Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (19248)
Vierailija kirjoitti:
J.
Mitä me nyt tehdään?
Ollaan varmaan töis just molemmat 😃
Mitä jos iskenki sun miehen? Sit hermostut ja tuut mun luo vihaisena. 😍
En tosin tiedä kuka sen mies on.
Vierailija kirjoitti:
🤣
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viikonloppua Aalle
Samoin sulle S
No jo on taas. Ketjun epätasapainoiset, impulssien ohjaamat, tunteiden minkäänlaiseen säätelyyn kykenemättömät ja niiden riepoteltavissa olevat mammat täällä taas yleistämässä typeryyksiä. Selfhelp-kirjallisuus on teille vain haitallista, kun ette ymmärrä maailmaa riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
No jo on taas. Ketjun epätasapainoiset, impulssien ohjaamat, tunteiden minkäänlaiseen säätelyyn kykenemättömät ja niiden riepoteltavissa olevat mammat täällä taas yleistämässä typeryyksiä. Selfhelp-kirjallisuus on teille vain haitallista, kun ette ymmärrä maailmaa riittävästi.
Onko sulla sellainen olo että et saa tarpeeksi huomiota irl?
Vierailija kirjoitti:
Voin täysin nähdä tällaista tapahtuvan eikä olisi edes outo juonenkäänne enää. Oon jo valmiiksi suuttunut ja sulle on varastossa pari "senkin k*sipää!!🤯😅😆😊" huonoa lyöntiä. Maailma ei kestä sun puhelahjojen sotkeutumista näihin asioihin... Puhu vaan itsesi sisään kuule.
Hyvää viikonloppua apteekin kaunottarelle😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin täysin nähdä tällaista tapahtuvan eikä olisi edes outo juonenkäänne enää. Oon jo valmiiksi suuttunut ja sulle on varastossa pari "senkin k*sipää!!🤯😅😆😊" huonoa lyöntiä. Maailma ei kestä sun puhelahjojen sotkeutumista näihin asioihin... Puhu vaan itsesi sisään kuule.
Kuulostat muulta.
Mulla mitään puhelahjoja oo.
Vierailija kirjoitti:
Meidän etäisyyden korjaaminen on ihan hitonmoinen työmaa. Ei auta kohtaaminen. Tässä on niin paljon rakentamista ja purkamista.
Tyydytään sitten vain siihen etäisyyteen, ettei tulisi sutta ja sekundaa. Ehkä joskus sattumalta nähtäisiin.
Jos on purkamista niin kannattaa heittää keskelle vaan joku megakranaatti. Purettu yhdellä rykäyksellä. Sitten vaan rakentamaan rakkauden pilvilinnoja.
Meikä on käyny puhumassa yhdessä kaivatun alan tilaisuudessa, kaikkeen sitä ryhtyykin nuorena ja kilttinä, kun pyydettiin.
0 kpl selfhelp-kirjoja luettu näistä aiheista. Omat standardit miestä kohtaan muodostuu elämänkokemuksen pohjalta ja ympäristöä havainnoimalla. Ei pitäisi olla keneltäkään pois, jos joku tietää mitä haluaa. Eiköhän joku ottaja löydy mammattelijoillekin.
Oh man. Mäkin luulin mitä halusin, noin enimmäkseen, sit tapasin kaivatun.
Vierailija kirjoitti:
Mulla mitään puhelahjoja oo.
On hyvä olla heti rehellinen. Next.
📚