Nainen, onko sinulla ammatti, jonka kuuleminen saa deittimiehen kaikkoamaan
Kaveri on juristi ja se näyttää pelottavan miehiä
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olin lentoemäntä, se oli liikaa miehille. Ihan kuin toi ammatti olisi jotain niin upeeta!
Nyt olen puhelinmyyjä :D Tätä en edes viitsi sanoa miehille. Kerron olevani toimistossa töissä.
Ihan kuin taivaista helvettiin mun työt.
Se, että et viitsi kertoa nykyistä työtäsi miehille kertoo kyllä omasta epävarmuudestasi. Ei miehiä kiinnosta, mitä nainen tekee työkseen, kunhan nainen itse pitää siitä
Kyllä kiinnostaa, ja hyvin paljon kiinnostaakin. Koulutettu mies haluaa koulutetun naisen.
Joku lääkäri tai it-yrittäjä ei todellakaan ota jotain taksikuskia tai puhelinmyyjää. Pitkälle kouluttautuneet haluavat puolison joka myös haastaa itseään älyllisesti, tai ainakin on keskimääräistä älykkäämpi.
Ehkä jotain putkimiestä ei sen puolison koulutus kauheana kiinnosta kun ei siitä mitään tiedä.
Ehkä se aloittajan ukko kuuli että journalisti eikä juristi. Tuollainen saa tänä päivänä miehen karkaamaan samantien. Ihan vastaavia on nää jonkun umpifeministijärjestön johtohommat.
"Samalla kuitenkin, suhteet jossa nainen tienaa enemmän (linkitetty koulutukseen), niissä eroamisriski on isompi. "
Kuten jo aikaisemmin sanoin, ainakin minun näkemäni tutkimukset ovat Amerikasta. Niitä ei voi soveltaa suoraan Suomeen jossa myös perheellisten naisten työssäkäynti on ihan normi toisin kuin Amerikassa.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni on opiskellut yliopistossa pääaineenaan fysiikka ja miehillä on tarve kertoa "oli mullakin pitkä fysiikka lukiossa". What? 😅
Mitä ihmettelemistä tuossa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väliä on vain sillä miten nainen imee. Jos ei ole suihinottotaitoja tai muuten sitä kykyä vaan alkaa kakomaan jo pelkästä nupista niin on täysin turha nainen. Siinä millään ammatilla ole merkitystä.
Tällaista tekstiä. Ja sitten miehet ihmettelevät, kun naiset valitsevat sinkkuuden.
Ensimmäinen taidoton ja kyvytön ilmoittautui.
Sinulle ei koskaan tule selviämään, onko.ä vaiko ei. Ei huoli sua.
Tasokkaammat miehet saavat valita parhaimmat imurit päältä. Sä jäät yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olin lentoemäntä, se oli liikaa miehille. Ihan kuin toi ammatti olisi jotain niin upeeta!
Nyt olen puhelinmyyjä :D Tätä en edes viitsi sanoa miehille. Kerron olevani toimistossa töissä.
Se, että et viitsi kertoa nykyistä työtäsi miehille kertoo kyllä omasta epävarmuudestasi. Ei miehiä kiinnosta, mitä nainen tekee työkseen, kunhan nainen itse pitää siitä
Kyllä kiinnostaa, ja hyvin paljon kiinnostaakin. Koulutettu mies haluaa koulutetun naisen.
Joku lääkäri tai it-yrittäjä ei todellakaan ota jotain taksikuskia tai puhelinmyyjää. Pitkälle kouluttautuneet haluavat puolison joka myös haastaa itseään älyllisesti, tai ainakin on keskimääräistä älykkäämpi.
Ehkä jotain putkimie
Yksittäisiä esimerkkejä ehkä.
Suurin osa miehistä jotka tiedän ja jotka ovat naimisissa, ei valinnut naista sen takia että hänellä on x-työ/koulutus. Tämä on naisille huomattavasti tärkeämpää. Ne valkkaavat sen jonka kanssa heidän elämä (yksinkertaistettuna) on helppoa, kivaa, ja jonka kanssa tuntee itsensä tulevan tarpeeksi kunnioitetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaankin. En viitsi edes sanoa sitä, koska hävettää niin paljon. Miehet etsii rikasta ja koulutettua naista, minkälainen luonne on, on samantekevää.
Harmi jos näin ajattelet,itseäni ei voinut vähempää kiinnostaa tulevan puolisoni ammatti,etsin puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jotain putkimie
sinä et ota != kaikki ei ota
Esim. di:n ja sairaanhoitajan liittoa on pidetty aika klassisena ja yleisenä. Jopa omassa suvussa on tuollainen. Yksi selitys voi tietty olla siinä että joskus aikoinaan otaniemessä oli kuulemma yhteisiä bileitä mm. sairaanhoitaja-opiston kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väliä on vain sillä miten nainen imee. Jos ei ole suihinottotaitoja tai muuten sitä kykyä vaan alkaa kakomaan jo pelkästä nupista niin on täysin turha nainen. Siinä millään ammatilla ole merkitystä.
