Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka pettää perheellisen kanssa on mieleltään sairas,kukaan tervejärkinen ei moiseen syyllisty

Vierailija
20.02.2026 |

Usein itse toinen nainen puolustelee itseään sillä,ettei hän petä ketään seurustellessaan perheellisen/ varatun miehen kanssa.

Kyllä hän pettää.Hän pettää kaikista eniten,sillä hän pettää jopa itseään uskottelemalla,ettei hän osallistu pettämiseen millään lailla,ettei hänellä ole mitään osaa siihen.

Itseasiassa  osallimattomuus pettämiseen toisena naisena  on naurettava, lapsellinen ja mielipuolinen väite.

Tuo väite jo kertoo,ettei henkilöllä ole kaikki kunnossa.

Kaikki ulkopuoliset ihmiset huomaavat ja tietävät hänen osallisuutensa pettämiseen.En usko,että löytyy yhtäkään ainakaan järjissään olevaa ihmistä ,joka olisi sitä mieltä ,että toinen nainen on täysin syytön asiaan.Vain hän itse ei myönnä sitä itselleen, ehkä se on jokin itsesuojeluvaisto.

Kun oikein rehellisesti katsotaan asiaa,toinen nainen on myös syyllinen koko perheen pettämiseen,myös lasten.Hän on rikoskumppani pettämiseen ja toimii sen mahdollistajana.Hän on se,jonka kanssa pettäminen tapahtuu.

Usein syyttömyys perustellaan sillä,ettei toinen nainen ole se,joka on  antanut mitään lupauksia vaimolle.Aika kaukaa haettu perustelu,joka ei millään tavalla auta lopputulokseen pettämistragediassa.

Toinen nainen on silti osasyyllinen , se toinen osapuoli tämän perheen tragedian aiheuttamiseen,lasten ja vaimon pettymiseen,suruun,vihaan,masennukseen.Perheen kuoliniskuun.Tätä on turha vähätellä.

Syyllinen mikä syyllinen. Ja se mitä tämä tragedia saa aikaan perheessä,perheenjäsenille on myös toinen nainen osavastuussa siitä kaikesta,joskus se vaatii jopa henkien menetystä.

Toinen nainen on itse omasta tahdostaan lähtenyt leikkiin mukaan,ja se joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.

Kantakoon siis vastuunsa koko perheelle aiheuttamastaan pahasta ja sen seurauksista.

Hän olisi voinut valita toisin.Jokainen voi valita mihin ryhtyy.

Ihmisen on hyvä miettiä mitä tekosi tekee omalle ja toisten mielenrauhalle ja elämälle.Tekeekö se hyvää vai pahaa.

Loppuhuomautus: En millään tavalla,missään tapauksessa vähättele miehen syyllisyyttä asiaan.Hän on tietysti pääsyyllinen perheensä pettämiseen,mutta tämä koski nyt toisen naisen roolia syyllisyyteen,jota yritetään joskus vähätellä tai kiistää kokonaan, suurin osin itse toisen naisen roolissa olevien taholta,ymmärrettävästi.

Kommentit (138)

Vierailija
101/138 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap luulee, että maailmassa kaikkien kuuluu pitää huoli ettei mitään pahaa tapahdu HÄNELLE. Eihän ihmisillä omia harmeja tai murheita ole. Heidän teoissaan on vaan kyse siitä miten se vaikuttaa ap:hen.

Siis nimenomaan meidän kaikkien pitäisi huolehtia toisistamme. Eli ei lähdetä suhteeseen varattujen miesten kanssa, sillä haluammehan pitää huolta toisistamme. Kultainen sääntö. 

En minä aio kuule pitää huolta yhtään kenestäkään.

Paitsi jos palkka on oikea.😉

Vierailija
102/138 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK. Pitäkää kuppaiset ja rumat miehenne. En pysty auttamaan teidän parisuhdeongelmissa 😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/138 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kun hääpuku päällä . Teitä on jo petetty ja petetään edelleen . Se mies pettää teitä. Useimmin se teidän mies ei kerro että sillä on vaimo ja lapset. 

Vierailija
104/138 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monia, jotka eivät välitä mitään siitä, että hajottavat perheen. Niin miehiä kuin naisiakin. 
Ainahan mielessään voi syitä keksiä, miksi näin tekee. 
Ihminen on mestari selittelemään asioita parhain päin. 

Vierailija
105/138 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottavaa, näistä kommenteista huomaa, miten moni suomalainen nainen kokee moraalisesti oikeana lähteä suhteeseen varatun miehen kanssa. Pitäkää näppinne erossa toisten miehistä. Olen nyt sinkku, mutta en aio olla aina. Minä en vilkuile teidän miehiä, älkää tekään toisten. 

Pelottavaa on se, että joidenkin naisten mielestä miehet eivät kanna mitään vastuuta teoistaan.

