Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka pettää perheellisen kanssa on mieleltään sairas,kukaan tervejärkinen ei moiseen syyllisty

Vierailija
20.02.2026 |

Usein itse toinen nainen puolustelee itseään sillä,ettei hän petä ketään seurustellessaan perheellisen/ varatun miehen kanssa.

Kyllä hän pettää.Hän pettää kaikista eniten,sillä hän pettää jopa itseään uskottelemalla,ettei hän osallistu pettämiseen millään lailla,ettei hänellä ole mitään osaa siihen.

Itseasiassa  osallimattomuus pettämiseen toisena naisena  on naurettava, lapsellinen ja mielipuolinen väite.

Tuo väite jo kertoo,ettei henkilöllä ole kaikki kunnossa.

Kaikki ulkopuoliset ihmiset huomaavat ja tietävät hänen osallisuutensa pettämiseen.En usko,että löytyy yhtäkään ainakaan järjissään olevaa ihmistä ,joka olisi sitä mieltä ,että toinen nainen on täysin syytön asiaan.Vain hän itse ei myönnä sitä itselleen, ehkä se on jokin itsesuojeluvaisto.

Kun oikein rehellisesti katsotaan asiaa,toinen nainen on myös syyllinen koko perheen pettämiseen,myös lasten.Hän on rikoskumppani pettämiseen ja toimii sen mahdollistajana.Hän on se,jonka kanssa pettäminen tapahtuu.

Usein syyttömyys perustellaan sillä,ettei toinen nainen ole se,joka on  antanut mitään lupauksia vaimolle.Aika kaukaa haettu perustelu,joka ei millään tavalla auta lopputulokseen pettämistragediassa.

Toinen nainen on silti osasyyllinen , se toinen osapuoli tämän perheen tragedian aiheuttamiseen,lasten ja vaimon pettymiseen,suruun,vihaan,masennukseen.Perheen kuoliniskuun.Tätä on turha vähätellä.

Syyllinen mikä syyllinen. Ja se mitä tämä tragedia saa aikaan perheessä,perheenjäsenille on myös toinen nainen osavastuussa siitä kaikesta,joskus se vaatii jopa henkien menetystä.

Toinen nainen on itse omasta tahdostaan lähtenyt leikkiin mukaan,ja se joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.

Kantakoon siis vastuunsa koko perheelle aiheuttamastaan pahasta ja sen seurauksista.

Hän olisi voinut valita toisin.Jokainen voi valita mihin ryhtyy.

Ihmisen on hyvä miettiä mitä tekosi tekee omalle ja toisten mielenrauhalle ja elämälle.Tekeekö se hyvää vai pahaa.

Loppuhuomautus: En millään tavalla,missään tapauksessa vähättele miehen syyllisyyttä asiaan.Hän on tietysti pääsyyllinen perheensä pettämiseen,mutta tämä koski nyt toisen naisen roolia syyllisyyteen,jota yritetään joskus vähätellä tai kiistää kokonaan, suurin osin itse toisen naisen roolissa olevien taholta,ymmärrettävästi.

Kommentit (137)

Vierailija
21/137 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo tunnu haittaavan tietyntyyppisiä naisia yhtään vaikka mies olisi varattu ja lisksi kierroksessa miehellö olisi muutama muukin nainen. 

Lähinnä tuntuu että tuollaisessa naisessa on jotakin narsistis-psykopaattisia piirteitä. Niillähän on seksi ihan erillään heillä olemattomasta tunne-elämästä. Seksi on vain suoritus tai vallan väline.

No, jokaisessa meissä on eriasteisia narsistisia piirteitä. Tuskin sinäKÄÄN olet parisuhteessa vain siksi, että voit antaa, eli tyydytät omia narsistisia tarpeitasi, mm läheisyyden kaipuu. 

Vierailija
22/137 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukaan nainen ei suostuisi miehesi kanssa pettämään niin tepastelisi se maksullisen luo käymään joka tapauksessa... Tarkoitan siis, että teidän suhde ei kuulu ulkopuolisille millään tavalla eikä ole kenenkään tehtävä varjella sitä teidän puolesta jos ette itse sitä tee. Miksi itket täällä etkä vaan jätä sitä miestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/137 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisillakin on eri kehitysvaiheita, suurin osa ei saavuta niitä korkeimpia. 

Vierailija
24/137 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo tunnu haittaavan tietyntyyppisiä naisia yhtään vaikka mies olisi varattu ja lisksi kierroksessa miehellö olisi muutama muukin nainen. 

Lähinnä tuntuu että tuollaisessa naisessa on jotakin narsistis-psykopaattisia piirteitä. Niillähän on seksi ihan erillään heillä olemattomasta tunne-elämästä. Seksi on vain suoritus tai vallan väline.

No, jokaisessa meissä on eriasteisia narsistisia piirteitä. Tuskin sinäKÄÄN olet parisuhteessa vain siksi, että voit antaa, eli tyydytät omia narsistisia tarpeitasi, mm läheisyyden kaipuu. 

Kyllä minä olen ihan suhteissa VAIN sen takia, että itse saan niistä jotain.😂 nainen

Vierailija
25/137 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta PASKAA 🤮

Vierailija
26/137 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ap, että se nainen kenen vika tuo on ei ole sinä itse?😢 Et onnistunut pitämään miehen huomiota tai tyydyttämään hänen tarpeitaan. Nyt joku toinen epäonninen nainen joutuu olla toinen nainen hänelle.

Vierailija
27/137 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aina jotain vikaa on, jos täytyy pettää.

- eri

Kysymys kuuluu, että mitä vikaa ja kenessä? Ap, syyllistää vain vapaata naista. Entä jos ei täydy pettää, vaan valitsee pettämisen? 

Miksi te olette niin puusilmäisiä yhden totuuden toitottajia?  

Vierailija
28/137 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap päästää miehensä sekaantumaan vapaana oleviin naisiin? Miksei pitänyt hänen huomiotaan heidän suhteessa? Ei tuo tiedä hyvää... Nyt katse nopeasti peiliin!

Vierailija
29/137 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ap hankkia ammattiapua ettei me muut jouduta toimia sen terapeuttina?

Vierailija
30/137 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- eri

Kysymys kuuluu, että mitä vikaa ja kenessä? Ap, syyllistää vain vapaata naista. Entä jos ei täydy pettää, vaan valitsee pettämisen? 

En ymmärrä miten tälläinen pettämistä puolusteleva kommentti on saanut yläpeukkuja. Tämä ketju on ilmeisesti pettäjien valtaama🙄🙄

Vierailija
31/137 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ihan virallusestikin mieleltäni sairaana en koskaan ikinä ala hommailemaan yhtään mitään varattujen  miesten kanssa.  Varmin turn off on varattu mies. Kaikki kiinostukseni loppuu kuin seinään.

Vierailija
32/137 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- eri

En ymmärrä miten tälläinen pettämistä puolusteleva kommentti on saanut yläpeukkuja. Tämä ketju on ilmeisesti pettäjien valtaama🙄🙄

LÄÄKKEET

Etkö tajunnut, että sinun piti ihan itse pitää miehen mielenkiinto sinussa?

Vierailija
33/137 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ihan virallusestikin mieleltäni sairaana en koskaan ikinä ala hommailemaan yhtään mitään varattujen  miesten kanssa.  Varmin turn off on varattu mies. Kaikki kiinostukseni loppuu kuin seinään.

Joo, tuskin se niille toisille naisille mikään hyvä kokemus on!

Vierailija
34/137 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se toinen nainen varmaan ihan sairas ole,  moraalipuoli vaan hieman hakusessa. En itse koskisi kepilläkään varattuun, koska laatumiehet eivät petä, niin pettävästä varatustahan saisi juurikin sitä laarinpohjaseuraa. Ja nönnöönnöö, kyllä naisetkin haluaa se*siä. Juu juu, mutta en kyllä varatulle levittelisi. Niin puutteessa en ole koskaan. 

Vierailija
35/137 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutkin joutuvat kärsiä teidän p*skan suhteen takia.🙄

Vierailija
36/137 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- eri

LÄÄKKEET

Etkö tajunnut, että sinun piti ihan itse pitää miehen mielenkiinto sinussa?

Eli mielestäsi saa pettää heti, kun ei enää jaksa kiinnostaa? ...selvä.

Vierailija
37/137 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen avauksen tekstiseinän vuodattaja on päästään vialla. 

Vierailija
38/137 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen ihan suhteissa VAIN sen takia, että itse saan niistä jotain.😂 nainen

Muussa tapauksessa täytyisi olla hullu tai ihan erityisen vähä-älyinen.

Vierailija
39/137 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin moraalitonta paskaa nää vastaukset

Vierailija
40/137 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Minulla on useita päällekkäisiä häiriöitä ja olen mielen vammojen takia eläkkeellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi