Nainen, onko sinulla ammatti, jonka kuuleminen saa deittimiehen kaikkoamaan
Kaveri on juristi ja se näyttää pelottavan miehiä
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
"työskentelen lastensuojelussa", "olen etuuskäsittelijä" (tulkkaan tämän sellaiseksi, joka jakaa naaman ja nyyhkyttelyn perusteella ilmaista rahaa) Nuo olisivat kaksi ehdotonta nou nouta tälle miehelle. En kyllä ryhtyisi seurustelemaan monen muunkaan lässyn tai voima-asemaan päässeen kyykyttäjän kanssa.
Sun henkilökohtaiset ongelmat sossun kanssa ei liity tähän ketjuun mitenkään. Jos sulla on napit vastakkain lastensuojelun kanssa tai riitelet Kelan tuista, niin naisen ammatti on sulle vain teoreettinen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei voisi vähempää kiinnostaa naisen ammatti.
Jep, riittää kunhan on akateeminen. Sen jälkeen ei ole niin väliä onko lääkäri, opettaja vai DI.
Sekä rintava ja persevä. Akateemisuus ei auta jos nainen on inheä pikkutisu tai poikapylly.
Hyi helvetti, oletko joku taaperoikäinen?
Kerran sain pakit kun kerroin olevani sihteeri. En ollut miehen mielestä tarpeeksi kunnianhimoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, riittää kunhan on akateeminen. Sen jälkeen ei ole niin väliä onko lääkäri, opettaja vai DI.
Sekä rintava ja persevä. Akateemisuus ei auta jos nainen on inheä pikkutisu tai poikapylly.
Hyi helvetti, oletko joku taaperoikäinen?
Miksi ruokit trolleja?
Vierailija kirjoitti:
Onlyfans tuottaja. Kyllä mua nolottaisi viedä naista näytille jos hän jakaisi pilluaan verkossa maksua vastaan
Samat sanat miehistä, jotka maksavat siitä.
Vierailija kirjoitti:
Väliä on vain sillä miten nainen imee. Jos ei ole suihinottotaitoja tai muuten sitä kykyä vaan alkaa kakomaan jo pelkästä nupista niin on täysin turha nainen. Siinä millään ammatilla ole merkitystä.
Suoristaisin ennemmin ämpärillisen käytettyjä nauloja pienen lasten muovivasaran kanssa kuin näkisin vaivaa typerän suomijuntin nupin takia. Pese edes se tekokuidussa hionnut nuppisi joskus, ettei koirasi tarvitse kakoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onlyfans tuottaja. Kyllä mua nolottaisi viedä naista näytille jos hän jakaisi pilluaan verkossa maksua vastaan
Samat sanat miehistä, jotka maksavat siitä.
Kyllä se maksaminen on nolompaa kuin rahan vastaan ottaminen.
Olen ICT Development Manager ja yllättävän usein tulee miehiltä kysymyksiä tietokoneista, tulostimista, reitittimistä ja niiden asennusongelmista yms. ja yksi tivasi moneen kertaan, että sinä saat varmasti läppäreitä halvalla. Ammattini ei varsinaisesti karkota miehiä, mutta minulle osoitetut kysymykset erottavat jyvät akanoista :)
Joo, olen siis sovelluskehityksen puolella töissä, en lähituessa.
Olen pappina (ja naisena) suunnitellut alkavani tuottaa Onlyfans-sisältöä, joka perustuisi sille, että miehet tunnustavat syntejään.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että kyllä humanistimiehen penis kutistuu, jos hän kuulee, että tapaamansa nainen on DI.
Tuleva juristi ja nörtti 😂 Suurin osa miehistä alkaa pälyillä ympärilleen ja katoaa paikalta tuo kuullessaan. Luulisi että potentiaalisesti hyvin tienaava puoliso olisi plussaa mutta ei. Onneksi poikkeuksia löytyy.
Kaikki ns. Hoitoalalla työskentelevät naiset saavat miehen lähtemään hyvinkin nopeasti
Vierailija kirjoitti:
Skappari. Aina alkaa virsi, että kyllä häntäkin pyydettiin aukkiin, rukkiin tai kadettikouluun. Ja sen jälkeen jätkä katoaa.
Anna kun arvaan, kävit intin Mikkelissä?
""The Wellbeing Penalty of Womens Breadwinning: Gender and Country Differences across Europe Helen Kowalewska University of Oxford Agnese Vitali University of Trento ""
Tuota kun lukee hieman ja katsoo erilaisten perheiden jakaumia niin Suomessa on tutkituista pariskunnistra 1.87% ollut sellaisia että naisen työ/tuloasema on merkittävästi miestä suurempi ja 4.01% sellaisia että nainen on ollut ainoa elättäjä. Eli siis puhumme sellaisesta alle 6% osuudesta kaikista pariskunnista. Suomessa taas oli tutkimusaineistossa 73% sellaisia pariskuntia jolla elatuspanos jakautui kohtuullisen tasan. Eli valtava enemmistö
En nyt ihan heti tekisi noin pienestä osuudesta pariskuntia vielä valtavia johtopäätöksiä siitä että naisen suuremmat tulot hajottavat avioliittoja. Käytännössä kun se on tuo 1.87% tutkituista. Nuo jossa nainen vastaa kokonaan elatuksesta lienevät pääosin pariskuntia joissa mies on pitkäaikaistyötön tai syrjäytynut joka jo itsesään on riski avioliitolle.
Ei se ammatti karkota, vaan ulkomuoto
Eräs nuori naisopettaja kertoi, että miehet kaikkoavat sillä hetkellä, kun hän kertoo olevansa opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehille on niin vaikeaa olla ylpeitä naisestaan ja tämän menestyksestä?? Naisille ole mikään ongelma olla paremmin koulutetun miehen kanssa
Miksi naisille on ongelma jos mies on vähemmän koulutettu tai menestynyt? Miehille ei ole mikään ongelma olla heikommon koulutetun tai menestyneen naisen kanssa.
Itse asiassa naiset pariutuvat miehiä useammin itseään matalammin koulutetun kanssa.
https://www.kaleva.fi/nyt-se-on-tutkittu-koulutus-nakyy-puolison-valinn…
"Puolisoiden samankaltainen koulutustaso korostuu kaikkein voimakkaimmin ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneiden kohdalla. Vähiten kumppanin koulutusasteella on merkitystä keskiasteen koulutuksen käyneiden kohdalla."
Juu, mutta siinä tutkimuksessa havaittiin myös, että heteronaisilla on todennäköisemmin itseään matalammin koulutettu puoliso kuin heteromiehillä, se oli se pointti edelliselle. Ei siis ole niin, että naisille miehen matalampi koulutus olisi suuri ongelma, ainakaan suurempi kuin päinvastoin.
Joo. Tämän tultua ilmi on ensin näkyvä epämukavuus, sitten alkaa olla vaikeuksia keksiä puhuttavaa. Exit stage left. Nykyään en enää kerro ammattiani ihan heti.
Nais-DI
Olen huomannut että ympäripyöreä "lääkäri" vielä menee, mutta se on liikaa että työskentelen helikopterissa.
Tapasin nämä piireissä joissa roikouin, tai deittisovellusten kautta.