Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (18331)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo on kumma, että kiertelet ja kaartelet, mutta luokse et voi tulla. Mitä muuta tuo on kuin hellyyden kipeän härnäämistä?
Oliko miehelle?
Juu
Tulisin kyllä enemmän kuin mielelläni kiinni.
Tänään en saanut silmiäni susta irti. Olet kyllä…
Töissä, vapaalla, sisällä, ulkona..?
Onko susta reilua, että sinä saat jotakin, minä en mitään? Minusta se on tuolta 🍑
Mielummin enemmän kuin vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo on kumma, että kiertelet ja kaartelet, mutta luokse et voi tulla. Mitä muuta tuo on kuin hellyyden kipeän härnäämistä?
Oliko miehelle?
Juu
...millainen?
Vierailija kirjoitti:
Mielummin enemmän kuin vähemmän.
Laatu, ei määrä.
Tää bugittaa taas. Töissä, ulkona, autossa eli missä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko miehelle?
Juu
...millainen?
Kiehtova?
Vierailija kirjoitti:
Onko susta reilua, että sinä saat jotakin, minä en mitään? Minusta se on tuolta 🍑
Mitä saan?? Surua surua surua
Itselleni sopii vähemmän mieluummin kuin enemmän, vaikka kirjoitinkin huonekalujen hyödyllisyydestä. Olin myös yllättynyt kun jossain ketjussa ei ollenkaan ymmärretty tällaista elämäntyyliä vaan epäiltiin deittikumppania prostituutiosta, huumeiden käytöstä, aviorikoksesta ja vaikka mistä. Ei se tosin minua liikuta kun mitä pidemmälle pääsen sitä pienemmäksi pooli ihmisiä, joita deittailisin kutistuu.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni sopii vähemmän mieluummin kuin enemmän, vaikka kirjoitinkin huonekalujen hyödyllisyydestä. Olin myös yllättynyt kun jossain ketjussa ei ollenkaan ymmärretty tällaista elämäntyyliä vaan epäiltiin deittikumppania prostituutiosta, huumeiden käytöstä, aviorikoksesta ja vaikka mistä. Ei se tosin minua liikuta kun mitä pidemmälle pääsen sitä pienemmäksi pooli ihmisiä, joita deittailisin kutistuu.
Loputon valikoima supistuu lopulta olemattomaksi ajatukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ajatuksesta, että ois yhteinen koti. Mut mitä jos ois vaikka ihan erilaiset siisteyskäsitysket, sisustusmaku tai totaalisen eri rytmi tms, seurais vaan kahnauksia ja ristiriitoja.
Mun puoliso ei tee mitään. Haukkuu vaan jos en ole tehnyt jotain. Joskus mietin tekeekö tahallaan vai onko sairas. Ei nosta tiskejä ikinä koneeseen vaan tuossa yksikin päivä paiskoi raivoissaan tiskialtaan astioita kun ne oli tiellä. Ääneen samalla totesi "yllätys yllätys tätäkään se(minä) ei ole tehnyt". Aivan sama onko koti siisti vai paskainen, mutta hän vain katsoo telkkarista uusintoja. Voi ottaispa joku sen. Otin muuten eron puheeksi. Lopputulos oli uhkailu mitä mulle käy siinä tilanteessa. Jos toinen syljekdiiblattioille ja leikkaa kynnet minne sattuu jne niin siinäpä mulle lisä työtä.
Ei pidä sanoa, että lähtee vaan lähteä vaan, jos olis siis oikeasti vaarassa eron tullen.
Jatkossa pitää puristaa kaikkia naisia pepusta. Ehkä heistä joku on sen tarpeessa tai kaipaa minua. Jos taas on eri mieltä ja pitää sitä sopimattomana, niin sanon: "Sori, mutta en nyt oikein saa kiinni siitä, mitä tässä halutaan."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko miehelle?
Juu
...millainen?
Kiehtova?
Homssuinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ajatuksesta, että ois yhteinen koti. Mut mitä jos ois vaikka ihan erilaiset siisteyskäsitysket, sisustusmaku tai totaalisen eri rytmi tms, seurais vaan kahnauksia ja ristiriitoja.
Mun puoliso ei tee mitään. Haukkuu vaan jos en ole tehnyt jotain. Joskus mietin tekeekö tahallaan vai onko sairas. Ei nosta tiskejä ikinä koneeseen vaan tuossa yksikin päivä paiskoi raivoissaan tiskialtaan astioita kun ne oli tiellä. Ääneen samalla totesi "yllätys yllätys tätäkään se(minä) ei ole tehnyt". Aivan sama onko koti siisti vai paskainen, mutta hän vain katsoo telkkarista uusintoja. Voi ottaispa joku sen. Otin muuten eron puheeksi. Lopputulos oli uhkailu mitä mulle käy siinä tilanteessa. Jos toinen syljekdiiblattioille ja leikkaa kynnet minne sattuu jne niin siinäpä mulle lisä työtä.
Sun pitää heti erota siitä. Mitä aikaisemmin, sitä vähemmän kadut myöhemmin. Sivusta
Ota yhteys poliisiin, turvakotiin tms. Muuta läheisen luokse tilapäisesti? Tuosta tilanteesta kannattaa kaikin keinoin pyristellä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko miehelle?
Juu
...millainen?
Kiehtova?
Homssuinen
Sulla on sangen erikoinen maku, kun et saa irti silmiäsi homssuisesta. Mutta kukin mieltymystensä mukaan.
Saisit edes nussia muutaman kerran kunnolla.
On niistä hyötyäkin, vaikka olisi kuinka minimalisti. Esim. auttaa äänieristyksessä ja pitää tavaroita vähän paremmassa järjestyksessä.