Vierailija
106/138 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottavaa, näistä kommenteista huomaa, miten moni suomalainen nainen kokee moraalisesti oikeana lähteä suhteeseen varatun miehen kanssa. Pitäkää näppinne erossa toisten miehistä. Olen nyt sinkku, mutta en aio olla aina. Minä en vilkuile teidän miehiä, älkää tekään toisten. 

Mitä aijot tehdä asialle?🥲

Vierailija
107/138 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

TEIDÄN MIEHET VALEHTELEE NIILLE NAISILLE  ja TEILLE !!    Ette edes kysy mistä ne sai sen hajuveden tai mistä sen huivin. Tai mistä ne toi sen verhon sulle tai pöydän . Kun ne varastelee naisilta . 

Vierailija
108/138 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas nuori mies jolla naisten talvitakki päällä. Taas on tuotu gigoloja Suomeen. 

Vierailija
109/138 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo tunnu haittaavan tietyntyyppisiä naisia yhtään vaikka mies olisi varattu ja lisksi kierroksessa miehellö olisi muutama muukin nainen. 

Lähinnä tuntuu että tuollaisessa naisessa on jotakin narsistis-psykopaattisia piirteitä. Niillähän on seksi ihan erillään heillä olemattomasta tunne-elämästä. Seksi on vain suoritus tai vallan väline.

Seksi on eri asia kuin rakkaus, sukupuoli ei liity siihen.

Pettäminen on aina väärin ja varatun kanssa oleminen on väärin.

Vierailija
110/138 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottavaa on se, että joidenkin naisten mielestä miehet eivät kanna mitään vastuuta teoistaan.

Tämän keskutelun aiheena oli toinen nainen. Ei pettäjämies. Jos AP olisi aloittanut keskustelun pettävistä miehistä, voisimme nyt puhua niistä. 

Vierailija
111/138 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap mikset osaa asettua sen toisen naisen asemaan?

Mikset sinä sen vaimon asemaan..

Jos olisin vaimon asemassa jättäisin miehen enkä syyttelisi ihmisiä ketkä eivät ole minulle mitään velkaa.

Vierailija
112/138 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä aijot tehdä asialle?🥲

En mitään. Mutta Jumala tekee lopussa. 

Vierailija
113/138 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs teet lapsia sitten kasvatus niistä peittäviä possuja vuohipukkeja . 

Vierailija
114/138 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap luulee, että maailmassa kaikkien kuuluu pitää huoli ettei mitään pahaa tapahdu HÄNELLE. Eihän ihmisillä omia harmeja tai murheita ole. Heidän teoissaan on vaan kyse siitä miten se vaikuttaa ap:hen.

Siis nimenomaan meidän kaikkien pitäisi huolehtia toisistamme. Eli ei lähdetä suhteeseen varattujen miesten kanssa, sillä haluammehan pitää huolta toisistamme. Kultainen sääntö. 

En minä aio kuule pitää huolta yhtään kenestäkään.

Paitsi jos palkka on oikea.😉

Tarkoitan siis, että jos haluaa toiselta jotakin pitää siitä myös maksaa tai olla vastavuoroinen. Tuntemattomilta ihmisiltä kadulla ei oikein voi vaatia mitään.

Vierailija
115/138 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somalimies naimassa romaninaista vakituisesti monta vuotta ja miehellä 6 lasta vaimo pyykkituvalla joka päivä. 

Vierailija
116/138 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku viettelee syntiin, hänelle olisi parempi, että hänen kaulaansa ripustettaisiin myllynkivi ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.

Vierailija
117/138 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te naiset avaisitte nyt ne Googlen por n o v ideot niin teidän mies voi olla siellä . Tai kävisitte thai seksi hieromon lähellä päivällä näkisitte teidän miehen auton tai miehen menevän tulevan sieltä.   Mutta te kun olette tyhmiä. 

Vierailija
118/138 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap mikset osaa asettua sen toisen naisen asemaan?

Mikset sinä sen vaimon asemaan..

Jos olisin vaimon asemassa jättäisin miehen enkä syyttelisi ihmisiä ketkä eivät ole minulle mitään velkaa.

Eli et osaa kantaa vastuuta omista teoistasi? Vika on aina miehessä tai vaimossa. Mutta syntiin viettelevä on synnitön? 

Vierailija
119/138 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos joku viettelee syntiin, hänelle olisi parempi, että hänen kaulaansa ripustettaisiin myllynkivi ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.

Parempi versio Ilmestyskirjassa joka erottaa Jeesuksesta saa myllynkiven.  Oikea versio . Älä erota ketään Jeesuksesta apina! 

Vierailija
120/138 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmas nuori mies jolla naisten talvitakki päällä. Taas on tuotu gigoloja Suomeen. 

Ai homogigoloita 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi