Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (1922)

Vierailija
1781/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mustasukkainen yhdestäkään kaivatusta. Mustasukkaisuus on muutenkin niin iso turn off, että yhdestä kaivatusta tulee pian entinen, jos ei saa mieltään aisoihin.

Myös se, että pyrkii herättämään mustasukkaisuutta toisessa on luotaan pois työntävää. 

No siihenhän voi riittää mikä tahansa, jopa se, että menee vessaan. Mustasukkaisuus on epävarmuutta, kontrollointia ja omistushalua, ja niistä tunteista on vastuussa mustasukkainen henkilö itse, eikä kukaan muu.

Mun ex-mies alkoi aina kehua mulle vuolaasti muita naisia. Ymmärsin sen niin että pyrki saamaan minut epävarmaksi ja mustasukkaiseksi. En voi sietää tuollaista käytöstä.

-eri

Ei kannata ottaa niin vakavasti tuollaisia. Kehut niitä naisia itse ensin niin lähtee kaikki terä pois ja tilanne pysyy hauskana. Sivusta

Ei tuo ole hyväksyttävää käytöstä vaikka ottaisi miten huumorilla, erittäin epäkunnioittavaa kumppania kohtaan. Sivusta eri

Vierailija
1782/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsen vahvaa luonnetta mieheltä. 

Btw. Naiset eivät kiinnosta romanttisesti tai seksuaalisesti. Pelailu hyvässä hengessä onnistuu.

Painu sitten vtyynn. T. Lesbo 

Yllättäen.

Olen muuten huomannut että useasti lesbot katsovat minua vihaisesti, joskus tekisi mieli ihan sanoa että olkaa ihan rauhassa vaan, olen täysin harmiton teille.

Mä koen lesbot yleensä tosi pelottavina ja aggressiivisina. Hymyilen pelkästään hetero-oletetuille ilman taka-ajatuksia. 

Aseks. lepakko 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1783/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kaksi tarinaa.Kumpaa tulisi uskoa?

Kysytkö yleensäkin kaiken aina muilta? Ehkä siksi kysyt nytkin. 

Rohkenen kysyä sinulta,kun vaikutat älykkäällä😉

Vierailija
1784/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Btw. Naiset eivät kiinnosta romanttisesti tai seksuaalisesti. Pelailu hyvässä hengessä onnistuu.

Yllättäen.

Olen muuten huomannut että useasti lesbot katsovat minua vihaisesti, joskus tekisi mieli ihan sanoa että olkaa ihan rauhassa vaan, olen täysin harmiton teille.

Mä koen lesbot yleensä tosi pelottavina ja aggressiivisina. Hymyilen pelkästään hetero-oletetuille ilman taka-ajatuksia. 

Aseks. lepakko 

Aika monet ihmiset sukupuoleen tai seksuaalisuuteen katsomatta ovat nykyisin aggressiivisia. On paljon vihaa, kiukkua, kipua ja tuskaa ihmisillä. 

Vierailija
1785/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea vastata kovin suurella varmuudella näillä tiedoilla mutta kuuntele itseäsikin. Molemmissakin voi olla totuutta.

Vierailija
1786/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta vuotta me vielä tuhlataan odotellessa? Ja ai niin, hyvää syntymäpäivää.

Kiitos. Sanotaan vaikka 0-15

Valitsen vaihtoehdon 0 vuotta.

Vierailija
1787/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan älykästä juttuseuraa. Olet harvinainen. 

Hyvää yötä kaipaamalleni 💌

Vierailija
1788/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättäen.

Sama!

Musta taas tuntuu että heteronaiset katsoo mua vihaisesti, itse en oo hetero, mutta näytän heterolta.

N sivusta

Vierailija
1789/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mustasukkainen yhdestäkään kaivatusta. Mustasukkaisuus on muutenkin niin iso turn off, että yhdestä kaivatusta tulee pian entinen, jos ei saa mieltään aisoihin.

Myös se, että pyrkii herättämään mustasukkaisuutta toisessa on luotaan pois työntävää. 

No siihenhän voi riittää mikä tahansa, jopa se, että menee vessaan. Mustasukkaisuus on epävarmuutta, kontrollointia ja omistushalua, ja niistä tunteista on vastuussa mustasukkainen henkilö itse, eikä kukaan muu.

Mun ex-mies alkoi aina kehua mulle vuolaasti muita naisia. Ymmärsin sen niin että pyrki saamaan minut epävarmaksi ja mustasukkaiseksi. En voi sietää tuollaista käytöstä.

-eri

Ei kannata ottaa niin vakavasti tuollaisia. Kehut niitä naisia itse ensin niin lähtee kaikki terä pois ja tilanne pysyy hauskana. Sivusta

Toimii. Eräs pukki, johon olin joskus kovasti rakastunut, koitti saada mut mustasukkaiseksi kiehnäämällä uuden heilansa nurmikolla mutta vilkuili koko ajan minua, kun suuteli sen naisensa kanssa. Tilanne aiheutti huvitusta ja musta ja siitä naisesta tuli samantien fb-kavereita, mies oli kauhuissaan ja lemppasi sen naisen viikon sisällä.

Vierailija
1790/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea vastata kovin suurella varmuudella näillä tiedoilla mutta kuuntele itseäsikin. Molemmissakin voi olla totuutta.

Taisin erehtyä.

Vierailija
1791/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli olit mahtava pukki.

Vierailija
1792/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit rohkee kun tulit siihen viereiseen, punapää.

Vierailija
1793/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emilian pinpulle pusut mieheltä en ole kännisä nyt 

Kyllä olet korkki kiini.

Vierailija
1794/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kanssasi kädetön. Alkuun meno oli vähän päätöntä, mutta koska laitoit väliin betoniporsaita ja piikkilankaa, sittemmin olen ollut äänetön ja näkymätön. Olisin silti halunnut kertoa sinulle, etten ole sydämetön, silmitön, mauton enkä perätön. Kanssani voisi olla posketonta ja mieletöntä. Mutta kuten sanottu koen itseni hampaattomaksi ja munaton olenkin. On tämä kaipaus älytöntä.

höpsö

Vierailija
1795/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarinat ovat tarinoita. Esimerkiksi Joulupukki. Lapset uskovat tarinoihin. Mihin sinä uskot?

Vierailija
1796/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kun katselin sua taas liikaa kun treenattiin lähekkäin. Mieluummin koskettaisin. 

Vierailija
1797/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Just kidding, tiesin kyllä ettei teistä ole mihinkään. Olette ihan paskoja kaikki. Kivaa iltaa kaikille. 

Vierailija
1798/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästöt ylärekisterin prismassa 👋

Vierailija
1799/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saisit kärpäsenä ikkunasta seurata kaivattua kymmenen minuuttia, mitä ajattelisit? Olettaen ettet ole kärpänen. 🙃

Ei mua kiinnostaisi stalkkaaminen, jotenkin lapsellinen kysymys kyllä nyt.

Tajutkaa miten väärin haluatte.

Miten tuon voi tajuta muulla tavalla? Ikkunasta tuijottamisesta kirjoittelit, tuskin se kärpänenkään jutun pointtina oli? 

Unohda, kun otat kaiken kirjaimellisesti.

Kerro mitä muuta tarkoitit siis? Kun emme tajunneet? 

Kirjoitit kärpäsenä ikkunasta katsomisesta, joten joko haluaisit stalkata kaivattuasi tai olla kärpänen. Kumpi?

Vierailija
1800/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipparille hyvät yöt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä