Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (14840)

Vierailija
14721/14840 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enköhän ole tässä jo asiaani käsitellyt. 

Sen vaan sanon, että ne jotkut ilkeät kommentit tuntuivat erityisen pahalta - varsinkin silloin, kun olin surun murtama. Sietäisivät hävetä! Hyi!

Mutta Musicology auttaa aina. :)

Vierailija
14722/14840 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh-heijaa näitä oletuksia täällä. Minä en ainakaan osaa päätellä ihmisten elämäntilanteita, siviilisäätyjä tai niiden muutoksia yhtään mistään, ellei niitä kerrota. Ja jos ei kerrota, oletan ettei asia kai sitten minulle kuulukaan. 

🤔🤷

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14723/14840 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välit eivät enää lähene. Rako on kokoansa suurempi.

Elä luovuta!

Meinaatko laittaa raon kiinni?

Vakaa aikomus on täyttää se. Sivus

Ai millä? Ootko iloinen jos toisella jää sama fiilis ku heiluttelis patonkia rappukäytävässä? Ymmärrätkö minipili M?

Ohi. En ole ranskalainen.

Miks haukut miestä sen k*llin koon perusteella? Tutkittu fakta on, että jos naisen lantiopohjalihakset ja syvät lihakset on treenitty kuntoon, sillä ei ole väliä minkäkokoista saa. Tuo minipili juttu kertoo vaan sun vaginan löysyydestä. Nuorempana luulin samaa, et joillain vaan on katkarapu ja hehheh hähää, eivät saa orgasmia naiselle aikaiseks jne, sit sattuneesta syystä jouduin yhdelle huippufyssarille, treenattiin koko mun p*rse, selkä, ja lantiopohjalihakset + syvät lihakset toimimaan kuten pitää. Ja kappas saan orgasmin todella herkästi pienempi munaisenkin kanssa 🥰🔥Tästä fyssarin kanssa juteltiin ja hän nauroi ja sanoi että jep lantiopohjalihakset on joillain naisilla niin surkeassa kunnossa, että ne ei yksinkertaisesti aktivoidu edes seksin aikana! Ja kuulemma monet naiset luulee, hänen vastaanotolleen tullessaan et heillä pikku lantiopohjalihasjumpalla kotona on huippu kunnossa olevat lihakset ja ne aktivoituu oikein, vaikka tutkiessa asia on täysin toisin🙊😅

Siitä lähtien, kun se jättimäinen kaveri jätti minut, olen huomannut, että jokaisella miehellä minun jälkeeni on pieni kulli.

-Supertiukka pillu 20+

Vierailija
14724/14840 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh-heijaa näitä oletuksia täällä. Minä en ainakaan osaa päätellä ihmisten elämäntilanteita, siviilisäätyjä tai niiden muutoksia yhtään mistään, ellei niitä kerrota. Ja jos ei kerrota, oletan ettei asia kai sitten minulle kuulukaan. 

🤔🤷

Niinkö? Kaikki ei taida olla yhtä kujalla, no mut sen ymmärtää setämies kerhon uudelta tulokkaalta.

Vierailija
14725/14840 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä aasinsiltana pikku galluppi. Mikä harrastus teitä yhdistää?

Onko työ harrastus? Ei olka kylläkään samassa työpaikassa 😘😀

Vierailija
14726/14840 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkapylly

Vierailija
14727/14840 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataanpa arkeen. Laske sun ja kaivatun etunimien ekojen järjestykset aakkosissa, ja laita summa. Sormet töihin!

Vierailija
14728/14840 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😢🧗🏼

🍃

🤸🏼

🙇🏼

Kerro.

Ohi on.

Putositko? Toivottavasti et!

Vierailija
14729/14840 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet sisällöstä olen itse tuottanut. Pääominaisuuksiani ovat kaksi emojia 😍😛ja Hotlips-seksilelujen selaamissuositus.

t Nuorin naiskirjailija

Vierailija
14730/14840 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ei nähdä ens viikolla?

Mitä höpötät? Me ainakin nähdään.

Vierailija
14731/14840 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😢🧗🏼

🍃

🤸🏼

🙇🏼

Kerro.

Ohi on.

Huh. Onneks hampaat on ehjänä.

Vierailija
14732/14840 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤔🤷

Niinkö? Kaikki ei taida olla yhtä kujalla, no mut sen ymmärtää setämies kerhon uudelta tulokkaalta.

Olen nainen 🤭 Ja mielestäni aika hyvä lukemaan erilaisia tilanteita. Silti en osaisi päätellä tuollaisia asioita yhtään mistään. 

Ymmärrän puhetta. Ja tekoja, jotka ovat linjassa puheiden kanssa. 

Vierailija
14733/14840 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välit eivät enää lähene. Rako on kokoansa suurempi.

Elä luovuta!

Meinaatko laittaa raon kiinni?

Vakaa aikomus on täyttää se. Sivus

Ai millä? Ootko iloinen jos toisella jää sama fiilis ku heiluttelis patonkia rappukäytävässä? Ymmärrätkö minipili M?

Ohi. En ole ranskalainen.

Miks haukut miestä sen k*llin koon perusteella? Tutkittu fakta on, että jos naisen lantiopohjalihakset ja syvät lihakset on treenitty kuntoon, sillä ei ole väliä minkäkokoista saa. Tuo minipili juttu kertoo vaan sun vaginan löysyydestä. Nuorempana luulin samaa, et joillain vaan on katkarapu ja hehheh hähää, eivät saa orgasmia naiselle aikaiseks jne, sit sattuneesta syystä jouduin yhdelle huippufyssarille, treenattiin koko mun p*rse, selkä, ja lantiopohjalihakset + syvät lihakset toimimaan kuten pitää. Ja kappas saan orgasmin todella herkästi pienempi munaisenkin kanssa 🥰🔥Tästä fyssarin kanssa juteltiin ja hän nauroi ja sanoi että jep lantiopohjalihakset on joillain naisilla niin surkeassa kunnossa, että ne ei yksinkertaisesti aktivoidu edes seksin aikana! Ja kuulemma monet naiset luulee, hänen vastaanotolleen tullessaan et heillä pikku lantiopohjalihasjumpalla kotona on huippu kunnossa olevat lihakset ja ne aktivoituu oikein, vaikka tutkiessa asia on täysin toisin🙊😅

Siitä lähtien, kun se jättimäinen kaveri jätti minut, olen huomannut, että jokaisella miehellä minun jälkeeni on pieni kulli.

-Supertiukka pillu 20+

Mitä se tekee niille kulleille että ne niin pienenee? Puhutko rumasti? 🤔

Vierailija
14734/14840 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

``Hänen silmiään en pysty kuvaamaan
Ne loistivat vain haaveissain
Hänen piirteitään en pysty kuvaamaan
Ne tuotetta on unelmain...``

😊

Vierailija
14735/14840 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palataanpa arkeen. Laske sun ja kaivatun etunimien ekojen järjestykset aakkosissa, ja laita summa. Sormet töihin!

33

Vierailija
14736/14840 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa jatkuvasti tuon ison kullin jokaista liikettä ja hänen vuorovaikutustaan ​​ympärillään olevien naisten kanssa.👁👁😭🤤🥹🥲😥😰

Vierailija
14737/14840 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤔🤷

Olen nainen 🤭 Ja mielestäni aika hyvä lukemaan erilaisia tilanteita. Silti en osaisi päätellä tuollaisia asioita yhtään mistään. 

Ymmärrän puhetta. Ja tekoja, jotka ovat linjassa puheiden kanssa. 

Selvä. Päteekö tää sun selväjärkinen logiikka kaikkiin asioihin, vai pelkästään niihin joissa haluat ohjata huomiota muualle?

Vierailija
14738/14840 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😢🧗🏼

🍃

🤸🏼

🙇🏼

Kerro.

Ohi on.

Se oli sivusta. Olen koko aika tekemässä lähtöä.

Vierailija
14739/14840 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraa jatkuvasti tuon ison kullin jokaista liikettä ja hänen vuorovaikutustaan ​​ympärillään olevien naisten kanssa.👁👁😭🤤🥹🥲😥😰

Toivotan sinulle vilpittömästi menestystä suunnitelmasi toteuttamisessa pian, sen ison kullin viemisessä täältä ja sen nappaamisessa irl.

Vierailija
14740/14840 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😢🧗🏼

🍃

🤸🏼

🙇🏼

Kerro.

Ohi on.

Se oli sivusta. Olen koko aika tekemässä lähtöä.

Lähtöä mihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan