Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuus bypias-kaupasta?

Vierailija
19.02.2026 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011825183.html

Itse en kyllä koskisi kepilläkään. Enkä usko, että ihan keksittyjä juttujakaan nämä on.

Kommentit (3544)

Vierailija
2361/3544 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi on Bypiasilta ostettujen vaatteiden myynti alkanut sakata esim. fb:n Bypias second hand- ryhmässä, vaatteet jäävät nyt todella käsiin :-( 

Minkään merkin vaatteet ei liiku millään kirppiksillä jos hinta ei oo 1-5€ :(

Kyllä hyvin liikkuu laadukkaat vaatteet vaikka olisivat vanhempiakin. Ihmiset ovat kyllästyneet näihin nyppyyntyviin max. kuukauden kestäviin muovisiin vaatteisiin.

Melkoinen provo postaus! Et varmasti omistaja yhtään Bypiasilta ostettua vaatetta.

Vierailija
2362/3544 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi on Bypiasilta ostettujen vaatteiden myynti alkanut sakata esim. fb:n Bypias second hand- ryhmässä, vaatteet jäävät nyt todella käsiin :-( 

Hyvin käy kauppa fb sivulla, itse myynyt nyt vanhoja pois kun uusia saapumassa. Saman verran saanut myytyä kuin ennenkin ja hyvään hintaan. Mielestäni fb kirppis on loistopaikka kierrättää tuotteita ja hyvin ekologista. 100% pellava ei oo muovia. Jos neuleessa akryylia tai polyesteri ei sekään huono jos sitä ei liikaa, vaate pitää muotonsa . Esim 100% puuvillaneule venyy ja vanuu muodottomaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2363/3544 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tykännyt joistain pellava- vaatteista. Neuleet on olleet täysin ryhdittömiä. Hintaa on liikaa kaikissa.

Livet jotenkin nostattavat myötähäpeää pintaan : alituinen hypistely, haaraseisonta ja hatun kiinni pitäminen...!

By Pias ladyt,tämä on vain manipulointia.

Vierailija
2364/3544 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä tykännyt joistain pellava- vaatteista. Neuleet on olleet täysin ryhdittömiä. Hintaa on liikaa kaikissa.

Livet jotenkin nostattavat myötähäpeää pintaan : alituinen hypistely, haaraseisonta ja hatun kiinni pitäminen...!

Jokainen valitsee mitä seuraa ja mistä tykkää. Jos koet itsesi ulkopuoliseksi ole hyvä ja älä katso livenä tai muita postauksia .

Vierailija
2365/3544 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa minkälaisista vaatteista on kyse, kun ei ollut yhtään tuttu merkki muuten kuin nyt otsikoista. Olen kai kamala ihminen, aion tilata mekon kesäksi. 

Vierailija
2366/3544 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei mene torissakaan enää kaupaksi.

Vierailija
2367/3544 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin katsomassa minkälaisista vaatteista on kyse, kun ei ollut yhtään tuttu merkki muuten kuin nyt otsikoista. Olen kai kamala ihminen, aion tilata mekon kesäksi. 

Meinaat ostaa huijarilta kalliilla? 

Vierailija
2368/3544 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama myötähäpeä ja myös naurattaa Pian epätoivo.

Vierailija
2369/3544 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hän pullukka. Onko ne nuo vaatteet mitkä sen lihavan vaikutelman tekee?

Vierailija
2370/3544 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto mikä kommentti. Jokainen saa ostaa mistä haluaa. Itse voit jatkaa temuttamista vapaasti, rehellistä ja vastuullista.

Vierailija
2371/3544 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti haukut henkilöä itseään? Ymmärrätkö että mikään ei oikeita haukkumaan toista ihmistä, ei mikään!

Vierailija
2372/3544 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi katsot?

Vierailija
2373/3544 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt taas yksi esimerkki siitä, että sekä kasvu että hype olivat liian suurta liian nopeasti? Luin tältä palstalta ensimmäisen kerran koko firmasta ja ihmisestä, mutta ei mennyt kauaa ennen kuin joka ikinen media hehkutti ja haastattelutti. Itseäni ei kiinnosta tuon tyylin vaatteet, enkä ole varma, olenko koskaan missään nähnyt firman liikettä edes (käyn hyvin vähän missään), mutta Suomen talouden ja yrityselämän käänteet kiinnostavat, siksi olen välillä seurannut aihetta mediasta. Aika karua tekstiä olivat nämä viimeisimmät paljastukset. Suhteutettuna siihen, miten yrittäjä itse aiemmassa haastattelussaan kertoi perustaneensa firman tarpeeseen ja kasvattaneensa siitä, en voi olla ajattelematta tuota, minkä jo sanoin: liian paljon liian hyvää liian nopeasti. Jossain kohtaa laatu sakkaa, käytöstavat ilmeisesti myös. Hype luo aina hybristä, sitä ei voi välttää, olipa rokkistara tai joku muu. Jälkikäteen ja/tai näin ulkopuolelta voi todeta, että silloin pitäisi olla erityisen tarkkana kaiken suhteen.

Vierailija
2374/3544 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin niin surettaa ja ällöttää nämä ihmiset jotka tilaa/ostaa sellaisia tuotteita jotka ovat joko selkeästi hikipajoissa valmistettu tai joiden alkuperää ei pystytä/haluta ilmoittaa sitä tiedusteltaessa.

Ihmiset pakotetaan tekemään seitsämänpäiväistä viikkoa euron-parin tuntipalkalla, ihan kauheaa. No, nämä asiakkaat on varmaan niitä Dubai-lomailijoita joille eettisyys ja ihmisarvot ei ole tärkeintä. Tärkeää on vain ajatus mä haluun.

Vierailija
2375/3544 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen valitsee mitä seuraa ja mistä tykkää. Jos koet itsesi ulkopuoliseksi ole hyvä ja älä katso livenä tai muita postauksia .

"By Pias ladyt,tämä on vain manipulointia."

Kaikki mainonta ja markkinointi on pelkkää manipulointia. Aivan kaikki. Elämää helpottaa huomattavasti, kun jättää kaiken mainonnan seuraamatta. Myös rahaa säästyy, kun ei tule "tarpeita". Suosittelen kokeilemaan ainakin pari viikkoa, ennen kuin teilaa tämän idean. 

Vierailija
2376/3544 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonahuijaus oikeuttaa kyllä arvostelemaan kauppiasta.

Vierailija
2377/3544 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miljoonahuijaus oikeuttaa kyllä arvostelemaan kauppiasta.

Kateus pitää ansaita 

Vierailija
2378/3544 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti haukut henkilöä itseään? Ymmärrätkö että mikään ei oikeita haukkumaan toista ihmistä, ei mikään!

En minä hauku. Sanoin vain, että näyttää pullukalta ja onko ne nuo vaatteet mikä sen vaikutelman tekee. Ei se ole haukkumista. Haukkumista olisi jos sanon, että näyttääpä läskiltä.

Vierailija
2379/3544 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi katsot?

Koska tykkään nauraa.

Vierailija
2380/3544 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto mikä kommentti. Jokainen saa ostaa mistä haluaa. Itse voit jatkaa temuttamista vapaasti, rehellistä ja vastuullista.

Eipä tuo Temua parempi ole, eikös Piankin valikoimissaan ollu ehta Temu-huivi? 
Ja jos pellavamekkoa haluaa niin aika monta muutakin paikkaa on josta tilata, halvemmalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan