Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (1945)
Hän 159.5. Lyhyt, mutta henkisesti pidempi kuin moni muu. Ikävä. Hy, jos en ehdi toivotteleen.
Vierailija kirjoitti:
😊
Tää on aina ollut kunnon itketysbiisi. Ja nyt vielä enemmän. 😭
Totuudessa sinun, totuudessa minun. H:lle. Olis kiva olla jossain istuskelemassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita osuva tunniste, otan yhteyttä.
Kysy jotakin.
Pituus
177
Hei tuo on mun pituus. Sivueri.
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkaisuus on tunteena täysin normaali. Se kertoo vain siitä, ettei halua menettää toista ja että toinen on tärkeä. Normaali mustasukkaisuus ei kuitenkaan johda toisen ihmisen kontrollointiin tai aiheuta toiselle ihmiselle vahinkoa. Se on vain tunne, jonka voi antaa tulla ja mennä. Se, joka väittää, ettei ole koskaan ollut mustasukkainen, puhuu palturia. Sairas omistushalu on aivan eri asia.
Kunhan se pysyy hallinnassa. Sairaalloinen mustasukkaisuus saa ihmisen raivopäiseksi ja se ei ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Totuudessa sinun, totuudessa minun. H:lle. Olis kiva olla jossain istuskelemassa...
Miksi se totuus ei ole yhteinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai mitä tuolla edes tarkotetaan? Sivusta eri
Tarvitsen vahvaa luonnetta mieheltä.
Btw. Naiset eivät kiinnosta romanttisesti tai seksuaalisesti. Pelailu hyvässä hengessä onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen vahvaa luonnetta mieheltä.
Btw. Naiset eivät kiinnosta romanttisesti tai seksuaalisesti. Pelailu hyvässä hengessä onnistuu.
Painu sitten vtyynn. T. Lesbo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai mitä tuolla edes tarkotetaan? Sivusta eri
Rakkaus on suurin totuus. H-ihminen on minun suurin totuuteni. Kaikki on häntä. Näin on herra kertonut minulle 😉. Sanaa ei voi kiistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin eilen unta Sinin pinpasta. Voi kuinka ihanasti me pantiin aikanaan. Nusuttelisin sua koska vaan. Oot kiihkee ja leikkisä, ihana nainen.
Mullakin oli joskus hyvät säbäsaunan jälkeiset hetket erään Sinin kanssa. Ei siitä sen enempää. Lesbo sivusta
Sinit on aina kiihkeitä ja seksikkäitä. Poikkeuksetta.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta vuotta me vielä tuhlataan odotellessa? Ja ai niin, hyvää syntymäpäivää.
Kiitos. Sanotaan vaikka 0-15
Löytykö sopivia tunnisteita noista? Sinä joka aiot ottaa yhteyttä
Mun viime syksyssä ja tässä kuluneessa talvessa taas on paljon enemmän muistettavaa, kuin viime kesässä tai keväässä.