Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (1950)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin eilen unta Sinin pinpasta. Voi kuinka ihanasti me pantiin aikanaan. Nusuttelisin sua koska vaan. Oot kiihkee ja leikkisä, ihana nainen.
Mullakin oli joskus hyvät säbäsaunan jälkeiset hetket erään Sinin kanssa. Ei siitä sen enempää. Lesbo sivusta
Sinit on aina kiihkeitä ja seksikkäitä. Poikkeuksetta.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta vuotta me vielä tuhlataan odotellessa? Ja ai niin, hyvää syntymäpäivää.
Kiitos. Sanotaan vaikka 0-15
Löytykö sopivia tunnisteita noista? Sinä joka aiot ottaa yhteyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin eilen unta Sinin pinpasta. Voi kuinka ihanasti me pantiin aikanaan. Nusuttelisin sua koska vaan. Oot kiihkee ja leikkisä, ihana nainen.
Mullakin oli joskus hyvät säbäsaunan jälkeiset hetket erään Sinin kanssa. Ei siitä sen enempää. Lesbo sivusta
Sinit on aina kiihkeitä ja seksikkäitä. Poikkeuksetta.
Nimikinhän tulee kissamaisesta ssss-sihinästä ja -ini ini ini ininästä. Mjauhh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita osuva tunniste, otan yhteyttä.
Kysy jotakin.
Pituus
177
Hyvä pituus.
Vierailija kirjoitti:
Löytykö sopivia tunnisteita noista? Sinä joka aiot ottaa yhteyttä
Ei se mikään kaipaaja ole, kunhan hakee tunnisteita joilla sitten härkkii kaipureita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen vahvaa luonnetta mieheltä.
Btw. Naiset eivät kiinnosta romanttisesti tai seksuaalisesti. Pelailu hyvässä hengessä onnistuu.
Painu sitten vtyynn. T. Lesbo
Sinnehän se just ei halua painua.😄
Vierailija kirjoitti:
suukkkonen yöksi
Nuku hyvin
hellä hipaisu poskellesi, ralas.
Nuku hyvästi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Btw. Naiset eivät kiinnosta romanttisesti tai seksuaalisesti. Pelailu hyvässä hengessä onnistuu.
Yllättäen.
Olen muuten huomannut että useasti lesbot katsovat minua vihaisesti, joskus tekisi mieli ihan sanoa että olkaa ihan rauhassa vaan, olen täysin harmiton teille.
Sama!
Oletteko muutkin 177 pitkät naisia?
Emilian pinpulle pusut mieheltä en ole kännisä nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen.
Olen muuten huomannut että useasti lesbot katsovat minua vihaisesti, joskus tekisi mieli ihan sanoa että olkaa ihan rauhassa vaan, olen täysin harmiton teille.
Sama!
Jep. En koe tarvetta antaa edes ymmärtää kenellekään mitään ikävää turhan takia. Koko ajan joka tapauksessa joku on riiheemässä jostakin suunnasta jollakin asialla.
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy kaipaamaani.
Ei löydy ei.
L3sbolankaan
en osallistunut.
x
Minä osallistuin. Paljastan itseni ihan mielelläni, samat asiat voin sanoa kasvotustenkin. Ihan normaaleita puheenaiheita.
Rakkaus on suurin totuus. H-ihminen on minun suurin totuuteni. Kaikki on häntä. Näin on herra kertonut minulle 😉. Sanaa ei voi kiistää.