Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (14760)
Pusuja sulle höspö sinne kauas😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut hyvä ja huono. On aika rumaa sanoa pkaksi tuntemusta ja tietämättä asiasta yhtikäs mitään. Parhaani olen koettanut.
Sääliä ei tuu. Täällä ei hyvät puolisot kirjoittele.
En minä sinun sääliksi kaipaa, mutta ei sulla ole oikeutta haukkua. Miksi olet ketjussa? Haukkumassa?
Vaikka niin.
Eikö pe-iltana ihmisellä on parempaa tekemistä? Ja ylipäänsä haukkua tuntemattomia?
Kaikki kai täällä harhailee. Jotkut pukee noihin vaan kauniimman maskin, niinku sinä. Mut ei oo parempaa. Kirjoitteleehan tänne ihmiset kaikkina päivinä, mihin kellonaikaan vaan. Oikeilla ihmisillä on menoja jos siihen viittaat?
Jos ajattelet, että olet ketjussa haukkumassa, olet väärässä. Pyrin asiallisuuteen. On ala-arvoista haukkua nimettömänä nimetöntä.
Eikö kaikki nimettömät mielipiteet nimettömänä ole ala- arvoisia? Nimen kanssa olisivat ainakin rehellisen kaunisteltuja.
Eivät tietenkään. Minusta täällä pitäisi keskustella, kuten keskustelisi kasvotusten.
Olen samaa mieltä. Oletko keskustellut tuosta alkuperäisestä viestistäsi kaivatullesi kasvotusten?
Miks ei nähdä ens viikolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😢🧗🏼
🍃
🤸🏼
🙇🏼
Kerro.
Ohi on.
Sinun päätöksesihän se on. Miksi suret, kun jätät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin maalata sut öljymaaleilla, siis sun kuvan
Haluaisin että maalaat MUT. Olisikin jännää olla alasti edessäsi ja odottaa vain, millaisen luomuksen ylleni loihdit.
No täytyy myöntää et tuli tuokin mieleen kun tajusin et ton voi tulkita kahdella tavalla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😢🧗🏼
🍃
🤸🏼
🙇🏼
Kerro.
Kaivattuni harrasti kalliokiipeilyä ja tippui alas kuin syksyn lehti. Nyt rukoilen allahilta kaivattuni ylösnousemusta.
Kasvotusten keskustelu kaivatun kanssa olisi toivottavaa. Ehkä kohta jo nähdään taas😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin maalata sut öljymaaleilla, siis sun kuvan
Haluaisin että maalaat MUT. Olisikin jännää olla alasti edessäsi ja odottaa vain, millaisen luomuksen ylleni loihdit.
Siinä tapauksessa työntäisin vain kasvoni pakaroidesi väliin ja maalaus saisi unohtua.
"Olen samaa mieltä. Oletko keskustellut tuosta alkuperäisestä viestistäsi kaivatullesi kasvotusten."
Hän ei anna siihen mahdollisuutta eikä halua kanssani mitään.
Oliko kiipeilykuva liian paljastava?
Vierailija kirjoitti:
"Olen samaa mieltä. Oletko keskustellut tuosta alkuperäisestä viestistäsi kaivatullesi kasvotusten."
Niin eli, silloinhan tuon sun logiikan mukaan sun ei pitäisi keskustella täällä. Vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin eli, silloinhan tuon sun logiikan mukaan sun ei pitäisi keskustella täällä. Vai?
Niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😢🧗🏼
🍃
🤸🏼
🙇🏼
Kerro.
Ohi on.
Sinun päätöksesihän se on. Miksi suret, kun jätät?
Voi hyvänen aika. Älkää omiko. t. ap
Vierailija kirjoitti:
Oliko kiipeilykuva liian paljastava?
Keneltä? Ei ainakaan sen laittajalta.
Munkin kaivattu saisi asetella päänsä jalkojeni väliin mitä pikimmiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😢🧗🏼
🍃
🤸🏼
🙇🏼
Kerro.
Kaivattuni harrasti kalliokiipeilyä ja tippui alas kuin syksyn lehti. Nyt rukoilen allahilta kaivattuni ylösnousemusta.
Saatana lopeta.
Ei tänne voi laittaa mitään kun joku pska omii ja lässyttää sivusta pskaa.
Vierailija kirjoitti:
Munkin kaivattu saisi asetella päänsä jalkojeni väliin mitä pikimmiten.
Tämä on kieltämättä kauan kaipaamani asetelma. Ongelmahan on vain lähinnä siinä, että pääni ja jalkovälisi ovat liian kaukana toisistaan.