Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (18804)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan, kun se nainen soitteli, raivosi ja kehuskeli, kuinka on saanut kaikki mukaan kiusaamaan, kuinka kukaan ei mua ole koskaan rakastanut eikä tule rakastamaankaan ja että olen saastainen ja mielenvikainen h__ra.
Se tais olla alkusoittoa sille, mitä tekivät myöhemmin. Kaikki kiusanteko ei valitettavasti jää nettiin.
Ja silti kaipaat häntä täällä!
En kaipaa, käsitit väärin.
Sinä se oot sitten käsittänyt otsikon väärin ;)
Entisen kaivatun vaimo on viimeinen asia, mitä kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiinalle 😚 Klaukkalaan.
Onko Tiina tipu?
Tiina on ihana nainen
Vierailija kirjoitti:
Henkinen pettäminen onkin synneistä suurin.
Olet oikeassa. Ei se satu niin paljon, kun puoliso hölmöilee kännipäissään jossain. Mutta se, että se menee rakastumaan rumaan kyläpyörään tai johonkin lipevään pelimieheen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme ole pettäjiä, jättäjiksi emme tule - olkaamme siis kaipaajia.
Mitä nyt petämme itseämme, kaivattua, perhettämme ja puolisoakin henkisesti.
Sä voit pettää, itse en kyllä tee mitään noista. Mutta en myöskään olemalla ole mikään kaipaaja, aika tyhmä toi eka heitto. Joku varmaan ekaa kertaa löytänyt sen alkuperäisen sanonnan
Sulta ei voi odottaa edes sitä, että osaisit kirjoittaa sivusta.
Eihän tohon tarvi mitään semmosta, kun kerran kolmantena arvostelen aloitusta 🤦
Sinä et muuta täällä teekään. Tyhmyyttäsi allekirjoitat vielä viestisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan sellaista ole väittänytkään, mutta ei se tarkoita, ettei se olisi pettämistä. Joku voi kokea sen paljon isompana kuin sänkyyn menemisen. Kokemusta on.
Mä en olis kenenkään sellaisen kanssa, joka kimpoilee ajatusrikoksista
https://www.city.fi/ihmissuhteet/emotionaalinen-pettaminen-alkaa-usein-…
https://www.voice.fi/suhteet/a-122906
Lähteet eivät kummoisia, mutta olennainen selviää niistäkin.
Ei mua kiinnosta naistenlehtien hömppämielipiteet, muodostan ihan omani
Onko kumppanin mielipiteellä merkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Minä en petä enää kuin itseäni.
Tunteita ei voi aina lukita, pitää olla uskoa nykyiseen parisuhteeseen eikä kokemusta, että tulee jotenkin sivuutetuksi tai kohdelluksi ikävästi. Muuten tunteet voivat herätä. Pettämistä ei ole jos kertoo kumppanilleen tunteistaan toista kohtaan ja ottaa vastaan seuraukset.
Ei kaikista ohimenevistä haihatuksista kannata toista hermostuttaa. Ohihan ne menee
Entä jos homma kestää vuosia ja tunteet roihuavat? Hirveä tarve vähätellä asioita. Selittelyn makua. T. Ap
Sit ne roihuavat, so what? Ei kumppania voi pitää väkisin jossain häkissä. Ja tuollaisilla peloilla ja vainoharhoilla saa minkä tahansa suhteen tuhottua.
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkaisuus on kyllä iso turn off. Nykyinen kaivattu on mustasukkaisuutensa kanssa siinä rajoilla, että vielä menettelee, ei onneksi mikään ajatuspoliisi. Vähän koominen ehkä tai rasittava.
Negatiivine signaali tarvitaan mustasukkaisuuteen, suosittelen miettimään omaa käytöstä. -sivulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteita ei voi aina lukita, pitää olla uskoa nykyiseen parisuhteeseen eikä kokemusta, että tulee jotenkin sivuutetuksi tai kohdelluksi ikävästi. Muuten tunteet voivat herätä. Pettämistä ei ole jos kertoo kumppanilleen tunteistaan toista kohtaan ja ottaa vastaan seuraukset.
Ei kaikista ohimenevistä haihatuksista kannata toista hermostuttaa. Ohihan ne menee
Entä jos homma kestää vuosia ja tunteet roihuavat? Hirveä tarve vähätellä asioita. Selittelyn makua. T. Ap
Sit ne roihuavat, so what? Ei kumppania voi pitää väkisin jossain häkissä. Ja tuollaisilla peloilla ja vainoharhoilla saa minkä tahansa suhteen tuhottua.
Niin, kukin pari määrittelee omat rajansa. Toiset kestävät sen, että on tunteita kolmansiin, toiset eivät. Olen silti aika varma, että harva mies kykenee siihen, että puoliso rakastaa vimmatusti toista.
Ei kannata ottaa kovin mustasukkaista kumppaniksi. Rajoittaa elämää aika lailla. Kaivattuni pahin mustistemppu on aika lievä, mutta silti se yhä epäilyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ottaa kovin mustasukkaista kumppaniksi. Rajoittaa elämää aika lailla. Kaivattuni pahin mustistemppu on aika lievä, mutta silti se yhä epäilyttää.
Millainen se oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikolla jäällä kävellään kun halutaan tuomita ihmisiä ajatusrikoksista. Toivottavasti et itse ole koskaan haaveillut kenenkään lyömisestä. Silloin joutuisit itse pahoinpitelyrikoksesta syytetyksi vaikka se olikin vain ajatus.
On eri asia, jos jokin asia käy mielessä kuin hautoa sitä vuosia, ruokkia, puuhastella epämääräisiä ja salailla. Oisko defenssit hiukan päällä? Jos pystyy touhunsa kertomaan puolisolleen ja sallii saman toiselle, homma on ok.
"hautoa sitä vuosia, ruokkia, puuhastella epämääräisiä ja salailla" Nythän ei puhuttu fyysisestä pettämisestä, joten älä vihjaile siihen suuntaan vaan pysy aiheessa.
Kaipaaminen ei ole rikos millään mittapuulla, pahoinpitely on.
Se, että kaipaa ei myöskään tarkoita että haluaisi pettää. Jos pettämistä ei kerran ole tapahtunut vaikka vuosia kaivattu niin edes sen voisi laskea ihmisen eduksi, että hän ei selvästi ole halunnut sellaista tehdä. Sitten taas jos kaipaaminen on johtanut sisäisiin pohdintoihin siitä, että on miettinyt eroamista, niin sekään ei ole rikos. Se varmasti tuntuu petokselta, mutta se ei ole, sillä ihmisillä on oikeus päättää suhteita. Helpointa on tietty vaan syytellä muita ihmisiä ja viskoa ensimmäisiä kiviä, mutta valitettavasti ihmiselo on aika monimutkaista. Ei ole helppoa kellään tuollaisessa tilanteessa. Tämä siis omasta vuosien takaisesta suhteesta käsin ajateltuna. Ettet kuvittele että olisin jonkun puoliso. En ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkaisuus on kyllä iso turn off. Nykyinen kaivattu on mustasukkaisuutensa kanssa siinä rajoilla, että vielä menettelee, ei onneksi mikään ajatuspoliisi. Vähän koominen ehkä tai rasittava.
Negatiivine signaali tarvitaan mustasukkaisuuteen, suosittelen miettimään omaa käytöstä. -sivulta
Ei tarvita, ihan vilkas mielikuvitus riittää. Niitä negatiivisia signaaleita voi saada, jos epäilee ääneen, että toinen pettää, jos käy vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne on sit erikseen, mä puhuinkin tässä niistä ohimenevistä haihatuksista. Kova tarve sulla nyt tehdä ongelmaa sinne missä ei ole ongelmaa.
Mä en ole suhteessa enkä sellaiseen mene, joten selittelyn makusi saat tunkea kurkustasi alas ihan keskenäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan, kun se nainen soitteli, raivosi ja kehuskeli, kuinka on saanut kaikki mukaan kiusaamaan, kuinka kukaan ei mua ole koskaan rakastanut eikä tule rakastamaankaan ja että olen saastainen ja mielenvikainen h__ra.
Se tais olla alkusoittoa sille, mitä tekivät myöhemmin. Kaikki kiusanteko ei valitettavasti jää nettiin.
Ja silti kaipaat häntä täällä!
En kaipaa, käsitit väärin.
Sinä se oot sitten käsittänyt otsikon väärin ;)
Entisen kaivatun vaimo on viimeinen asia, mitä kaipaan.
Eli myös viimeinen asia, josta meidän tarvis tässä ketjussa siis lukea..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä voit pettää, itse en kyllä tee mitään noista. Mutta en myöskään olemalla ole mikään kaipaaja, aika tyhmä toi eka heitto. Joku varmaan ekaa kertaa löytänyt sen alkuperäisen sanonnan
Sulta ei voi odottaa edes sitä, että osaisit kirjoittaa sivusta.
Eihän tohon tarvi mitään semmosta, kun kerran kolmantena arvostelen aloitusta 🤦
Sinä et muuta täällä teekään. Tyhmyyttäsi allekirjoitat vielä viestisi.
Päinvastoin, sun seurassa tuntee itsensä fiksuksi 🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan sellaista ole väittänytkään, mutta ei se tarkoita, ettei se olisi pettämistä. Joku voi kokea sen paljon isompana kuin sänkyyn menemisen. Kokemusta on.
Mä en olis kenenkään sellaisen kanssa, joka kimpoilee ajatusrikoksista
https://www.city.fi/ihmissuhteet/emotionaalinen-pettaminen-alkaa-usein-…
https://www.voice.fi/suhteet/a-122906
Lähteet eivät kummoisia, mutta olennainen selviää niistäkin.
Ei mua kiinnosta naistenlehtien hömppämielipiteet, muodostan ihan omani
Onko kumppanin mielipiteellä merkitystä?
On, en olisi sellaisen kanssa, joka kimpoilisi ajatusrikoksista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvita, ihan vilkas mielikuvitus riittää. Niitä negatiivisia signaaleita voi saada, jos epäilee ääneen, että toinen pettää, jos käy vessassa.
Taustalla on muutakin ollut. - sivulta
Olennaista ei ole se, mitä vapauksia antaa itselleen, vaan salliiko saman toiselle? Ja miten haluaisi toisen toimivan vastaavassa tilanteessa. Täällä moni pitää yhteyttä kaivattunsa kanssa, mikä sisältää mm. emotionaalisia ja seksuaalisia viestejä. Tarpeen tullen voi vedota, että tämähän on vain anonyymi ketju, vaikka reitillä ei ole merkitystä. Asia ei muutu. Jos kehtaa näyttää viestinsä puolisolleen, ei varmaan ole henkistä pettämistä.