Totuus bypias-kaupasta?
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011825183.html
Itse en kyllä koskisi kepilläkään. Enkä usko, että ihan keksittyjä juttujakaan nämä on.
Kommentit (4163)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö että luopuvat tuottavasta kauppapaikasta noin vain?
Jos kauppa kävisi pysyisi myymälä Tapiolassa.
Jos on huonoa paikkaa tarjottu tilalle, joka varmasti kallis ymmärrän hyvin että ei jatka siellä.
BYPIAS Espoon Ainoan myymälässä on käynnissä MUUTTOMYYNTI Kaikki normaalihintaiset tuotteet -20 %, ja Outlet-löytöjä jopa -50 %! Vuokrasopimuksemme päättyy ja muutamme toukokuun alussa Espoon Mankkaalle Warehouse salen tiloihin osoitteessa Sinimäentie 14 (vain 5km päähän Ainoasta), jossa avautuu upea, uudistettu myymälämme 😍.
Ilmaiset parkkipaikat oven edessä 🏻
Ihana Ainoan henkilöstömme siirtyy palvelemaan teitä jatkossa Mankkaan sekä Espoon Aseman myymälöissä.
HUOM: Muuttomme ei liity median viimeaikaisiin julkaisuihin. Asiasta on päätetty jo alkuvuonna: kauppakeskuksen sisäisten liiketilamuutosten johdosta meidän ei ollut mahdollista jatkaa samassa tilassa, emmekä halunneet siirtyä muihin tarjolla oleviin syrjäisempiin tiloihin
BYPIAS Espoo Mankkaan avajaisia juhlitaan toukokuun alussa 🎉 Stay tuned 🥂
📍 Muuttomyynti | BYPIAS Espoon Ainoa
Alkaen ma 13.4. klo 10:00
Kauppakeskus Ainoa, 1. krs
Länsituuli 5, Espoo, Tapiola
Tervetuloa tekemään löytöjä!
Keskusteluja seurataan siis ahkerasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on huonoa paikkaa tarjottu tilalle, joka varmasti kallis ymmärrän hyvin että ei jatka siellä.
BYPIAS Espoon Ainoan myymälässä on käynnissä MUUTTOMYYNTI Kaikki normaalihintaiset tuotteet -20 %, ja Outlet-löytöjä jopa -50 %! Vuokrasopimuksemme päättyy ja muutamme toukokuun alussa Espoon Mankkaalle Warehouse salen tiloihin osoitteessa Sinimäentie 14 (vain 5km päähän Ainoasta), jossa avautuu upea, uudistettu myymälämme 😍.
Ihana Ainoan henkilöstömme siirtyy palvelemaan teitä jatkossa Mankkaan sekä Espoon Aseman myymälöissä.
HUOM: Muuttomme ei liity median viimeaikaisiin julkaisuihin. Asiasta on päätetty jo alkuvuonna: kauppakeskuksen sisäisten liiketilamuutosten johdosta meidän ei ollut mahdollista jatkaa samassa tilassa, emmekä halunneet siirtyä muihin tarjolla oleviin syrjäisempiin tiloihin
En tuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minun tehtävä. Yritys on avannut asioita omissa kanavissaan, ja niissä on järkeä. Tämän palstan kommentit ja klikkiotsikoihin uskominen kertoo myös alhaisen älykkyyden tason mikä täällä vallitsee
Osaatko yhtään arvata miksi yritys on päässyt kaikkien kotimaisten medioiden ”klikkiotsikoksi”?
Usko minua, hetken asiaa pohdittuasi et enää käytä sanaa järkeä yhdistettynä pellavaiseen tiedottamiseen.Minulla on tästä oma mielipiteeni ja ei va3masti ole kaukana totuudesta. Edelleenkin tämä on muutaman entisen työntekijän aloittama mustamaalaus juttu. Asioita on vääristelty ja väritetty heidän toimesta käsittämättömiin väitteisiin. Tämä saaga tulee päättymään jossain vaiheessa ja enpä haluaisi olla se joka tämän aloitti.
Olet epätoivoinen. Kuinka jaksat suoltaa sontaa jatkuvasti ? Huomaatteko, kuinka tässäkin pelolla yritetään hiljentää totuutta ?
Vierailija kirjoitti:
Täällä tuntuvat suurinta meteliä pitävän ne joilla ei edes koskaan olisi varaa ostaa ByPiasin vaatteita,asusteita tai muita tuotteita. Naurettavaa vouhotusta ja maalittamista
Varaa ostaa ..? Ei, kyllä täällä on kirjoittajia joita tämä aihe koskee. Minuakin kusetettu silmään huolella monen omistamani Bypias- vaatteen osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minun tehtävä. Yritys on avannut asioita omissa kanavissaan, ja niissä on järkeä. Tämän palstan kommentit ja klikkiotsikoihin uskominen kertoo myös alhaisen älykkyyden tason mikä täällä vallitsee
Osaatko yhtään arvata miksi yritys on päässyt kaikkien kotimaisten medioiden ”klikkiotsikoksi”?
Usko minua, hetken asiaa pohdittuasi et enää käytä sanaa järkeä yhdistettynä pellavaiseen tiedottamiseen.Minulla on tästä oma mielipiteeni ja ei va3masti ole kaukana totuudesta. Edelleenkin tämä on muutaman entisen työntekijän aloittama mustamaalaus juttu. Asioita on vääristelty ja väritetty heidän toimesta käsittämättömiin väitteisiin. Tämä saaga tulee päättymään jossain vaiheessa ja enpä haluaisi olla se joka tämän aloitti.
Olet epätoivoinen. Kuinka jaksat suoltaa sontaa jatkuvasti ? Huomaatteko, kuinka tässäkin pelolla yritetään hiljentää totuutta ?
Mikä tuossa kommentissa oli pelottavaa? :D
Tuo näyttää ihan perus kommentilta muiden joukossa, miten ihmeessä joku voi tulkita tuonkin väärin .
Jos joku uhkailee muita ei kyse ole peruskommentista vaan rikoksesta.
Vaikuttaa sille että verkko kiristyy ja epätoivo valtaa alaa.
Tyttäreni ostivat minulle nuorina opiskelevina aikuisina näitä by Pias pellavia synttäri ja äitienpäivälahjoiksi ja sydämeni särkyy kun mietin että pienistä opiskelijabudjeteista uhrasivat isoja rahoja epäeettisiin arvottomiin vaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni ostivat minulle nuorina opiskelevina aikuisina näitä by Pias pellavia synttäri ja äitienpäivälahjoiksi ja sydämeni särkyy kun mietin että pienistä opiskelijabudjeteista uhrasivat isoja rahoja epäeettisiin arvottomiin vaatteisiin.
KYYNEL!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tuu.
Viimeisin viesti klo 21, sammunut ?
Et ole yksin!
Meitä on monia jotka halveksimme kyseisen yrityksen toimintatapoja liittyen harhaanjohtavaan mainostamiseen.
Vierailija kirjoitti:
" Tyylikäs Camisole pitsimekko by Temu 11 e". Samainen "Bypias-pitsimekko", tietenkin omaa suunnittelua "Beach by Hanko"- mallistosta nyt Torissa myytävänä 50 e ... Eli Temustakin on tilattu.
Mikä tässä kommentissa niin hiertää että 4 alapeukkua ? Totuus ? Jokainen voi käyttää Google lenssiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ton linkin mukaan by Pias pellava on ”eurooppalaista” , ei kovin vastuulliselta vaikuta jos valmistusmaa onkin maanosa…, bohemiasta ei mainintaa eli tiedämme heti että hikipajatuotteet valmistetaan hikipajapellavasta?
Se siitä vastuullisuudesta?
Kovasti sivuilla on edelleen ”kotimaista” tavaraa, pellavaneuleita ja villaa, toki Suomessa ei merinovillaa tuoteta, eikä pellavaa tekstiiliteollisuudelle kasvateta. Mutta eipä tuolla taida olla villa tai pellavaneuleita myynnissä. Pelkkää kiinalaista akryyliä?
Saa korjata jos olen väärässä.Olet väärässä, perustuu olettamuksiin .
Missä sitten valmistetaan, valaise meitä. Tähän mennessä on saatu ainoastaan epämääräisiä viittauksia.
Ainoa mikä tiedetään varmaksi valmistajaksi de facto, on Italian kiinalaisomisteinen hikipaja, ja tätäkin yritettiin vesivärittää vastuulliseksi valmistajaksi jota ei todellakaan ole.
