Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2053)
Ei kiinnosta kaljan lipittäjät.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta kaljan lipittäjät.
Kysyttiinkö sitä?
Kosteusvaurio taas pikkareissa, kun näin K-miehen :D
Vierailija kirjoitti:
Kosteusvaurio taas pikkareissa, kun näin K-miehen :D
Kyllä on suuret luulot itsestä
Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä, rakkaus ei kadehdi, ei kerskaile, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä, rakkaus ei kadehdi, ei kerskaile, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa.
Rakkaus ei ole tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus ei ole tuota.
Toisille on ja näköjään toisille ei.
Minä tiedän totuuden itsestäni, vaikka sinä et sitä koskaan tietäisi. Sen on riitettävä minulle, ainakin toistaiseksi. Sen takia pysyin myös poissa lähes koko eilisen ja lueskellessani näitä, pysyn varmasti enemmän vastaisuudessakin. Tämä teki minut sairaaksi.
"Etsi aina elämässä kaunista ja hyvää
Silloin hyvä sydämessä kasvaa kultajyvää"
pysy totuudessa ja todellisuudessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä on ja ikävä tulee jos poistut. Sivusta
Niin kauan pysyn, kunnes näemme jälleen ehkä kk:n lopulla.
Mikähän sua pitää sinne asti. Mene jo, jos olet menossa kuitenkin.
En mene minnekään. Mene itse.
Menen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus ei ole tuota.
Ei minulta.
Mukavaa pääsiäisen odotusta kaipaamalleni. Kevätterveisin nm.
Kivinummi, A. & Alatupa, S. 2016. Kun ei suju: Selviytymisopas haastaviin asiakastilanteisiin. Jyväskylä: PS-kustannus.
Kuvassa käyttämäsi poskipuna näytti kauniilta.
🔴👁👁🔴
🔴 🔴
Ei niin, koska se oli mun kirjoittama