Nainen joka pettää perheellisen kanssa on mieleltään sairas,kukaan tervejärkinen ei moiseen syyllisty
Usein itse toinen nainen puolustelee itseään sillä,ettei hän petä ketään seurustellessaan perheellisen/ varatun miehen kanssa.
Kyllä hän pettää.Hän pettää kaikista eniten,sillä hän pettää jopa itseään uskottelemalla,ettei hän osallistu pettämiseen millään lailla,ettei hänellä ole mitään osaa siihen.
Itseasiassa osallimattomuus pettämiseen toisena naisena on naurettava, lapsellinen ja mielipuolinen väite.
Tuo väite jo kertoo,ettei henkilöllä ole kaikki kunnossa.
Kaikki ulkopuoliset ihmiset huomaavat ja tietävät hänen osallisuutensa pettämiseen.En usko,että löytyy yhtäkään ainakaan järjissään olevaa ihmistä ,joka olisi sitä mieltä ,että toinen nainen on täysin syytön asiaan.Vain hän itse ei myönnä sitä itselleen, ehkä se on jokin itsesuojeluvaisto.
Kun oikein rehellisesti katsotaan asiaa,toinen nainen on myös syyllinen koko perheen pettämiseen,myös lasten.Hän on rikoskumppani pettämiseen ja toimii sen mahdollistajana.Hän on se,jonka kanssa pettäminen tapahtuu.
Usein syyttömyys perustellaan sillä,ettei toinen nainen ole se,joka on antanut mitään lupauksia vaimolle.Aika kaukaa haettu perustelu,joka ei millään tavalla auta lopputulokseen pettämistragediassa.
Toinen nainen on silti osasyyllinen , se toinen osapuoli tämän perheen tragedian aiheuttamiseen,lasten ja vaimon pettymiseen,suruun,vihaan,masennukseen.Perheen kuoliniskuun.Tätä on turha vähätellä.
Syyllinen mikä syyllinen. Ja se mitä tämä tragedia saa aikaan perheessä,perheenjäsenille on myös toinen nainen osavastuussa siitä kaikesta,joskus se vaatii jopa henkien menetystä.
Toinen nainen on itse omasta tahdostaan lähtenyt leikkiin mukaan,ja se joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.
Kantakoon siis vastuunsa koko perheelle aiheuttamastaan pahasta ja sen seurauksista.
Hän olisi voinut valita toisin.Jokainen voi valita mihin ryhtyy.
Ihmisen on hyvä miettiä mitä tekosi tekee omalle ja toisten mielenrauhalle ja elämälle.Tekeekö se hyvää vai pahaa.
Loppuhuomautus: En millään tavalla,missään tapauksessa vähättele miehen syyllisyyttä asiaan.Hän on tietysti pääsyyllinen perheensä pettämiseen,mutta tämä koski nyt toisen naisen roolia syyllisyyteen,jota yritetään joskus vähätellä tai kiistää kokonaan, suurin osin itse toisen naisen roolissa olevien taholta,ymmärrettävästi.
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Varattu mies pokasi minut. Mielestäni tilanteen yleisen moraalisuuden kannalta olisi ollut yhdentekevää, satuinko tykästymään häneen vai en, kun aloitteen pettämiseen hän teki itse. Tätä voi ajatella niin monelta kantilta, toisaalta oli epäeettistä vastata hänen aloitteeseensa, ja toisaalta voi ajatella että hänen moraalinsa oli pielessä jos valmiiksi kun hän teki aloitteen, ja olisi ehkä tehnyt samoin jonkun toisenkin naisen kanssa. Mut AP saisi musta ennen kaikkea vihata sitä pettäjämiestään. Saa muakin vihata. Joku oli jo valmiiksi suhteessa päin peesettä kun lähti pettämään.
AP on oikeassa. Ajatelkaa edes lapsia, kodinrikkojat, jos ette petettyjä puolisoita. Monella on itselläkin lapsia ja silti lähtee varatun matkaan. Hieman empatiaa auttaisi.
Ap luulee, että maailmassa kaikkien kuuluu pitää huoli ettei mitään pahaa tapahdu HÄNELLE. Eihän ihmisillä omia harmeja tai murheita ole. Heidän teoissaan on vaan kyse siitä miten se vaikuttaa ap:hen.
Ohi aiheen, mutta se ei ole osallimattomuus, vaan osallistumattomuus. Terv Kahden naimisissa olevan sivujuttu
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka tietoisesti lähtee suhteeseen varatun miehen kanssa, ei omaa korkeaa moraalikäsitystä.
Oon ihan samaa mieltä tästä. Lähdin itse suhteeseen varatun kanssa. Luulin että olisin korkeamoraalisempi, mutta kun tällainen tilanne osui kohdalle niin oli vaikeampi toimia sen mukaan minkä koki moraalisesti oikeaksi, kun tunteet veivät mukanaan. Teoria ja käytäntö eivät oikein toimineetkaan yhdessä siinä tilanteessa kun piti tehdä fiksuja valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu mies pokasi minut. Mielestäni tilanteen yleisen moraalisuuden kannalta olisi ollut yhdentekevää, satuinko tykästymään häneen vai en, kun aloitteen pettämiseen hän teki itse. Tätä voi ajatella niin monelta kantilta, toisaalta oli epäeettistä vastata hänen aloitteeseensa, ja toisaalta voi ajatella että hänen moraalinsa oli pielessä jos valmiiksi kun hän teki aloitteen, ja olisi ehkä tehnyt samoin jonkun toisenkin naisen kanssa. Mut AP saisi musta ennen kaikkea vihata sitä pettäjämiestään. Saa muakin vihata. Joku oli jo valmiiksi suhteessa päin peesettä kun lähti pettämään.
AP on oikeassa. Ajatelkaa edes lapsia, kodinrikkojat, jos ette petettyjä puolisoita. Monella on itselläkin lapsia ja silti lähtee varatun matkaan. Hieman empatiaa auttaisi.
Mitä jos he koittavat hankkia isän omille lapsilleen?😢 Eikö ap ole silloin melko itsekäs? Mieti nyt sen toisen naisen lapsosia!
MIES JOKA PETTÄÄ PERHETTÄÄN ON TAUTINEN . MIES JOKA PETTÄÄ NAISEN KANSSA JOLLA ON LAPSIA ON BIMBO . MIES JOLLA ON AVIOTTOMIA LAPSIA HUO ...JA MIES JOKA NAI MIEHIÄ ON SEKUNDA .
Isäpuolia joilla on lapsia monien eri naisten kanssa on miljoonia .
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka tietoisesti lähtee suhteeseen varatun miehen kanssa, ei omaa korkeaa moraalikäsitystä.
Sinun karma on se, että aika monenkaan mielestä sinä et omaa kovin korkeaa moraalikäsitystä. Miksei sinua kiinnosta miten miehesi tekee väärin niille toisille naisille ja aiheuttaa sydänsurua?
Ap mikset osaa asettua sen toisen naisen asemaan?
Niin pitkä aloitus ja niin vähän järkeä aloittajalla. No tuollaista aivotonta mölinää kyllä maailmaan mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Ap luulee, että maailmassa kaikkien kuuluu pitää huoli ettei mitään pahaa tapahdu HÄNELLE. Eihän ihmisillä omia harmeja tai murheita ole. Heidän teoissaan on vaan kyse siitä miten se vaikuttaa ap:hen.
Siis nimenomaan meidän kaikkien pitäisi huolehtia toisistamme. Eli ei lähdetä suhteeseen varattujen miesten kanssa, sillä haluammehan pitää huolta toisistamme. Kultainen sääntö.
Turkkilaiset miehet vetää pohjat tässä paritus huijaus monille naisille lapsia monissa maissa kaupungeissa älä tee huo ---ri n käskyn rikkovat .
Yx kundi omista töistään suoraan toisen naisen luokse . Sitten toisen. Naiset nyt vasta tyhmiä on kun menee naimisiin ! Elä omaa elämää !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nimenomaan meidän kaikkien pitäisi huolehtia toisistamme. Eli ei lähdetä suhteeseen varattujen miesten kanssa, sillä haluammehan pitää huolta toisistamme. Kultainen sääntö.
En minä aio kuule pitää huolta yhtään kenestäkään.
Turkkilainen kundi lomakohteessa naimassa muita ja yksi raskaana ollut soitteli sille Suomesta .
Pelottavaa, näistä kommenteista huomaa, miten moni suomalainen nainen kokee moraalisesti oikeana lähteä suhteeseen varatun miehen kanssa. Pitäkää näppinne erossa toisten miehistä. Olen nyt sinkku, mutta en aio olla aina. Minä en vilkuile teidän miehiä, älkää tekään toisten.
Yksi nai samaan aikaan raskaaksi 3 eri naista turkkilainen.
Vierailija kirjoitti:
Ap mikset osaa asettua sen toisen naisen asemaan?
Mikset sinä sen vaimon asemaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Kun vähän kasvat, niin huomaat että maailma ei ole niin mustavalkoinen. Ja itse olen ollut uskollisesti naimisissa saman miehen kanssa 26 vuotta. Jos jokainen pettävä olisi mielenvikainen, niin vähintään puolet suomalaisista aikuisista on mielenvikaisia. Ymmärräthän itsekin, että väite on sun mielenmaiseman tuotos.
Kyllä aina jotain vikaa on, jos täytyy pettää.
- eri
Minä olen pettänyt (harvakseltaan) koska miehelläni ei enää toimi mikään ja minulla on vielä haluja, eikä hän paljon koskettele, eikä mitään, hyvin harvoin. Hänellä ei toimi vaikka syö mitä tabuja. Ennen ei ole ollut mitään ongelmia. Huom. sinkkumiehen kanssa harrastelen, joskus. Jos kotona ei saa, niin sitten jostain muualta... mun motto. Mies ei tiedä asiasta mitään. Kaikki muut asiat menee ihan mukavasti, mutta elän kaverisuhteessa, ei kiva.
Tästä tulee tietysti kirjoituksia siitä, että ootko lihonut yms. siihen sanon vaan, että ainakin tälle sinkulle mä kelpaan tällaisena.
Ketään ei kiinnosta sun suhde! Kukaan muu ei ole siitä vastuussa!