Tällaista tekstiä. Ja sitten miehet ihmettelevät, kun naiset valitsevat sinkkuuden.
Joku omaa tasoaan tuijottava miespälli nyt on automaattisesti alemmalla tasolla haluttavuudessa. Revi siitä :D
Vierailija kirjoitti:
""Koska miehellä ei ole oikeastaan käyttöä itseään koulutetummalle ja paremmin tienaavalle naiselle. "
Onko tämä sitä kuuluisaa miehen rationaalista logiikkaa? Mies valitsee mielummin "oma palkka 4000e + vaimon palkka 2000e = 6000e/kk" kuin "oma palkkka 4000e + vaimon palkka 6000e = 10.000e/kk"?
Se on defenssi. Kun ei itsellä rahkeet riitä näihin naisiin niin sitten "en olisi haluunutkaan".
Vierailija kirjoitti:
"Samalla kuitenkin, suhteet jossa nainen tienaa enemmän (linkitetty koulutukseen), niissä eroamisriski on isompi. "
Kuten jo aikaisemmin sanoin, ainakin minun näkemäni tutkimukset ovat Amerikasta. Niitä ei voi soveltaa suoraan Suomeen jossa myös perheellisten naisten työssäkäynti on ihan normi toisin kuin Amerikassa.
Suomessa koulutettujen liitot ovat kaikkein kestävimpiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta saan kuitenkin sinua paremman. Se riittää. Kirjoitustaitosi viittaa vajaaälyisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Olen pappi ja miehet kiihottuvat siitä äärimmilleen.
Ymmärrän hyvin. Minustakin olisi äärimmäisen kiihottavaa nuolemalla voihkituttaa naispappia. Vieläpä jos hänellä olisi cunnilinguksen aikana liperit kaulassa.
M54 (dipl. ins)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehille on niin vaikeaa olla ylpeitä naisestaan ja tämän menestyksestä?? Naisille ole mikään ongelma olla paremmin koulutetun miehen kanssa
Miksi naisille on ongelma jos mies on vähemmän koulutettu tai menestynyt? Miehille ei ole mikään ongelma olla heikommon koulutetun tai menestyneen naisen kanssa.
Itse asiassa naiset pariutuvat miehiä useammin itseään matalammin koulutetun kanssa.
https://www.kaleva.fi/nyt-se-on-tutkittu-koulutus-nakyy-puolison-valinn…
Ei ole tarvetta deittailla, mutta puoli maailmaa kaikkoaa jos kerron työni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa koulutettujen liitot ovat kaikkein kestävimpiä.
Ap. Juu, niin kuin sanoin, saatat olla oikeassa, en kerennyt googlettamaan koulutukseen enemmän. Korjasin tuloihin.
Threefold Increase: Heterosexual marriages with a female main breadwinner have a divorce rate of 31 per 1,000, nearly triple the 11 per 1,000 rate seen when the husband earns more.
Single-Income Risk: In households where the woman is the sole breadwinner, the divorce rate jumps to 54 per 1,000, more than double the rate of male-only earner households (20 per 1,000).
In Finland and across Europe, the relationship between education, income, and divorce follows a similar pattern to the U.S., but it is heavily influenced by stronger social safety nets and more egalitarian gender norms.
FinlandIncreased Risk
High wife income increases divorce risk, especially when the husband's income is low.
1140% Higher Risk
Couples where the woman earns >55% of total income are significantly more unstable.
Increased Risk
A positive relationship exists between a wife's share of income and divorce risk (the "independence effect").
Highest Penalty
The "well-being penalty" and divorce risk are largest here due to more conservative traditional norms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku omaa tasoaan tuijottava miespälli nyt on automaattisesti alemmalla tasolla haluttavuudessa. Revi siitä :D
Mä olen nainen. Kerroin tuolle joka toisen naisen suihinottotaidoista teki oletuksia, että hänen kielenkäyttönsä tehokkaasti ehkäisee hänen pääsyään kokeilemaan miten kritisoimansa nainen asian osaa. En usko että tuo nainen alentuisi hänen tasolleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta saan kuitenkin sinua paremman. Se riittää. Kirjoitustaitosi viittaa vajaaälyisyyteen.
Mulla on erittäin hyvä mies, kiitos. Ja sun likaiseen kikuun koskisi tikullakaan. 🤮
""Koska miehellä ei ole oikeastaan käyttöä itseään koulutetummalle ja paremmin tienaavalle naiselle. "
Onko tämä sitä kuuluisaa miehen rationaalista logiikkaa? Mies valitsee mielummin "oma palkka 4000e + vaimon palkka 2000e = 6000e/kk" kuin "oma palkkka 4000e + vaimon palkka 6000e = 10.000e/kk"?