Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskallatko hymyillä muille miehille kuin omallesi puhuessasi

Vierailija
01.05.2007 |

esmes työkamut, miehen kamut

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joku muka uskalla? Mä ainakin hymyilen ja usein, ja ihan vieraillekin, esim. myyjille, bussikuskeille tms.

Vierailija
2/9 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tajunnut että siihen vaadittaisiin jotain erityistä rohkeutta. ..enkä oikein tajua vieläkään, voitko ap tarkentaa mitä meinaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä kysymys tää on?

Vierailija
4/9 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi tämä on niin tärkeä, että pitää kysellä kahdella palstalla yhtäaikaa.

Ja vastaus tottakai uskallan hymyillä.

Vierailija
5/9 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sanoin kaverilleni, että haen töihin firmaan, jossa on mun teinirakkaus pomona. Kaverini siihen tuumas, että mitähän se sun mies sanoo, ku sun exä on sielä samassa työpaikassa. Ei taitais mun ukko korvaansa lotkauttaa, jos kertosin et mun 15 vuoden takanen poikakaveri on sielä töissä..

Idiootteja on moneen lähtöön!!!

Vierailija
6/9 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

janottaa?

Totesin vain että on exä hyvästä syystä, mutta turha kai sanoa että tämän työkaverin kuullen en enää miespuolisista kavereista saati existä puhu.

Vierailija:

Kerran sanoin kaverilleni, että haen töihin firmaan, jossa on mun teinirakkaus pomona. Kaverini siihen tuumas, että mitähän se sun mies sanoo, ku sun exä on sielä samassa työpaikassa. Ei taitais mun ukko korvaansa lotkauttaa, jos kertosin et mun 15 vuoden takanen poikakaveri on sielä töissä..

Idiootteja on moneen lähtöön!!!

Vierailija
7/9 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän hymy kuulu yleiseen ihmisyyteen ja yleiseen kohteliaisuuteen! Maailma olisi aika kurja paikka, elleivät ihmiset hymyilisi kanssaihmisilleen.

Vierailija
8/9 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrolloin koko ajan käytöstäni, kun olen miesten seurassa. Itseasiassa: nimenomaan naurun, vitsien ja huumorin kautta miesten kanssa usein löytää asiallisen sävelen-jos pelkää flirttailua. Tosin, en tiedosta milloin flirttailen, koska en flirttaile miesten kanssa. Minusta se on naista alentavaa.

Vierailija
9/9 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilemiseen ei lupaa tarvita.