Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (18804)

Vierailija
18641/18804 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ottaa kovin mustasukkaista kumppaniksi. Rajoittaa elämää aika lailla. Kaivattuni pahin mustistemppu on aika lievä, mutta silti se yhä epäilyttää. 

Millainen se oli?

Ei se ollut mitään kovin vakavaa. Pilasi illan soittelemalla ja viestimällä maanisesti, että mun pitäisi siirtyä paikasta A paikkaan B ja ihan heti. Paikka A oli sellainen vähän hienompi beach club, jossa käy paljon nuoria, komeita ja rikkaita miehiä ja B taverna, jossa joku hänen luotettava tuttavansa kuulemma odotti mua ruokalautasen kanssa. Kerroin kyllä syöneeni jo, mutta silti olisi sit pitänyt mennä sinne, etten vahingossa katkaise pimeässä yössä jalkaani käteni lisäksi. Suuttui, kun en totellut ja oli vihainen hyvin pitkään.

Vierailija
18642/18804 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olennaista ei ole se, mitä vapauksia antaa itselleen, vaan salliiko saman toiselle? Ja miten haluaisi toisen toimivan vastaavassa tilanteessa. Täällä moni pitää yhteyttä kaivattunsa kanssa, mikä sisältää mm. emotionaalisia ja seksuaalisia viestejä. Tarpeen tullen voi vedota, että tämähän on vain anonyymi ketju, vaikka reitillä ei ole merkitystä. Asia ei muutu. Jos kehtaa näyttää viestinsä puolisolleen, ei varmaan ole henkistä pettämistä.

Täällähän ne on just kaikkien nähtävillä. Ja vielä anonyyminä. En itse ainakaan keksi kaipauksen purkamiseen mitään soveliaampaa tapaa. Mutta jos tää on kerta huono niin itse kyllä mielummin vaikka laittaisin viestini whatsappryhmään jonka jäsenet on kaivattu ja puolisonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18643/18804 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olennaista ei ole se, mitä vapauksia antaa itselleen, vaan salliiko saman toiselle? Ja miten haluaisi toisen toimivan vastaavassa tilanteessa. Täällä moni pitää yhteyttä kaivattunsa kanssa, mikä sisältää mm. emotionaalisia ja seksuaalisia viestejä. Tarpeen tullen voi vedota, että tämähän on vain anonyymi ketju, vaikka reitillä ei ole merkitystä. Asia ei muutu. Jos kehtaa näyttää viestinsä puolisolleen, ei varmaan ole henkistä pettämistä.

Kuka sä nyt oot tässä yhtälössä vai miksi tää asia sua niin nyppii? Anonyymi nettikirjoittelu on täysin harmitonta, en tajua miksi jankutat tästä täällä. Jos et kaipaa ketään niin siirry toiseen ketjuun.

Vierailija
18644/18804 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin kaunotar 😍

Vierailija
18645/18804 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa mikä mainos mulla tässä, "Toivotamme nautinnollisia soutuhetkiä" - Kaipaamani, Tulisitpa ;)

Vierailija
18646/18804 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään viisi vuotta siitä, kun ekaa kertaa kohdattiin. Sen jälkeen ei päivääkään ilman ajatusta..

Sinua

Vierailija
18647/18804 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haa mikä mainos mulla tässä, "Toivotamme nautinnollisia soutuhetkiä" - Kaipaamani, Tulisitpa ;)

Apteekin kaunottarelle?

Vierailija
18648/18804 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on taas puhetta pettämisestä, anonyymillä palstalla! Haloo! Anonyymit palstaviestit eivät kerro sitä faktatietoa kuka on varattu ja kuka ei. Ei välttämättä pidä paikkaansa edes ihmisen itsensä kertomana. Tiedän, että on ihmisiä jotka sanovat olevansa suhteessa vaikka eivät ole!  Tämän takia ulkopuolisten ei pidä puuttua muiden elämään. Etenkään suoralta käsin tuomiten. Muistakaa ne realiteetit.

Vierailija
18649/18804 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä suoraselkäistä porukkaa. Selityksiä löytyy jos jonkinlaisia.

Vierailija
18650/18804 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekin kaunotar 😍

Punaiset silmät?

Vierailija
18651/18804 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon on taas puhetta pettämisestä, anonyymillä palstalla! Haloo! Anonyymit palstaviestit eivät kerro sitä faktatietoa kuka on varattu ja kuka ei. Ei välttämättä pidä paikkaansa edes ihmisen itsensä kertomana. Tiedän, että on ihmisiä jotka sanovat olevansa suhteessa vaikka eivät ole!  Tämän takia ulkopuolisten ei pidä puuttua muiden elämään. Etenkään suoralta käsin tuomiten. Muistakaa ne realiteetit.

Jotkut pitävät sormustavasemmassa nimettömässä sen takia ettei kukaan lähesty. Tätä on nykyaika.

Vierailija
18652/18804 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko uusi internetissä?

Vierailija
18653/18804 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme ole pettäjiä, jättäjiksi emme tule - olkaamme siis kaipaajia.

Mitä nyt petämme itseämme, kaivattua, perhettämme ja puolisoakin henkisesti.

Juuri näin. Minä en petä enää kuin itseäni.

Miten pääsit muusta eroon?

En ole päässyt kaivatusta eroon, mutta häntä en ole pettänyt. Miten muka olisin? Se tästä nyt vielä puuttuisi, että homma käännettäisiin niin, että petän häntä, joka on naimisissa ja minä eroamassa.

Okei, olet eroamassa. Tietääkö kaivattu? Lapsia?

Tietää, vaikkei tiedä.

Vierailija
18654/18804 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko uusi internetissä?

Ei, vaan teen tuttavuutta tavissuomalaisten ajatusmaailmaan. Itse olen kasvanut siihen, että ei selitellä mustaa valkoiseksi.

Vierailija
18655/18804 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde tarkoittaisi, että samaan aikaan voi olla muita virityksiä ja kurotteluja eri suuntiin ja homma olisi tavallaan koko ajan katkolla. Ei voisi kokea olevansa turvassa. Sitoutuminen olisi voimassa siihen asti, kunnes vastaan tulee parempi.

Vierailija
18656/18804 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekin kaunotar 😍

Missä päin Suomea?

Vierailija
18657/18804 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko uusi internetissä?

Ei, vaan teen tuttavuutta tavissuomalaisten ajatusmaailmaan. Itse olen kasvanut siihen, että ei selitellä mustaa valkoiseksi.

Ok. Oma ajatusmaailmasi on itsesi vastuulla eikä muiden tarvitse lopettaa harmaan sävyjen näkemistä sinun tottumusten vuoksi. 

Vierailija
18658/18804 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi realistinen polku on poistua palstalta ja katsoa mitä tuleman pitää sen kaivatun kanssa😍🌞 täällä tämä hermeneuttinen kehä pyörii ja pyörii vaan ilman tulosta.

Tämä! 

Vierailija
18659/18804 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhde tarkoittaisi, että samaan aikaan voi olla muita virityksiä ja kurotteluja eri suuntiin ja homma olisi tavallaan koko ajan katkolla. Ei voisi kokea olevansa turvassa. Sitoutuminen olisi voimassa siihen asti, kunnes vastaan tulee parempi.

Sitoutuminen on voimassa siihen asti kunnes... on valitettavasti tosiasia jokaisessa suhteessa.

Vierailija
18660/18804 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla ainoa omalleni ja hän minulle, jos joskus toisemme löydämme. Voi olla, ettemme koskaan löydäkään, mutta ainakin voi toivoa, että sinä olet jossakin. Ehkä olet elänyt aivan toiseen aikaan eri puolella maailmaa, mutta ojennan sinulle kätesi aikojen ja matkojen taakse. Pidän sinua sydäntäni vasten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan