Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (19282)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viikonloppua Aalle
Samoin sulle S
Hyvää viikonloppua täältäkin!
Vierailija kirjoitti:
Miksei mulle ollenkaan?
Lämmintä viikonloppua 💕
Joskus kaikki on vaan liikaa. Haluaisin laittaa tähän liikaa sydämiä.
Elämä on myllerryksessä. Olen aivan sekaisin. Uskon että kaikki järjestyy. Kun muistan vaan olla nöyrä ja rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän etäisyyden korjaaminen on ihan hitonmoinen työmaa. Ei auta kohtaaminen. Tässä on niin paljon rakentamista ja purkamista.
Oletko valmis korjaamaan ja tulemaan vastaan? Ilman vihjailuja ja rivien välejä.
Tottakai. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiddo siinä on, että aina kun on mukavasti omassa yksinäisyydessään niin sillon kyllä toivotaan vaikka ja minne sosialisoimaan, ihmisiä tulis ovista ja ikkunoista. Mutta sillon kun on kokenut piinaavaa yksinäisyyttä niin ei kyllä takuulla ole kukaan seuraan tuppautunut tai kutsunut edes vahingossa. Eikä ite ole jaksanut välttämättä sitten muuttaa tilannetta.
Sua sentään pyydetään joskus. Sivusta.
Alan päästä kärryille tai olen päässyt jo aikaisemmin. Kyyti on monituista.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on myllerryksessä. Olen aivan sekaisin. Uskon että kaikki järjestyy. Kun muistan vaan olla nöyrä ja rakastaa.
💛 Myrskyn jälkeen on poutasää. Vaikkei sitä näekään, kun on siellä myrskyn silmässä.
Pitääkö mikään paikkansa? Mihin voi luottaa?
Kaikki on kaaosta, jos mistään ei saa otetta.
Kaivattu on mun enkeli. Vaikka onkin lihaa ja verta, luulisin. 💗
Meillä ei sellaista ole, mutta jos lähisuhteessa ei voi luottaa, tulee turvaton olo, kun ei tiedä, ovatko asiat näin vai noin, tänään vai eilen tai sittenkin suvisunnuntaisin. Mistä edes tietää, kuka se toinen on vai onko ollenkaan?
Et ole tavallinen tallaaja.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viikonloppua apteekin kaunottarelle😍
Minkä apteekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei mulle ollenkaan?
Lämmintä viikonloppua 💕
Samoin sulle. 🌷
Ihmettelen, mikä tarve on tärkeäoletetulle ihmiselle muunnella asioita? Mistä se kumpuaa? Mitä siinä voittaa? Eikö ennemminkin koidu ongelmia?
Ok. E