Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (14812)
Vierailija kirjoitti:
Tästä aasinsiltana pikku galluppi. Mikä harrastus teitä yhdistää?
Toistemme bongailu.
Nähdäänkö huomenna seinällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisko lähteä bongaamaan lintuja?
Sopiihan se, mutta olen kiinnostunu vain yhdestä harvinaisemmasta lajista.
Mikä se laji on?
Sivu
Sellainen, mitä näkee harvoin, mutta tekee vaikutuksen heti.
Vierailija kirjoitti:
vauva.fi
Vierailija kirjoitti:
Eläminen, nauttiminen ja uuden kokeilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai avioeroa? Ei se kommunikaatioon kaatunut vaan minun tunteisiini sinua kohtaan.
Ja kaivattuko tietää tämän?
Luulis ymmärtävän, jos yhtään ynnäilee.
Kanna vastuusi. Tuo on hyvä tapa esittää. Sano suoraan että oot ollu pska puoliso. Vai vesittyisköhän ruusuinen kuva uuden silmissä?
Toisen roska voi olla toiselle aarre.Näin se vaan on. sivusta
Ehkä oisit tykästynyt jos mulla ois paljon rahaa…
Leppoisaa iltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vääränlaista kiinnostusta, jos valitaan rahan perusteella. Pitää olla vetovoimaa.
Vierailija kirjoitti:
En usko - sitä on niin perkeleesti muutenkin
Luulenpa, että me tarvitaan vielä toisiamme. 🧡
Mä voin selventää mun omia reaktioita sen verran, että huomasin että jotkut veti kilareita mun pelkästä olemassaolosta vaikka oisin kirjoittanut tyyliin maalin kuivumisesta. Ja kun huomasin että joku ihme trollaus alkoi niin en jaksanut sitä ilmapiiriä. Reagoin huonoon ilmapiiriin ottamalla etäisyyttä.
Joskus aiemmin oli elämä sellaista, että tuttavani vaati saada tehdä mulle uskonnollisrituaalien mukaisen puhdistamisen koska oli vakuuttunut että pahan silmän vaikutukset sotkee elämääni. En ollut innostunut koska ainahan elämä on sellaista, nousua ja laskua. Mutta suostuin kun vaati. Noh... Näin terävähampaisen demonin vastentahtoisesti imeytyvän ulos ikkunasta kun sanoi pahaan silmään liittyvät sanat. Elämä tuntuikin sen jälkeen hetken kevyeltä. Spirituaalinen hygienia on tärkeää ja pitää muistaa suojata itsensä jotta on kuin seinä josta kaikki paha kimpoaa takaisin lähettäjälle. Se taisi hetkeksi päästä unohtumaan ja tunsin sen samanlaisen pahan silmän vaikutusta tässä vaikkei mikään omista tunteista muuttunut.
Siis tiedoksi vaan, että joku aiheen ammattilainen on sattunut opettamaan suojautumiskeinot pahan toivojilta, jotta se kimpoaa takaisin ja osuu sen lähettäjään. Kun sitä ongelmaa on ollut ennenkin siinä määrin että muut puuttuivat asiaan tuolla tavoin. Jos joillain on samaa ongelmaa niin muistakaa suojata itseänne spirituaalisella tasolla.
Hox! Iltaterkut yhdelle tutulle (ja erityiselle) tyypille. Samalla myös toivotan kivaa viikonloppua!💫n
Vierailija kirjoitti:
Heti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyllä 😘😘😘👩🏻🧔
No siis sinne. Nähdään kohta.