Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (1922)

Vierailija
1761/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua, öitä 🤍

Kuka on hän?

Ihana, älykäs mies 🤍

Vierailija
1762/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähden suihkuun

pillun pesulle

ei tule teitä ikävä

x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Olet rakas. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1764/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin teille kaikille tällaista rakkautta, kaikki sitä tarvitsevat! Kaipuu on löytänyt kodin, heippa ketju!

Voisinpa minäkin jonakin päivänä ilmoittaa täällä noin. Toivon, mutta en usko.

T. raivorealisti

Saatat yllättyä!

Vierailija
1765/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanssasi on niin hyvä olla,syliisi helppo tulla

Ei näy olevan

Vierailija
1766/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, sinä miehistä ihmeellisin! 💛

Vierailija
1767/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vtun juoru-ukot

Onko salarakkaasi paljastunut?

Vierailija
1768/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lähden suihkuun

pillun pesulle

ei tule teitä ikävä

x

Puhtaus on puoli ruokaa !

Vierailija
1769/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon mustasukkanen susta 

Kenelle?

Kesäheinälle

Onko Kesäheinää kaivattu jo pitkään?

Varmaan oon kaivannu syntymästä saakka

Ihana, niin mäkin sua 🌾

Ja pahoittelut en ollut tänään parhaimmalla tuulella. Huomenna uusi päivä 🌾

Ei tarvi olla mustasukkainen. Mulle on ollut vain sä jo monta vuotta. Olen pahoillani, että olen vähän poissaoleva nyt. Päässä on vaan liikaa kaikkea. Sinua, sinua rakastan.

Eka viesti multa tähän, mutta ehkä ei sivusta. 

Vierailija
1770/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin teille kaikille tällaista rakkautta, kaikki sitä tarvitsevat! Kaipuu on löytänyt kodin, heippa ketju!

Voisinpa minäkin jonakin päivänä ilmoittaa täällä noin. Toivon, mutta en usko.

T. raivorealisti

Saatat yllättyä!

Jos metsään haluat mennä nyt, Sä takuulla yllätyt.sivustaaa

Vierailija
1771/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gn. Gn.

Vierailija
1772/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on täällä ketjussa kiinnostunut henkimaailman jutuista? Minulla olisi kyllä tietoa ja tottakai olen kiinnostunut antamaan muille tietoa ja kaikenlaisia vinkkejä elämään mutta kaikki täytyisi tapahtua omassa somessa eikä täällä. Osaan myös arvostaa ihan jokaista, yrittäjiäkin ja toivoisin tietenkin että minutkin otettaisiin ihmisenä vastaan jos asioista keskustellaan. Vaikka olen vain yksityishenkilö, olen pätevä tietopohjassani.

Lisäys.

Minut tavoittaa sekä Facebookista että Instagramista. Voit ihan rohkeasti lähestyä, ihan vaikka uteliaisuudesta jos ei muuta. 

Tärkeä asia vielä, ei tarvitse pelätä että puutun kenenkään tekemiseen tai että yritän muuttaa ajatuksia väkisin tms. Vaikka minulle puhutaan ja tiedän kaiken kertomani totuudeksi, tiedän myös että jokainen ihminen on yksilö ja että oppaat toimivat jokaisen yksilön kanssa ja kautta henkilökohtaisella tavalla. 

Minulle tärkeintä on että tärkeistä asioista ei valehdella. Asioita voi kertoa hyvin monella tavalla ja ymmärrän helposti mitä muut tarkoittavat. Olisi mukava saada yhteisöllisyyttä aidosti.

Puhut paljon itsestäsi.

Vierailija
1773/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on täällä ketjussa kiinnostunut henkimaailman jutuista? Minulla olisi kyllä tietoa ja tottakai olen kiinnostunut antamaan muille tietoa ja kaikenlaisia vinkkejä elämään mutta kaikki täytyisi tapahtua omassa somessa eikä täällä. Osaan myös arvostaa ihan jokaista, yrittäjiäkin ja toivoisin tietenkin että minutkin otettaisiin ihmisenä vastaan jos asioista keskustellaan. Vaikka olen vain yksityishenkilö, olen pätevä tietopohjassani.

Lisäys.

Minut tavoittaa sekä Facebookista että Instagramista. Voit ihan rohkeasti lähestyä, ihan vaikka uteliaisuudesta jos ei muuta. 

Tärkeä asia vielä, ei tarvitse pelätä että puutun kenenkään tekemiseen tai että yritän muuttaa ajatuksia väkisin tms. Vaikka minulle puhutaan ja tiedän kaiken kertomani totuudeksi, tiedän myös että jokainen ihminen on yksilö ja että oppaat toimivat jokaisen yksilön kanssa ja kautta henkilökohtaisella tavalla. 

Minulle tärkeintä on että tärkeistä asioista ei valehdella. Asioita voi kertoa hyvin monella tavalla ja ymmärrän helposti mitä muut tarkoittavat. Olisi mukava saada yhteisöllisyyttä aidosti.

Puhut paljon itsestäsi.

Millä tavalla? Mikä häiritsee?

Vierailija
1774/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanssasi on niin hyvä olla,syliisi helppo tulla

Sinä mun sylissä on aina ollu paras juttu. 

Vierailija
1775/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän hyvä painimaan?

On varmaan. Saisi ottaa minut painiotteeseen.

Vierailija
1776/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mustasukkainen yhdestäkään kaivatusta. Mustasukkaisuus on muutenkin niin iso turn off, että yhdestä kaivatusta tulee pian entinen, jos ei saa mieltään aisoihin.

Myös se, että pyrkii herättämään mustasukkaisuutta toisessa on luotaan pois työntävää. 

No siihenhän voi riittää mikä tahansa, jopa se, että menee vessaan. Mustasukkaisuus on epävarmuutta, kontrollointia ja omistushalua, ja niistä tunteista on vastuussa mustasukkainen henkilö itse, eikä kukaan muu.

Mun ex-mies alkoi aina kehua mulle vuolaasti muita naisia. Ymmärsin sen niin että pyrki saamaan minut epävarmaksi ja mustasukkaiseksi. En voi sietää tuollaista käytöstä.

-eri

Ei kannata ottaa niin vakavasti tuollaisia. Kehut niitä naisia itse ensin niin lähtee kaikki terä pois ja tilanne pysyy hauskana. Sivusta

Vierailija
1777/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaksi tarinaa.Kumpaa tulisi uskoa?

Vierailija
1778/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten osoitat kiinnostustasi kaivatullesi?

Olemalla kiusallisen nolo hänen läsnä ollessaan

Vierailija
1779/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mustasukkainen yhdestäkään kaivatusta. Mustasukkaisuus on muutenkin niin iso turn off, että yhdestä kaivatusta tulee pian entinen, jos ei saa mieltään aisoihin.

Myös se, että pyrkii herättämään mustasukkaisuutta toisessa on luotaan pois työntävää. 

No siihenhän voi riittää mikä tahansa, jopa se, että menee vessaan. Mustasukkaisuus on epävarmuutta, kontrollointia ja omistushalua, ja niistä tunteista on vastuussa mustasukkainen henkilö itse, eikä kukaan muu.

Mun ex-mies alkoi aina kehua mulle vuolaasti muita naisia. Ymmärsin sen niin että pyrki saamaan minut epävarmaksi ja mustasukkaiseksi. En voi sietää tuollaista käytöstä.

-eri

Mies tekee noin, jos haluaa tutustuttaa mut johonkin naiseen. Mustasukkaiseksi on yrittänyt tehdä mustasukkaisuuspäissään siten, että ottaa mut mukaan bordelliin ja saan katsella vierestä, kun hän paneskelee muita naisia. En ollut mustasukkainen, mutta onhan toi vähän sairasta. Vois se toki olla aika huvittavaakin.

Vierailija
1780/1922 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kaksi tarinaa.Kumpaa tulisi uskoa?

Kysytkö yleensäkin kaiken aina muilta? Ehkä siksi kysyt nytkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä