettäväksi. Olen rakastellut, kun on tuntunut siltä, enkä tosiaankaan ole ottanut huomioon muita kuin minut.
Olen hyvin säilynyt, luullaan usein 40 v ikäiseksi. Ehdin tuhota vielä 2-3 avioliittoa. Ja teen sen jännityksellä ja mielelläni.
Näissä on minusta vähän sävyeroja. Onko moraalisesti väärin lähteä puuhaamaan varatun kanssa? Kyllä on. Onko sellainen henkilö sairas tai häiriintynyt jos niin tekee? Tuskin. Etenkään silloin jos kyse on yhdestä hairahtumisesta jota vielä katuu. Kukaan meistä ei ole virheetön. Sitten taas jos jotenkin tavakseen pokailee nimenomaan varattuja ilman mitään tunnontuskia niin se on minusta jo enemmän huolestuttavaa ja kertoo jostain.
Olen rakastellut, kun on tuntunut siltä, enkä tosiaankaan ole ottanut huomioon muita kuin minut.
Onko tämä ok? Onko itsekkyys ok? Onko pelkästään omaneduntavoittelu ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten olet ottanut tuollaisen tyrkyn?
No se tietysti valehteli alussa ja vaikutti tosi hyvältä tyypiltä. Minä viattomana en osannut mitään pahaa aavistaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastellut, kun on tuntunut siltä, enkä tosiaankaan ole ottanut huomioon muita kuin minut.
Onko tämä ok? Onko itsekkyys ok? Onko pelkästään omaneduntavoittelu ok?
Mitä väliä sillä on mikä muiden mielestä on ok? Arvaa vaan miettivätkö miehet tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ok? Onko itsekkyys ok? Onko pelkästään omaneduntavoittelu ok?Mitä väliä sillä on mikä muiden mielestä on ok? Arvaa vaan miettivätkö miehet tätä?
Ja miksi haluat alentaa itsesi miehen tasolle? Jos mies on tyhmä, miksi ajattelet, ettei sinunkaan sitten tarvitse olla fiksu? Tämä kertoo vain sen, että olet miestäkin tyhmempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ok? Onko itsekkyys ok? Onko pelkästään omaneduntavoittelu ok?Mitä väliä sillä on mikä muiden mielestä on ok? Arvaa vaan miettivätkö miehet tätä?
Ja miksi haluat alentaa itsesi miehen tasolle? Jos mies on tyhmä, miksi ajattelet, ettei sinunkaan sitten tarvitse olla fiksu? Tämä kertoo vain sen, että olet miestäkin tyhmempi.
Yllätys ettei kaikki naiset ole sama henkilö...
Varmaan aika huonosti tällaisessa mukana olevat voi loppujen lopuksi :( Itse en pystyisi ikinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko järkevää alistua ja koko ajan vain ajatella muita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi haluat alentaa itsesi miehen tasolle? Jos mies on tyhmä, miksi ajattelet, ettei sinunkaan sitten tarvitse olla fiksu? Tämä kertoo vain sen, että olet miestäkin tyhmempi.Onko järkevää alistua ja koko ajan vain ajatella muita?
Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.
Eli on tärkeää rakastaa myös itseäsi. Sen lisäksi myös muita ihmisiä. Eli ei olla itsekkäitä, eikä myöskään unohdeta rakastaa itseämme.
Vierailija kirjoitti:
Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.
Eli on tärkeää rakastaa myös itseäsi. Sen lisäksi myös muita ihmisiä. Eli ei olla itsekkäitä, eikä myöskään unohdeta rakastaa itseämme.
Höpö höpö juttuja. Ei me kaikki naiset olla näin pihalla!
Kuvittelet ettei se mies itse tarjonnut mu naansa?😂 Minä en kuule siitä ollut edes kiinnostunut. Suostuin vain, että se olisi hiljaa asiasta.