Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (18831)
Vierailija kirjoitti:
Tunnen hellyyttä kun näen sut 🧡
Sen huomaa katseestakin. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme ole pettäjiä, jättäjiksi emme tule - olkaamme siis kaipaajia.
Mitä nyt petämme itseämme, kaivattua, perhettämme ja puolisoakin henkisesti.
Juuri näin. Minä en petä enää kuin itseäni.
Tunteita ei voi aina lukita, pitää olla uskoa nykyiseen parisuhteeseen eikä kokemusta, että tulee jotenkin sivuutetuksi tai kohdelluksi ikävästi. Muuten tunteet voivat herätä. Pettämistä ei ole jos kertoo kumppanilleen tunteistaan toista kohtaan ja ottaa vastaan seuraukset.
Vaikeaa on. Mutta pakko pysyä lujana. Kaikkien takia. 🥺🕊💕
Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus.
<3<3<3
<3<3<3
Rakkauden kiertokulkukaavio
Vierailija kirjoitti:
Tiinalle 😚 Klaukkalaan.
Onko Tiina tipu?
Vierailija kirjoitti:
Menisimmekö nainen avioon?
Juu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiinalle 😚 Klaukkalaan.
Onko Tiina tipu?
Nope
Vierailija kirjoitti:
Henkinen pettäminen onkin synneistä suurin.
Heikolla jäällä kävellään kun halutaan tuomita ihmisiä ajatusrikoksista. Toivottavasti et itse ole koskaan haaveillut kenenkään lyömisestä. Silloin joutuisit itse pahoinpitelyrikoksesta syytetyksi vaikka se olikin vain ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikolla jäällä kävellään kun halutaan tuomita ihmisiä ajatusrikoksista. Toivottavasti et itse ole koskaan haaveillut kenenkään lyömisestä. Silloin joutuisit itse pahoinpitelyrikoksesta syytetyksi vaikka se olikin vain ajatus.
Joutuu jos erehtyy kertomaan ajatuksensa ääneen.
Siksi haukkuvat netissä muita nämä ihmiset, ovat turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisimmekö nainen avioon?
Juu.
Hoidellaan nämä nykyiset ekana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On eri asia, jos jokin asia käy mielessä kuin hautoa sitä vuosia, ruokkia, puuhastella epämääräisiä ja salailla. Oisko defenssit hiukan päällä? Jos pystyy touhunsa kertomaan puolisolleen ja sallii saman toiselle, homma on ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaivattu se on jos haluat vain olettaa hänestä huonoa?
Kenen puolesta tällä kertaa olet loukkaantunut?
🤦🤦🤦
Itseni.
Miksi oletat että olet kenenkään kaivattu? Aika itseriittoista. Käyt siis täällä vain moittimassa sun kaipaamisesta?
Moitin kommentoijaa, joka olettaa negatiivista kaipaamastaan ihmisestä. Se jos mikä on itseriittoista.
Ei sellaista ole kuin sun vainoharhoissas, mutta kun on pakko saada loukkaantua joka päivä jostakin, niin pakko on.🤦🤦🤦
Ehkä jos lukisit ketjua vähän taaksepäin.
Edelleenkään ei ole ollut kuin omassa mielikuvituksessasi. Lopettakaa toi turhasta loukkaantuminen täällä.
Vierailija kirjoitti:
Emme ole pettäjiä, jättäjiksi emme tule - olkaamme siis kaipaajia.
Ihan tavallinen ihminen olen, en mitään noista. Toki olen ihastunut, mutta en mä häntä mitenkään maanisesti kaipaile kyllä.
Vai niin. Ei jaksa.