Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (19823)
Vierailija kirjoitti:
Ei näissä pysy mukana.
Ei kai ole tarkoituskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgiat!!! Päällä nyt! Ryppyreiässä!!! Tapellaan jo seksileluista!
Korkki kiinni!
Korkki on ollut kiinni 20 vuotta!!!!
Vierailija kirjoitti:
Yksi ja ainut pyyntö: Puhu minulle totta. Valheiden varaan ei voi rakentaa mitään kestävää.
Aina kuin mahdollista. Luonnollisesti en voi kaikkea sanoa jos ei olla kahdenkesken jne, mutta saa kysyä jos jokin mietityttää
Vierailija kirjoitti:
En tiedä käytkö enää täällä, mutta minä laitan vieläkin hyvän yön toivotuksia sulle.
Kato tätä läävää ja mieti. En todellakaan haluaisi, enkä nyt oikein ehdi.
Kaikkea ei voi yhdessä saada. Kun yksi on kunnossa, jokin puoli repsottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VIP-henkilöstä ja enkelistä on yllättävän lyhyt matka pskakasaksi. Yhden hetken aarre on toisen hetken roska.
Tsemppii hei, ehkä jollekin et ole paskakasa
Mä ymmärsin ihan toisella tavalla tän. Kaipaaja kertoi entisestä kaivatustani, joka muuttui enkelistä paskaksi.
Mutta tsemppiä sulle hei, kyllä sutkin joku huomaa enkelinä vielä, niin voit ymmärtää katkeran kaipaavan tilityksen enkeleiden näkökulmasta.
Miten voi muuttua enkelistä paskaksi? Olisikohan toisessakin osapuolessa jotain vikaa..
Sitä emme tiedä, mitä on tapahtunut ja ihan turha lähteä spekuloimaan, sillä teksti ei anna tilaa muulle tulkinnalle, kuin sille mitä on kirjoitettu. Mutta aina voi tehdä omat mielikuvitus spekuloinnit tekstin kulisseista. Kannattaa kuitenkin muistaa, että se on vaan mielikuvituksellista spekulointia.
Yksi siideri juotu ja olen ihan valmis nukkumaan. Olisipa seuraa joka piristäisi :)
Vierailija kirjoitti:
Yksi ja ainut pyyntö: Puhu minulle totta. Valheiden varaan ei voi rakentaa mitään kestävää.
Ilen puhunut sulle aina totta. Jättänyt vaan kertomatta asioita. 🤭
Kävin treffeillä ja paljastuin! Käytän liikaa nettiä. Mitä nyt!!! Mitä kaikki sanoo?
Susta ei oikein koskaan saanut selvää, että olitko oikeesti vapaa vai et. Ja se oli vasta ensimmäinen selvitettävä asia.
Oot aina sydämessä. Sussa on kaikki niin outoa ja ihmeellistä, vaikka ootkin ihan tavallinen. Aina myhäilin itsekseni sun tiettyjä huonoja puoliasikin, ne eivät olleet pahantahtoisia, vaan hellyyttäviä piirteitä.
Kivaa viikonloppua sinulle. 🍐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VIP-henkilöstä ja enkelistä on yllättävän lyhyt matka pskakasaksi. Yhden hetken aarre on toisen hetken roska.
Tsemppii hei, ehkä jollekin et ole paskakasa
Mä ymmärsin ihan toisella tavalla tän. Kaipaaja kertoi entisestä kaivatustani, joka muuttui enkelistä paskaksi.
Mutta tsemppiä sulle hei, kyllä sutkin joku huomaa enkelinä vielä, niin voit ymmärtää katkeran kaipaavan tilityksen enkeleiden näkökulmasta.
Miten voi muuttua enkelistä paskaksi? Olisikohan toisessakin osapuolessa jotain vikaa..
Sitä emme tiedä, mitä on tapahtunut ja ihan turha lähteä spekuloimaan, sillä teksti ei anna tilaa muulle tulkinnalle, kuin sille mitä on kirjoitettu. Mutta aina voi tehdä omat mielikuvitus spekuloinnit tekstin kulisseista. Kannattaa kuitenkin muistaa, että se on vaan mielikuvituksellista spekulointia.
Mitä asia teille kuuluu? Onko liian vaikeaa ihan vain kaivata? T. Ap
Vierailija kirjoitti:
hotelliterveiset parhaalle tyypille.
Siis terveiset hotellista vai "hotelliyö"?
Mukana! Onko näillä väliä? Voi että!!! Tee muistiinpanoja nopeammin! Että saat trollauskontsaa!!