Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (18331)
Mutta sua ei kiinnosta edes se.
Homssuisesta puheen ollen, pitäis varmaan mennä kampaajalle ennen kuin näkee kaivatun.
En halua nussia vaan hellää rakastelua kaipaamani kanssa. Mut (toistaiseksi) e tapahtuu vaan unelmissani.
Mun aivot vähän valskaa. Tein taas virheanalyysin.
Väliäkö homssuisuudesta, jos ei kiinnosta.
Oon huomannut mitä homsuisempi sitä enemmän on miehet kimpussa😅
En lähtökohtaisesti ole kiinnostunut kanssakäymisestä miehen kanssa, joka on vihainen siitä, etten halua nussia juuri hänen kanssaan. Vahvistaa vaan tyytyväisyyttäni päätökseeni.
Vierailija kirjoitti:
En lähtökohtaisesti ole kiinnostunut kanssakäymisestä miehen kanssa, joka on vihainen siitä, etten halua nussia juuri hänen kanssaan. Vahvistaa vaan tyytyväisyyttäni päätökseeni.
Nussimisviesti ei ollut sulle.
Miltä sinusta tuntuisi olla varalla?
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä sanoa, että lähtee vaan lähteä vaan, jos olis siis oikeasti vaarassa eron tullen.
Samoin, on vaan lähdettävä oikealla hetkellä, muuten ei pääse ikinä pois eikä käy hyvin.
Terkkuja miehelle 🤗 odotan, ettå nähdään ja saan suudella sua😘
Vierailija kirjoitti:
En halua nussia vaan hellää rakastelua kaipaamani kanssa. Mut (toistaiseksi) e tapahtuu vaan unelmissani.
Nussimiselle on ihan oma paikkansa rakkauselämässä. Se on kiimaisempaa ja sitäkin tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Homssuisesta puheen ollen, pitäis varmaan mennä kampaajalle ennen kuin näkee kaivatun.
Ei sekään välttämättä aina auta, vaikka kuinka olisi laittautunut nätiksi. Silti voi tulla oharit.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kun harvemmin ne just kampaajalla käyneet on niin kivan näköisiä, ei sellanen liian laitettu epäluonnollinen kypärätukka tai vatupassilatvat viehätä moniakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miltä sinusta tuntuisi olla varalla?
Ei hyvältä, mutta siksi ei pitäisi tyytyä olemaan varalla. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Nii kun ne ajattelee saavansa helpommin homssuiselta. Ja kun ei ole varaa valita tai on itsekin hommsuinen, haluaa sellaisen kumppanin myös. Vakka kantensa jne.
Palstamammojen "homssuinen" on usein vaan luonnollinen, ja sitten sellainen "otettu muut huomioon, laittauduttu siistiksi" = sexless auntie.
Ristelilyllä kun liikkuu, saa huomata miten hyvä tyyli suomalaisilla on. Siellä näkee koko kirjon.
Kerran täällä kirjoitti mies, joka kertoi suhteestaan vaimoonsa. Miten hän on niin hirveän rakas, vaikka kiukutteleekin usein ja seksiä on tosi harvoin. Siitä huolimatta hän rakastaa vaimoaan enemmän kuin mitään. Ja kun seksiä on, se on mahtavaa. Miksi aina haukutaan miehiä, kun tuollaisiakin on? Eikö miehen rakkaus ole luja eikä vaadi kummoisia?
Kyllä. Paljon laatua.