Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (17930)
Vierailija kirjoitti:
!Gallup!
Mikä kaivatussasi vetää sinua puoleensa?
Joku yrtti varmaan.
Vierailija kirjoitti:
!Gallup!
Hänen ulkoinen ja sisäinen kiehtovuutensa. Järjetön vetovoima.
Vierailija kirjoitti:
Miksi toisten haaveet toteutuvat ja toisten eivät? Mikä hemmetin idea siinä on? Mikään ei ota tuulta alleen, ei mikään. Tänään tuli taas lunta tupaan.
Kunpa olisin nähnyt sut tänään edes vilaukselta, olisin pitkään onnellinen siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
!Gallup!
Komeus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toisten haaveet toteutuvat ja toisten eivät? Mikä hemmetin idea siinä on? Mikään ei ota tuulta alleen, ei mikään. Tänään tuli taas lunta tupaan.
Kunpa olisin nähnyt sut tänään edes vilaukselta, olisin pitkään onnellinen siitäkin.
Sinä näet usein, minä en sinua.
Vierailija kirjoitti:
Ah Armi ja Danny oli niin ihania!! Kaikesta näkee, että molemmat korviaan myöten rakastuneirta, Miksi ei ihminen vaan voisi antaa mennä tuollaisessa tilanteessa, kuitenkin meillä kaikilla on vain tämä yksi ainoa elämä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen näiden ketjulaisten ja varmasti kaivatunkin mielestä tyhmä monellakin tapaa.
Älä väheksy itseäsi, kaivatun mielestä olet kaukana tyhmästä.
Rakkaalle M(n) hyvää ja ihanaa iltaa. Paljon haleja ja pusuja. Tulehan syliin kasvotusten, olisi ihana olla kiinni toisissamme.
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮
Ihan sopivan kokoinen on. Karvojaki saa olla naamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah Armi ja Danny oli niin ihania!! Kaikesta näkee, että molemmat korviaan myöten rakastuneirta, Miksi ei ihminen vaan voisi antaa mennä tuollaisessa tilanteessa, kuitenkin meillä kaikilla on vain tämä yksi ainoa elämä.
Jep mitä Danny oikein sekoili kun ei jättänyt vaimoaan vaikka rakasti Armia. Ja vieläkin iskee Armin näköisiä naisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
!Gallup!
Hänen ulkoinen ja sisäinen kiehtovuutensa. Järjetön vetovoima.
Millainen on tämä sisäinen kiehtovuus?
Muistan ikuisesti sen tunteen sisälläni, minkä sait aikaan kun katseemme kohtasivat, lähestyit mua, tulit kohti. Emme kuitenkaan koskettaneet toisiamme. Sisälläni palaa. Mikä sen sammuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
!Gallup!
Sähköauto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮
Ihan sopivan kokoinen on. Karvojaki saa olla naamassa.
ja mahassakin saa olla
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kirjoittaisin nimeni viestini alle, et ottaisi yhteyttä.
Kyllä ottaisin, koska silloin tiedän keneen.
Vierailija kirjoitti:
Muistan ikuisesti sen tunteen sisälläni, minkä sait aikaan kun katseemme kohtasivat, lähestyit mua, tulit kohti. Emme kuitenkaan koskettaneet toisiamme. Sisälläni palaa. Mikä sen sammuttaisi.
Miksi se pitäisi sammuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen näiden ketjulaisten ja varmasti kaivatunkin mielestä tyhmä monellakin tapaa.
No, nyt olet.