Se ei ollut yrityksen omaa tuotantoa niinkuin yritys on kertonut . Jälleenmyyntituote. Sitten kun kaikilta vaatevalmistajilta vaaditaan samaa mitä tältä yritykseltä niin ymmärrän. Mutta niin kauan kuin yksi yritys tikun silmässä en itse näe että olisi kohtuullista eikä edes oikeudenmukaista. En oel nähnyt miltään muilta yrityksiltä mitään videoita mistä tuotteet tulee, miten niitä valmistetaan jne. Wilhelmiina, Josefiinan Aitta, Peura yms. Niilläkin omat laput niskassa.
Kaverini on ostanut Josefiinan Aitasta pellavamekkoja. Juuri tänään tarkistettiin, että niiden niskassa oli laput, joissa oli teksti "Made in Italy" sekä toiset pienemmät laput, joissa oli kokomerkinnät. Eivät siis ole vaihtaneet niihin omia lappujaan eivätkä ole koskaan väittäneet niitä omaksi suunnittelukseen.
Siinä on se iso ero!
Keskustelussa toistuu säännöllisesti maininta
kateudesta ja täytyy kyllä ihmetellä mitä kadehdittavaa tässä paljastuneessa tilanteessa on?
Rehellistä työtä tekevän kuluttajan silmin, ei yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
" Tyylikäs Camisole pitsimekko by Temu 11 e". Samainen "Bypias-pitsimekko", tietenkin omaa suunnittelua "Beach by Hanko"- mallistosta nyt Torissa myytävänä 50 e ... Eli Temustakin on tilattu.
Jos olisit yhtään kartalla tai seurannut yrityksen toimintaa niin tietäisit että kyseinen yritys ei ole KOSKAAN väittänyt omaksi suunnitteluksi mainitsemaasi hanko beach pop up mallistoa. Joten turha väittää muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä kommentissa niin hiertää että 4 alapeukkua ? Totuus ? Jokainen voi käyttää Google lenssiä.
Se että tuo on valetta, Bypias on myynyt beach by hanko mallistoa mutta ei ole sanonut että on omaa suunnittelua . Ja tämä t e m u puhe on niin naurettavaa, eikö ihmiset vieläkään ymmärrä kyseessä on verkkokauppaalusta jossa on kaikilta brändeiltä varastettuja kuvia ja kun tilaa niin ei todellakaan saa mitä kuvassa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että tuo on valetta, Bypias on myynyt beach by hanko mallistoa mutta ei ole sanonut että on omaa suunnittelua . Ja tämä t e m u puhe on niin naurettavaa, eikö ihmiset vieläkään ymmärrä kyseessä on verkkokauppaalusta jossa on kaikilta brändeiltä varastettuja kuvia ja kun tilaa niin ei todellakaan saa mitä kuvassa on.
Tämä! Ei kai kukaan kuvittele että joku yritys ostaa tuotteet temusta. Haloo, nyt valot päälle!
Hesarin otsikko 26.2 -26
By Pia’sin yrittäjä Pia Erlund on antanut julkisuudessa ymmärtää, että yrityksen tuotteet suunnitellaan itse ja ne valmistetaan Euroopassa.
Täytyy olla todella sisäpiiriä tai ”suunnittelija” itse jos tietää mistä vaatteet on kotoisin.
Yleinen käsitys on ollut että kaikki tehdään itse. Ja mistä se käsitys on syntynyt?
Harhaanjohtavasta markkinoinnista…
Vierailija kirjoitti:
Hesarin otsikko 26.2 -26
By Pia’sin yrittäjä Pia Erlund on antanut julkisuudessa ymmärtää, että yrityksen tuotteet suunnitellaan itse ja ne valmistetaan Euroopassa.
Täytyy olla todella sisäpiiriä tai ”suunnittelija” itse jos tietää mistä vaatteet on kotoisin.
Yleinen käsitys on ollut että kaikki tehdään itse. Ja mistä se käsitys on syntynyt?Harhaanjohtavasta markkinoinnista…
Jos tuotteessa on jonkin muun brändin laput tai merkinnät niin ei kai kukaan niitä luule hänen suunnittelemaksi? Olen pari vuotta sitten ostanut Bypias liikkeestä Marco Polon toppaliivin, en todellakaan kuvitellut että on Pia erlundin suunnittelema :D Mikä tässä on niin vaikeaa käsittää? Heidän sivuillaan lukee että suunnitellut oman brändin mallistot. EI tarvi olla sisäpiirissä ymmärtääkseen tämän.