Mieleen jäänyt tapa, jolla ulkonäköäsi on kehuttu?
Kommentit (12)
"Näytät muuten ihan Charlize Theronilta." Tuntematon mies sanoi junassa keskustelun päätteeksi. En loukkaantunut.
Henkilö kertoo pitkään ja vuolaasti, että on törmännyt ilmettyyn kaksoisolentooni. Ok, mutta mitä sitten? Miksi tämän asian pitäisi minua kiinnostaa ja miksi käyttäisin edes aikaa siitä keskustelemiseen?
Näytät ihan Liv Tyleriltä... olin mielissäni. Liv on kaunis ja entinen malli.
Vierailija kirjoitti:
Henkilö kertoo pitkään ja vuolaasti, että on törmännyt ilmettyyn kaksoisolentooni. Ok, mutta mitä sitten? Miksi tämän asian pitäisi minua kiinnostaa ja miksi käyttäisin edes aikaa siitä keskustelemiseen?
Joskus voi käyttää hetken aikaa sellaisiinkin aiheisiin, jotka eivät kiinnosta itseä mutta kylläkin jotakuta toista?
Miten voi noin mitättömän näköisellä miehellä olla noin upea vaimo?
Silmät eivät ole kuin suuret tähdet mutta yhtä kaukana toisistaan.
Noin lihavaksi naiseksi et haise kovin pahalta.
Olisi sunkin hyvä opetella meikkaamaan.
Olen lähihoitaja. Työkaverini Ahmed, joka on Irakista kotoisin, kysyi haluanko olla hänen tyttöystävä? Olimme tätä ennen nähneet töissä kerran. Hän kertoi ajattelevansa minua paljon. Hän perusteli, miksi olen niin ihana: olet älykäs, siisti ja kiltti. 😅
Paljonkin on jäänyt mieleen, mutta ehkä parhaat olivat kun sanottiin keijun ja barbien näköiseksi. Kummassakin tilanteessa olin meikittä.
Onpas tuuhea parta.