Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (18767)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhde tarkoittaisi, että samaan aikaan voi olla muita virityksiä ja kurotteluja eri suuntiin ja homma olisi tavallaan koko ajan katkolla. Ei voisi kokea olevansa turvassa. Sitoutuminen olisi voimassa siihen asti, kunnes vastaan tulee parempi.
Sitoutuminen on voimassa siihen asti kunnes... on valitettavasti tosiasia jokaisessa suhteessa.
Tiedän vaikka kuinka paljon pareja, jotka ovat sitoutuneet kuolemaansa saakka. Eikä edes tarvitse asiaa päättää, kun sydän on päättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä suoraselkäistä porukkaa. Selityksiä löytyy jos jonkinlaisia.
Ootko uusi internetissä?
Ei, vaan teen tuttavuutta tavissuomalaisten ajatusmaailmaan. Itse olen kasvanut siihen, että ei selitellä mustaa valkoiseksi.
Ok. Oma ajatusmaailmasi on itsesi vastuulla eikä muiden tarvitse lopettaa harmaan sävyjen näkemistä sinun tottumusten vuoksi.
Voisi silti olla pesemättä puhtoiseksi harmaalla alueella liikkuessaan.
Eipä sitä tarvitse mustaksikaan maalata.
Voihan sitä ystävääkin kaivata.
Voihan sitä vaikka mitä. Kissakin voi olla koira. Ihan hyvin. Joku on vain päättänyt, että kissa tarkoittaa kissaa ja koira koiraa. Voisi olla niinkin, että koira tarkoittaakin kissaa. Kyllä voi kans tarkoittaa yhtä hyvin eitä ja ei kyllää. Riippuu ihan siitä, mistä kulmasta asioita tarkastelee. Kumpi vain saattaa hyvinkin olla vaikka joskus. Tai sitten on mahdollista, että ei olekaan. Huomenna koira voikin olla kirahvi. Tavallaan. Tai seepra. Seepra taas voi olla tiikeri, koska molemmilla on samantapaiset raidat. Mistä näitä tietää. Kaikki on suhteellista ja riippuu siitä, keneltä kysyy.
En mä tiedä mistään mitään. Mut ulkona paistaa aurinko. Se tieto riittää mulle just nyt tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sua kaivelee? Huolehdit oman selkäs suoruudesta vaan, ei täällä kukaan just sulle kirjoittele. Ihan turha ahdistua.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä vaikka mitä. Kissakin voi olla koira. Ihan hyvin. Joku on vain päättänyt, että kissa tarkoittaa kissaa ja koira koiraa. Voisi olla niinkin, että koira tarkoittaakin kissaa. Kyllä voi kans tarkoittaa yhtä hyvin eitä ja ei kyllää. Riippuu ihan siitä, mistä kulmasta asioita tarkastelee. Kumpi vain saattaa hyvinkin olla vaikka joskus. Tai sitten on mahdollista, että ei olekaan. Huomenna koira voikin olla kirahvi. Tavallaan. Tai seepra. Seepra taas voi olla tiikeri, koska molemmilla on samantapaiset raidat. Mistä näitä tietää. Kaikki on suhteellista ja riippuu siitä, keneltä kysyy.
Eikös se tuosta juuri alkanut koko keskustelu kun henkinen pettäminen (eli kaipaaminen) oli yhtäkkiä synneistä suurin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon on taas puhetta pettämisestä, anonyymillä palstalla! Haloo! Anonyymit palstaviestit eivät kerro sitä faktatietoa kuka on varattu ja kuka ei. Ei välttämättä pidä paikkaansa edes ihmisen itsensä kertomana. Tiedän, että on ihmisiä jotka sanovat olevansa suhteessa vaikka eivät ole! Tämän takia ulkopuolisten ei pidä puuttua muiden elämään. Etenkään suoralta käsin tuomiten. Muistakaa ne realiteetit.
Jotkut pitävät sormustavasemmassa nimettömässä sen takia ettei kukaan lähesty. Tätä on nykyaika.
Mä teen noin kun lähdetään tyttöporukalla tanssimaan. Muuten ei saa olla rauhassa. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Apteekin kaunotar 😍
Onko saman katon alle S-ryhmän kauppa, kuntosali ja ruokailupaikka ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko uusi internetissä?
Ei, vaan teen tuttavuutta tavissuomalaisten ajatusmaailmaan. Itse olen kasvanut siihen, että ei selitellä mustaa valkoiseksi.
Luepa otsikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko uusi internetissä?
Ok. Oma ajatusmaailmasi on itsesi vastuulla eikä muiden tarvitse lopettaa harmaan sävyjen näkemistä sinun tottumusten vuoksi.
Asia ei kuulu sinulle. Täällä ei kirjoitella sinulle. Jos et kaipaa ketään niin poistu. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhde tarkoittaisi, että samaan aikaan voi olla muita virityksiä ja kurotteluja eri suuntiin ja homma olisi tavallaan koko ajan katkolla. Ei voisi kokea olevansa turvassa. Sitoutuminen olisi voimassa siihen asti, kunnes vastaan tulee parempi.
Sitoutuminen on voimassa siihen asti kunnes... on valitettavasti tosiasia jokaisessa suhteessa.
Tiedän vaikka kuinka paljon pareja, jotka ovat sitoutuneet kuolemaansa saakka. Eikä edes tarvitse asiaa päättää, kun sydän on päättänyt.
Joo ja silti sydän voi kääntää suuntaa ja hups ne eroaakin. Nähty sata kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon on taas puhetta pettämisestä, anonyymillä palstalla! Haloo! Anonyymit palstaviestit eivät kerro sitä faktatietoa kuka on varattu ja kuka ei. Ei välttämättä pidä paikkaansa edes ihmisen itsensä kertomana. Tiedän, että on ihmisiä jotka sanovat olevansa suhteessa vaikka eivät ole! Tämän takia ulkopuolisten ei pidä puuttua muiden elämään. Etenkään suoralta käsin tuomiten. Muistakaa ne realiteetit.
Jotkut pitävät sormustavasemmassa nimettömässä sen takia ettei kukaan lähesty. Tätä on nykyaika.
Mä teen noin kun lähdetään tyttöporukalla tanssimaan. Muuten ei saa olla rauhassa. Sivusta
Et halua,että sinua tanssittaa miehet vai?
Vierailija kirjoitti:
Musta tais tulla taas hetero 😳
Yök
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et halua,että sinua tanssittaa miehet vai?
No en todellakaan halua 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se tuosta juuri alkanut koko keskustelu kun henkinen pettäminen (eli kaipaaminen) oli yhtäkkiä synneistä suurin.
Se taisi joku kirjoittaa ironisesti, otaksun. Joku sitten provosoitui siitä.
Mulle on uutta, että mikään ei pidä kutiaan eikä mihinkään voi luottaa. Asiasta A voi seurata X tai E.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko uusi internetissä?
Asia ei kuulu sinulle. Täällä ei kirjoitella sinulle. Jos et kaipaa ketään niin poistu. Eri
Se koira älähtää....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko uusi internetissä?
Se koira älähtää....
Mistä älähtäisin, olen ikisinkku. Nolasit just itses.
Jos et kaipaa ketään niin ei ketju ole silloin sua varten. Yleisellä puolella on tuhansia ketjuja joihin voit kirjoitella.
Nolasin itseni anonyymiketjussa. 🤣